Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-05-17 15:11:16Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Główne zadania Planowanie i nadzorowanie prac w zakresie remontów tj. zatwierdzanie i potwierdzanie wykonanych prac, opracowanie planu remontowego i zakresu remontów w Przemiałowni Gdynia, koordynowanie prac firm zewnętrznych oraz podległym zespołem
2024-05-16 16:51:30Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-15 17:51:00W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-05-15 12:10:24Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-05-15 12:10:24Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty Multi
2024-05-13 13:50:03Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, szukasz pracy pełnej wyzwań oraz chcesz rozwijać się w jednej z wiodących firm branży logistycznej - ta praca jest dla Ciebie!
2024-05-18 09:36:28JAGA Recruitment Sp. z o.oOpis zadań:Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz EDOK. Udziel
2024-05-17 18:41:28Opis zadań:- wsparcie w prowadzeniu dokumentacji dot. akt osobowych,- wsparcie w prowadzeniu ewidencji czasu pracy w postaci list obecności,- bieżąca pomoc działu w zakresie prowadzonych zbiorów dokumentów,- wprowadzanie danych do systemu kadro-płaco
2024-05-16 18:41:26W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:53:03Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:53:02Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:53:01Carloss Marketing - MediaOpis zadań:Dział Ewidencji i Świadczeń:Rejestracja:Obsługa telefoniczna, w tym umawianie osób na terminy do rejestracji. Pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych oraz przy zakładaniu profilu zaufanego, skanowanie i podłączan
2024-05-15 18:41:31Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szkolnych
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Wymagane doświadczenie w pracy biurowej oraz dobra obsług
2024-05-14 18:41:27Oferujemy: Stałą współpracę w oparciu o kontrakt b2b Regularne szkolenia Angielskojęzyczne środowisko pracy Nowoczesne biura w centralnych lokalizacjach Atrakcyjny i elastyczny pakiet benefitów oparty na systemie kafeteryjnym
2024-05-14 05:15:32Cyclad Sp. z o. o 3,7Opis zadań:- pomoc w pracach biurowych,- adresowanie i wysyłanie korespondencji pocztowej,- tworzenie dokumentacji na komputerze, - obsługa klienta, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera
2024-05-13 18:41:25Opis zadań:- Przyjmowanie, weryfikacja faktur oraz dokumentów transportowych. - Opisywanie, przyporządkowanie oraz wprowadzanie faktur kosztowych do systemu.- Wyjaśnianie wszelkich niezgodności na fakturach kosztowych. - Obsługa administracyjna. - Ko
2024-05-13 18:41:25Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjnych w Laboratorium w Gdyni Adres urzędu: 00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98 Adres pracy: al
2024-05-11 08:00:02Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...Zakres obowiązków:- Wypisywanie faktur,- rozliczanie należności, - przygotowywanie ofert, przetargów,- przygotowywanie wysyłek,- prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagany staż pracy
2024-05-10 18:41:28Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek
2024-05-10 14:00:27Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym We
2024-05-10 12:10:27Opis zadań:- realizacja zamówień ,wystawianie faktur i dokumentów kosztowych - prowadzenie gospodarki magazynowej - wspomaganie działu księgowego-logistycznego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów , wysyłanie maili w języku polskim i niemieckim Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawanso
2024-05-09 18:41:28Praca w Call Center LUX MED Diagnostyka przy ul. Tomasza Nocznickiego 8a w Gdyni.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:telefoniczna obsługa Pacjentów,promowanie profilaktyki raka..
2024-05-08 14:42:37LUX MED Sp. z o. oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia płynnej
2024-05-06 11:53:51Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elektroni
2024-05-06 11:53:50W związku z dynamicznym rozwojem naszego działu garmażeryjnego KULINARIA szukamy dynamicznej osoby z pasją! Koordynator Działu Garmażeryjnego Za co będziesz u nas odpowiadać? odpowiedni dobór produktów z uwzględnieniem ich sezonowości ustalenie ilośc
2024-05-05 11:00:24Max xavier 1 spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąDyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-05-05 11:00:23GO-leasing Sp. z o.o 5,0Opis zadań:wsparcie przy prowadzonych procesach rekrutacyjnych (umawianie spotkań, korespondencja z kandydatami); pomoc w przygotowywaniu eventów dla Pracowników; udział w Targach Pracy; pomoc przy prowadzeniu działań z zakresu employer brandingu; ws
2024-05-02 18:41:34Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialna za obsługę automatów vendingowych (maszyny sprzedające przekąski, napoje gorące i zimne)., Obsługa obejmuje utrzymanie maszyny w czystości,..
2024-04-20 09:40:25Samodzielne prowadzenie gospodarki magazynowej na potrzeby niedużej firmy (zakupy towaru, zaopatrzenie budów, rozliczenia pracowników z powierzonego materiału, przeprowadzanie inwentaryzacji). Wymagana: - znajomość programu magazynowego oraz zasad pr
2024-03-22 09:30:08