Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu,, obsługa telefoniczna oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,, organizacja i koordynacja spotkań, wydarzeń, projektów,, tworzenie raportów i prezentacji..
2024-04-04 11:41:00Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu,, obsługa telefoniczna oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,, organizacja i koordynacja spotkań, wydarzeń, projektów,, tworzenie raportów i prezentacji..
2024-04-09 11:40:43ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie podległą kategorią: owoce/warzywa/ryby/sery – szerokość asortymentu, polityka cenowa, - praca z ofertami, - przygotowanie katalogu promocyjnego, - poszukiwanie nowych produktów – produkcja własna – dział ryby, - monit
2024-04-18 22:30:08Schiever PolskaWykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe inżynierskie, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze koordynacji projektów w branży technicznej, znajomość rysunku technicznego - warunek konieczny, dobra znajomość języka
2024-03-22 14:07:50Talent PartnersZakres obowiązków:kontakt z klientami, obsługa sekretariatu, sporządzanie projektów umów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL) Wynagrodzenie br
2024-03-26 18:41:18Opis zadań:wg stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa urządzeń biurowych, dobra znajomość pakietu Ms Office, dyspozycyjność, odporność na stres Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:N
2024-04-09 18:41:16Opis zadań:Sekretarkawtorek-środa- czwartek: 07:00-15:00piątek 12:00-20:00sobota: 07:00-15:00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera MS OFFICEWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zaw
2024-04-26 18:41:42Opis zadań:- obsługa biura podawczego- czynności techniczne,- zakładanie akt postępowań i digitalizacja akt,- obsługa urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner),- pracę przy archiwizowaniu akt (porządkowanie dokumentacji i nanoszenie na spisy i
2024-04-26 18:41:29Zakres obowiązków:prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu, odbiór korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji, obsługa klientówoferta pracy po stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)Wykształ
2024-04-26 18:41:29Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej w tym dokumentów zakupowych w dedykowanych systemach Obiegu Dokumentów, Przygotowywanie zestawień, prezentacji, redagowanie pism oraz opracowywanie innych dokumentów na potrzeby..
2024-04-25 15:40:45Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu, obsługa petentów, korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie ksiąg uczniów, itp.Praca na czas określony: 01.07.2024 - 31.08.2025Godziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: sekretariat@sp24
2024-04-24 18:41:23Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Szklarskiej Porębie ogłasza nabór na wolne stanowisko: obsługa sekretariatu. Praca w pełnym wymiarze godzin. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej s
2024-04-17 13:31:02Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Szklarskiej Porębie ogłasza nabór na wolne stanowisko: obsługa sekretariatu. Praca w pełnym wymiarze godzin. Szczegóły znajdziecie Państwo na naszej
2024-04-16 13:31:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie warunków sprawnego działania i prawidłowego wykonywania zadań Urzędu, nadzoruje pracę Wydziału Organizacyjno-Prawnego, Spraw Obywatelskich i Nadzoru Właścicielskiego, Zespołu ds. Obiegu Dokumentów oraz Zespołu..
2024-04-11 16:40:27Szukam sekretarki ze znajomością angielskiego. Praca polega na wystawianiu ogłoszeń, prowadzeniu social media, pozycjonowaniu stron. Więcej informacji na priv. Miejsce pracy: Jaworzyna Śląska Strona firmy: www.Adam-Leather.com tel. 697 309 269
2024-04-11 13:28:47Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu Fundacji "TwójStartUP" (korespondencja, mail, telefon),, obsługa bieżąca Klientów (kurier, korespondencja),, pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi...
2024-04-09 13:40:40Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy sekretariatu,, Załatwianie bieżących spraw Zarządu,, Współpraca z poszczególnymi działami w firmie,, Organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, narad, obsługa gości, itp.,, Nadzór nad efektywnym..
2024-04-09 09:40:38Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Zarządzanie terminarzem spotkań i konferencji, Przygotowywanie prezentacji i dokumentów na potrzeby spotkań, Obsługa telefonów oraz maili, Archiwizacja dokumentów i akta..
2024-04-03 13:40:41Twój zakres obowiązków, obsługa biurowa Kancelarii, pomoc w organizacji eventów, wsparcie w przygotowywaniu materiałów marketingowych, obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do systemów..
