Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-26ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wraz z hodowcami będziesz tworzyć i przeprowadzać doświadczenia z ogórkiem. Wraz z zespołem będziesz oceniać materiał hodowlany, wybierać linie rodzicielskie oraz interpretować dane z doświadczeń, również tych zagranicznych
2025-12-17 15:30:04Bejo Zaden Poland Sp. z o.oSzkoła Językowa w Bibicach gmina Zielonki koło Krakowa poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Asystent/ka w sekretariacie i podczas zajęć z dziećmi Zakres obowiązków: wsparcie pracy sekretariatu szkoły, pomoc w organizacji i prowadzeniu zajęć j
2025-08-29 21:05:30Nr ref.: M>22-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. ONr ref.: M>21-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami, Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,, Wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z
2025-12-12 19:40:07Twój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-12-12 19:40:07Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu w planowaniu, realizacji i monitorowaniu projektów., Tworzenie harmonogramów, ustalanie priorytetów oraz raportowanie postępów., Organizacja spotkań projektowych, przygotowywanie notatek i nadzór nad..
2025-12-12 19:40:07Zakres obowiązków:- dekretowanie dokumentów- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: brak, znajomość programu excel, word, e-mail Wynagrodzenie brutto:
2025-12-12 18:40:43Zakres obowiązków:•współpraca z działem rekrutacji i administracji w zakresie zaplanowania i realizacji procesu zatrudnienia pracownika•zabezpieczenie ciągłości zatrudnienia poprzez dostarczenie odpowiedniej ilości wykwalifikowanych pracowników
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:-przyjmowanie i rejestrowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe-potwierdzanie (systemowe) skierowań na leczenie uzdrowiskowe-udzielanie pełnych informacji świadczeniobiorcom w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego osobiście lub t
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:3. Ogólny zakres obowiązków:1) udzial w przygotowaniu i opracowaniu danych do procedur przetargowych w zakresie, sprzatania terenów administrowanych przez Jw.3293 oraz pozostalych uslug w ramach bieżących potrzeb sekcji;2) twor
2025-12-12 18:40:42Zakres obowiązków:Pełna treść ogłoszenie o naborze dostępna jest w BIP Prokuratury Okręgowej w Częstochowie w zakładce "oferty pracy". Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inneInne wymagania: Na stanowisku asys
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, pisanie i wysyłanie pism; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracowni
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:1) kierowanie działalnością Domu Pomocy Społecznej dla Osób Starszych w Bielsku-Białej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Statutem jednostki oraz reprezentowanie jednostki na zewnątrz,2) bieżące współdziałanie z Prezyde
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura firmy. Prowadzenie książki kancelaryjnej. Obsług poczty przychodzącej i wychodzącej. Przyjmowanie i obsługa klientów. Analityka, sprawozdawczość.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wy
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:meldowanie gości, obsługa recepcji i komputera, utrzymywanie czystości.*umowa zlecenie do 40h/tydzień, praca w godzinach popołudniowych (12:00-20:00) od pon. do pt. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoks
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:- poszukiwanie klientów na kursy podczas rozmowach telefonicznych i spotkań,- rekrutacja osób do udziału w kursach,- prowadzanie dokumentacji projektowej,- formalna organizacja kursów i nadzór nad jakością,- koordynacja usług o
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Wystawianie dokumentów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyIn
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań w zakresie spraw osobowych policjantów i pracowników.2. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, administracyjnych m. in. Naliczeń z tytułu wysługi lat oraz jubileuszu.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Wsparcie w codziennych czynnościach oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osoby niepełnosprawnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)I
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:- wystawianie produktów na stronie internetowej- obsługa social mediów- przeróbki zdjęć/video Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, informatyczneInne wymagania: - wykształcenie technik informatyk- dośw
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Ścisła współpraca z firmą outsourcingową obsługującą księgowość i kadry naszej spółki.Obsługa kadrowa pracowników• Prowadzenie dokumentacji kadrowej obcokrajowców.• Przygotowanie i podpisywanie umów.• Rejestracja i aktualizacja
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, a także wznawianie, zmienianie i uchylanie tych decyzji. Przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w formie umów użyczenia dróg publicznych oraz dzierżawy
2025-12-12 18:40:40Zakres obowiązków:Prowadzeni Systemu Informacji Oświatowej, prowadzenie księgi doręczeń, prowadzenie registratury, przjmowanie dokumentów od kandydatów do szkoły, wydawanie duplikatów świadectw, obsługa progarmu VULCAN, prowadzenie ewidencji upo
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:skanowanie dokumentów, przyjmowanie korespondencji, uzupełnianie akt, przygotowywania korespondencji do wysyłki Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: biegła obsługa komputera (intern
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych.2. Administracja sieciami komputerowymi.3. Instalacja i konfiguracja oprogramowań.4. Obsługa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń peryferyjnych Wymagani
2025-12-12 18:40:39Opis zadań:Archiwizowanie dokumentów - zakładanie teczek aktowych spraw, sporządzanie spisów dokumentów. Przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych spraw przekazywanych do składnicy Akt. Rejestrowanie w systemie teleinformatycznym Agencji zwrotn
2025-12-12 18:40:39Opis zadań:Przygotowywanie dokumentacji, obsługa interesantów poprzez wydawanie przygotowanej wcześniej dokumentacji. Rejestrowanie w rejestrach korespondencji przychodzącej. Kopiowanie dokumentacji. System czasu pracy: 8 godzin dziennie, 40 god
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów,- obsługiwanie urządzeń biurowych- protokołowanie spotkań/posiedzeń,- realizowanie zamówień publicznych,- prowadzenie archiwum zakładowego Wymagania:Wymagania
2025-12-12 18:40:39Twój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta w zakresie rezerwacji przepraw promowych, mostów i tuneli dla ruchu cargo, , Nadzór i kontrola przebiegu zleceń, Aktywne pozskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie trwałych relacji z Przewoźnikami..
