• obsługa przyjmowanie i wystawianie faktur sprzedażowych usługowych korekt (subiekt lub navireo ) > miękka windykacja > rozliczanie i wprowadzanie wyciągów bankowych > Analiza obrotów i naliczenia premii bonusów ( obsługa tabeli przestawnych i
2025-10-13 21:05:43Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz prowadzenie bieżącego rejestru zrealizowanych działań,, Współtworzenie, weryfikacja oraz monitorowanie..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów (m.in. przyjmowanie zamówień, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentacji)., Informowanie klientów o bieżącej ofercie firmy i budowanie długotrwałych relacji biznesowych., Kontrola realizac
2025-12-10 10:41:41Twój zakres obowiązków, Kompleksowa administracja szkoleniami, w tym obsługa zapisów pracowników na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz prowadzenie bieżącego rejestru zrealizowanych działań,, Współtworzenie, weryfikacja oraz monitorowanie..
2025-12-03 14:41:30Twój zakres obowiązków, Udzielanie kompleksowych informacji dotyczących ArcelorMittal Park oraz usług i ofert dostępnych w ramach kompleksu., Bieżąca obsługa klientów i partnerów biznesowych z zachowaniem wysokich standardów komunikacji i..
2025-12-03 10:41:27Twój zakres obowiązków, wyszukiwanie informacji o nowych postępowaniach przetargowych,, przygotowanie ofert w aspekcie formalnym i handlowym (również zgodnie z zamówieniami publicznymi),, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych postępow
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, Fakturowanie i ewidencja dokumentów sprzedażowych,, Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,, Wsparcie i obsługa klienta ( kontakt telefoniczny i mailowy ),, Nadzór i koordynacja zamówień,, Koordynowanie dostaw i zamówi
2025-11-27 16:41:06Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Specjalista ds. administracji projektówTwój zakres obowiązków Nadzór nad flotą samochodową (przeglądy, serwisy, zmiany opon, kontrola terminów). Koordynacja transportu pracowników na projekty i pomiędzy lokalizacjami. Prowadzenie i aktualizacja
2025-09-25 06:59:50Montec-PL Sp. z o.oEducation: Bachelor’s Degree in computer science and/or equivalent experience preferred ITIL Foundations and Microsoft certifications preferred Experience: 3 - 5 working in service desk environment with a focus on internal Desktop Support. Knowl
2025-12-11 10:25:20HireRightOd kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej, Doświadczenia w obszarze BHP, co będzie mile widziane, Wykształcenia kierunkowego, Znajomości języka angielskiego na poziomie min
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zdobywanie i realizowanie zleceń spedycyjnych. - Opieka nad klientami oraz rozbudowa kontaktów w branży TSL. - Kontrola oraz kompleksowe prowadzenie każdego z transportów. - Nie obciążamy spedytorów wykonywaniem zadań związa
2025-12-20 18:30:06BiMA24Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, Tłumaczenie dokumentów z języka japońskiego na polski i z polskiego na japoński, Zarządzanie przepływem informacji, Koordynowanie projektów, Wsparcie księgowości, Wsparcia sprzedaży, Tworzenie prezentacji, pism, raportów
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura;, dbanie o wizerunek firmy;, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;, organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja;,..
2025-12-10 11:41:43Twój zakres obowiązków, Zakres zadań na ww. stanowisku będzie polegał m.in. na:, - Nadzór nad utrzymaniem czystości i stanem technicznym zasobów Spółdzielni:, - Bieżąca koordynacja i kontrola pracy firm sprzątających oraz wykonawców zewnętrznych
2025-12-09 11:41:49Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiZakres obowiązków: organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych), prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów, przygot
2025-12-09 06:59:47Epione spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąMiejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa organizacyjno-administracyjna Spółki, Sporządzanie pism na potrzeby Zarządu Spółki., Współpraca z podmiotami, organizacjami, organami/instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej problematyki., Realizacja zada
2025-12-01 17:41:19Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Twój zakres obowiązków, Będziesz wspierać nasz zespół w codziennej pracy biurowej i logistycznej, pomagając nam dbać, by wszystko działało sprawnie – od dokumentów, przez systemy, aż po kontakt z klientami., , Do Twoich zadań będzie należało:, •
2025-11-28 09:41:30Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia Szukasz dynamicznej roli, w której zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura? Ta oferta to szansa na rozwój umiejętności w zarządzaniu korespondencją, dokumenta
2025-11-25 14:19:01Sopra Steria Polska Sp. z o.o 4,5Your responsibilities, Independent preparation of payrolls for employees and contractors FS, Making deductions based on enforcement titles, Employee remuneration analysis, Payroll data reporting, Preparing bank transfers for employees,..
2025-11-23 09:40:56Twój zakres obowiązków, Dbałość o sprawne funkcjonowanie recepcji oraz biura w Katowicach, Zapewnienie skutecznej komunikacji między klientami, managerami i współpracownikami, Koordynacja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Kontak
2025-11-21 13:41:14Asystencka praca / Personel biurowy: Sekretarz/ka
2025-11-08 08:55:04Nr ref.: M>03-07.11
2025-11-07 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. OWymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe w obszarze administracji lub księgowości), minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej, (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowośc
2025-10-24 16:49:04Arche Consulting 4,9• obsługa przyjmowanie i wystawianie faktur sprzedażowych usługowych korekt (subiekt lub navireo ) > miękka windykacja > rozliczanie i wprowadzanie wyciągów bankowych > Analiza obrotów i naliczenia premii bonusów ( obsługa tabeli przestawnych i
2025-10-13 21:05:43Wymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane: logistyka) Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze administracji nieruchomościami i majątkiem Spółki, obsługi floty samoch
2025-09-18 16:51:02TAURON Polska Energia S.ATwój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Gwarantowanie efektywnego planowania, organizowania i realizacji wskazanych usług logistycznych, Zapewnienie profesjonalnej i terminowej realizacji powierzonego procesu operacji logistycznych wskazanej jednostki., Nadzór
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie czasu pracy pracowników;, Rekrutacja pracowników, współpraca z firmą outsourcingową;, Nadzorowanie badań pracowników, umawianie terminów, przygotowanie skierowań;, Wsparcie kadrowe pracowników;, Przygotowanie
2025-11-25 13:41:22Czy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowyc
2025-11-07 21:05:25Zakres obowiązków:Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap I
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap
2025-12-18 18:29:11Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień, fakturowanie i koordynowanie rozliczeń, Monitorowanie stanów magazynowych i aktualizacja ofert sprzedaży, Przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analizowanie danych, Przygotowywanie
2025-12-15 10:41:23