2024-04-02 13:40:39Twój zakres obowiązków, czynności recepcyjne , obsługa spotkań, obsługa korespondencji, nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji , prowadzenie terminarza, obsługa urządzeń biurowych, inne zlecone czynności administracyjne i biurowe..
2024-03-29 13:41:06Firma z branży usług porządkowych i ochrony mienia w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osobę na stanowisko: Pracownika sekretariatu Praca na 0,5 etatu w godz. 10-14 Miejsce pracy - Zielona Góra Wymagania: · wykształcenie min. średnie, · łatwoś
2024-02-06 13:09:56Asystent / Asystentka ds. obsługi klientaTwój zakres obowiązków obsługa telefoniczna klientów biznesowych i indywidualnych, wprowadzanie danych dot. otrzymanych zleceń wynajmu do systemów informatycznych, współpraca z koordynatorami Oddziałów oraz Mo
2024-04-29 18:00:02Kaizen Rent Spółka AkcyjnaAsystent / Asystentka działu technicznegoTwój zakres obowiązków obsługa Klienta w zakresie stanu technicznego pojazdów, kontrola obsługi serwisowej pojazdów, kontakt z serwisami w zakresie napraw i ich autoryzowanie, weryfikacja kosztów obsługi pojaz
2024-04-29 18:00:01Kaizen Rent Spółka AkcyjnaDyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-04-29 18:00:00GO-leasing Sp. z o.o 5,0Lubin, Zwierzyckiego 2 woj. dolnośląskie
2024-04-29 16:43:03RossmannTwój zakres obowiązków, udział w projekcie wdrożenia SAP S/4HANA w Oddziałach KGHM i Spółkach Grupy Kapitałowej KGHM jako Członek Zespołu Konsultantów Wiodących, współpraca z zaangażowanymi w projekt wdrożenia SAP S/4HANA przedstawicielami biznesu..
2024-04-22 09:40:38Zakres obowiązków:• realizacja obowiązków z obszaru BHP/P.POŻ.• przeprowadzanie instruktaży i szkoleń z zakresu BHP/P.POŻ.• sporządzanie analiz, sprawozdań i rejestrów • sporządzanie i opiniowanie procedur BHP, instrukcji i innej dokumentacji• udział
2024-04-17 18:41:17Zakres obowiązków:- prowadzenie teczek osobowych pracowników- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy- przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych- wspieranie pracy działu kadrowego - przygotowywanie danych do
2024-04-17 18:41:17Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne sklepów w Regionie,, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i informacji,, Obsługa korespondencji i paczek napływających i wychodzących z Biura Regionu,, Przygotowanie komunikacji..
2024-04-16 10:40:31Twój zakres obowiązków, Odpowiadanie na e-maile, telefon, wiadomości od klientów i partnerów, Zarządzanie kalendarzem i umawianie spotkań, Organizacja podróży służbowych, Przygotowywanie prezentacji i dokumentów, Prowadzenie bieżącej..
2024-04-15 14:40:41Dla globalnej firmy z branży BPO poszukujemy kandydatów ze znajomością języka Niemieckiego i Angielskiego na stanowisko w Dziale Obsługi Klienta. Praca jest stacjonarna z Lublina. Obowiązki: Kontakt z klientem poprzez telefon, email i czat; Wsparcie
2024-02-21 17:55:03Twój zakres obowiązkówadministracja dowodów rejestracyjnych,weryfikacja historii pojazdów,kontrola logistyki między oddziałami,weryfikacja kompletności dokumentów w systemie.Nasze wymaganiaznajomość obsługi komputera i programów pakietu Office,kreaty
2024-01-31 18:00:16Kaizen Rent Spółka AkcyjnaFirma z wieloletnim doświadczeniem, prężnie działająca na rynku opieki w Niemczech oraz w Polsce -Opieka Inter Job sp. z o.o. sp.k. zatrudni PRACOWNIKA BIUROWEGO Z DOBRĄ ZNAJOMOŚCIĄ J.NIEMIECKIEGO. Głównym zadaniem będzie pozyskanie personelu opiekuń
2024-01-03 11:39:37