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół księgowo-kadrowy w codziennej pracy biurowej. Jeśli lubisz pracę z dokumentami, jesteś skrupulatny/a, dokładny/a i dobrze czujesz się przy komputerze — ta oferta jest dla Ciebi
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków: kontakt telefoniczny, mailowy, doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami przygotowywanie ofert handlowych przyjmowanie i koordynacja zamówień eksportowych udział w spotkaniach biznesowych i targach
2025-12-12 18:24:10ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obowiązki:*wprowadzanie i aktualizowamnie danych w systemie*przygotowanie zestawień i raportów *obsługa poczty elektronicznej*praca z dokumentami:reklamacjami, fakturami,zamówieniami WYMAGANIA: Wymagania:*orzeczenie i niepełno
2025-12-12 17:58:09Merkury MarketTwój portal z ofertami pracy
2025-12-12 17:54:06Mięsna PaczkaTwój zakres obowiązków, Organizacja transportów międzynarodowych dla klientów w relacjach drobnicowych, Planowanie przewozów oraz ustalanie warunków transportu, Aktywne pozyskiwanie i budowanie współpracy z firmami przewozowymi, Stała obsługa..
2025-12-12 17:41:05Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (UoP, UZ, inne formy współpracy) – od dokumentów po naliczanie wynagrodzeń,, Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, kontrola badań, BHP, uprawnień,, Rozliczanie czasu..
2025-12-12 17:41:04Twój zakres obowiązków, Analiza stanu bezpieczeństwa i warunków pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP oraz PPOŻ., Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników., Aktualizacja i przygotowanie ocen ryzyka..
2025-12-12 17:41:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie i koordynacja procesów związanych z obsługą klientów korporacyjnych;, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji;, utrzymywanie kontaktu z klientami i urzędami...
2025-12-12 17:41:04Twój zakres obowiązków, Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z wytycznymi BASF oraz lokalnym prawem., Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, Przeprowadzanie inspekcji, audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Udział w audytach..
2025-12-12 17:41:04Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów i zapewnienie im opieki zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w Eco Beauty Salon., Obsługa systemu Booksy., Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego., Obsługa recepcji., Prowadzenie
2025-12-12 17:41:04ECO BEAUTY SALONTwój zakres obowiązków, Obsługa i pozyskiwanie inwestycji budowlanych, Współpraca z firmami budowlanymi, architektami i projektantami oraz dystrybutorami, Realizacja zadań sprzedażowych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój dotychczasowych.
2025-12-12 17:41:04Aleje Jerozolimskie 333
2025-12-12 16:59:07ActionTwój portal z ofertami pracy
2025-12-12 16:54:07BEST S.AZakres obowiązków:\nKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa (UoP, UZ, inne formy współpracy) – od dokumentów po naliczanie wynagrodzeń,\nProwadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, kontrola badań, BHP, uprawnień,\nRozliczanie czasu pr
2025-12-12 16:54:07Ecotec PolskaWymagania: co najmniej 3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużym obiekcie hotelowym (powyżej 100 pokoi), doświadczenie w zarządzaniu bieżącą działalnością hotelu, mile widziane doświadczenie w pre- ope
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: Absolwent kierunku technicznego: ciepłownictwo, mechanika, energetyka, inżynieria chemiczna, procesowa lub środowiskowa. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w zakresie dokumentacji technicznej i komunikacji
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne), wiedza z zakresu controllingu, księgowości oraz rachunkowości fin
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług B2B, umiejętność prowadzenia spotkań i negocjacji handlowych, zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, wysoko rozwinięte umiejętności komu
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: wykształcenie wyższe - preferowane techniczne w kierunku elektroenergetyka, min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, rozwinięte kompetencje komunikacyjne, umiejętność zarządzan
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: minimum 3 lata doświadczenia w dziale personalnym, wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja) umiejętność współpracy w zespole i kreowania partnerskich r
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: automatyka, elektrotechnika, budownictwo, transport lub pokrewne), minimum 7 lat doświadczenia w realizacji kontraktów infrastrukturalnych, w tym minimum 5 lat na stan
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Jesteśmy firmą edukacyjną ciszącą się dużą popularnością i dobrą opinią na warszawskim rynku. Zatrudnimy na pół etatu studenta/studentkę na stanowisko: Pracownik biurowy Miejsce pracy: Warszawa - Centrum W pobliżu stacji metra Politechnika Opis
2025-08-31 21:05:28FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewód
2025-09-01 21:05:31