Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-07ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oFundacja Fazon wspiera osoby z niepełnosprawnościami w podejmowaniu działań aktywizacyjnych. Pomagamy w znalezieniu zatrudnienia, zdobyciu doświadczenia w ramach płatnego stażu zawodowego lub wiedzy podczas zawodowych szkoleń. Zgłoś się jeśli sz
2025-08-11 21:06:29Opis stanowiska Obsługa gości oraz klientów odwiedzających firmę Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadza
2025-12-05 15:30:08Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: inicjowanie i prowadzenie projektów dot. integracji z ofertą produktową Poczty Polskiej S.A. platform eCommerce / eSklepów, zarządzanie i nadzór nad portfelem umów dot. integracji platform eComme
2025-12-05 15:30:08ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wprowadzanie danych do systemu - weryfikacja dokumentów w systemie - współpraca z kontrahentami zagranicznymi - kompletacja dokumentacji - sprawdzanie poprawności danych i zamówień - trzymanie terminowości dokumentacji firmo
2025-12-05 15:30:07DAMBAT Jastrzębski S.K.AWymagania: • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (inne języki będą dodatkowym atutem) • Doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
2025-12-05 15:22:05GI GroupWymagania: • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (inne języki będą dodatkowym atutem) • Doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
2025-12-05 15:22:05GI GroupHotel Restauracja Jaś Wędrowniczek (Rymanów) Poszukujemy doświadczonej, odpowiedzialnej i komunikatywnej osoby na stanowisko Kierownik Recepcji. Zakres obowiązków: • Organizacja i nadzór pracy zespołu recepcji oraz służby pięter (grafiki, zadani
2025-12-05 15:05:26Firma Handlowa z branży motoryzacyjnej poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Asystent/-ka Działu Handlowego. Miejsce pracy: Stojadła k. Mińska Maz. Opis stanowiska: • bieżące wsparcie pracy Działu Handlowego, • praca w programie WF Mag, •
2025-12-05 15:05:26Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 14:54:07ALWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaTwój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, Rozliczanie ewidencji czasu pracy , Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami , Sporządzanie i księgowanie dokumentów finansowych , Przygotowywanie
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, wspieranie zespołu IT Service Desk w realizacji bieżących zadań, przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń użytkowników, pomoc w naprawie sprzętu komputerowego..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Analiza i interpretacja przepisów prawnych z zakresu prawa upadłościowego, restrukturyzacyjnego, handlowego i gospodarczego oraz egzekucyjnego i egzekucji w administracji,, Przygotowywanie projektów pism procesowych i..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz prowadził/a biuro wraz z naszym doświadczonym księgowym. Trzymał/a porządek w dokumentacji i planował/a z nami rozwój wraz z opanowaniem rynku...
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji firmowej i archiwizacja dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wsparcie w organizacji spotkań, targów i innych wydarzeń firmowych, Obsługa telefoniczna i mailowa klientów
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Zapewnianie efektywnego funkcjonowania biura i utrzymanie porządku w dokumentacji firmowej, Prowadzenie bieżącej korespondencji kontraktowej, Sporządzanie sprawozdań z narad projektowych, inwestycyjnych, przygotowywanie.
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Przyjęcie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od kierowców zgodnie z wiedzą i sugestiami znajdującymi się w systemie operacyjnym dla wszystkich kontraktów Centrum Obsługi Klienta (Importerzy, Ubezpieczenia, Klienci Car
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa, Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy, Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Wspieranie klientów w obsłudze produktów i usług bankowych., Realizacja dyspozycji klienta i rozwiązywanie bieżących spraw., Proponowanie dopasowanych produktów i usług – z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb...
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Pracując u nas będziesz częścią zespołu zajmującego się obsługą podatkową podmiotów gospodarczych, polegającą w szczególności na:, , - ocenie skutków podatkowych realizowanych projektów, m.in. fuzji i przejęć, podziałów i
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Regularne odwiedzanie przydzielonych punktów sprzedaży detalicznej;, Ścisła współpraca z Autoryzowanymi Przedstawicielami Sieci i Franczyzobiorcami zarządzającymi punktami;, Realizacja założonych ilościowych i jakościowyc
2025-12-05 14:41:27Liberty Poland S.ATwój zakres obowiązków, Realizowanie i koordynowanie przebiegu imprez zgodnie założeniami kontraktu, zarządzanie zespołem zmianowym podczas obsługi przerw kawowych/bankietów/ustawiania sal, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, rejestrowanie
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Współuczestniczenie w opracowywaniu raportów analitycznych oraz weryfikacji analiz oceny technologii medycznych,, Przeprowadzanie analizy danych klinicznych, statystycznych i kosztowych w zakresie realizowanych zadań,,..
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Kancelarii od strony administracyjnej, organizacyjnej i zaopatrzeniowej, Zarządzanie obiegiem dokumentów i zapewnianie właściwego przepływu informacji w firmie, Obsługa i..
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Odpowiadanie na zapytania z zakresu administracji, Raportowanie wykonanej pracy..
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej,, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów),, dbanie o atrakcyjność ofe
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, tworzenie grafików ekip serwisowych, zarządzanie magazynami serwisowymi, rozwiązywanie problemów technicznych, wysyłanie raportów do klientów, wystawianie faktur/zleceń serwisowych, tworzenie ofert serwisowych..
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, Współtworzenie kanału partnerskiego, w tym pozyskiwanie partnerów na nowych rynkach i w konkretnych sektorach, rozwój wspólnej oferty produktowej z nowymi i aktualnymi partnerami oraz budowa własnego marketplace’u rozwiąz
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, Pracownik Działu IT jako członek kilkuosobowego zespołu będzie ściśle współpracował z Głównym Informatykiem oraz Technikiem d.s. UR obecnie odpowiedzialnymi za funkcjonowanie i rozwój systemów informatycznych oraz działan
2025-12-05 14:41:26Twój zakres obowiązków, Tworzenie koncepcji i koordynacja firmowych kongresów, eventów i konferencji., Budowanie kreatywnej i atrakcyjnej wizji marki we wszystkich kanałach komunikacji., Współtworzenie koncepcji strony internetowej i nadzór nad
2025-12-05 14:41:26W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oFirma Handlowa z branży motoryzacyjnej poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Asystent/-ka Działu Handlowego. Miejsce pracy: Stojadła k...
2025-12-05 14:17:01Opis stanowiska Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Pl
2025-12-05 13:53:03Twój zakres obowiązków, promocja oraz sprzedaż produktów i usług zrzeszeniowych w regionie,, realizacja planów sprzedażowych,, dbałość o wysoką jakość współpracy z Bankami Spółdzielczymi,, współpraca ze wszystkimi interesariuszami w Banku,..
2025-12-05 13:41:27Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie sekretariatu, dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji, skanowanie i układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, obsługa klientów biura, wsparcie..
2025-12-05 13:41:27Przyjazna Księgowość Monika BraniewiczTwój zakres obowiązków, Opieka nad pracownikami tymczasowymi w powierzonym regionie poprzez bieżący kontakt / wizyty., Zapewnienie ciągłości obsady projektów (grafiki, urlopy, zastępstwa)., Stały kontakt z pracownikami – wsparcie, rozwiązywanie
2025-12-05 13:41:27Twój zakres obowiązków, Opracowywanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego, Opracowywanie ogólnych instrukcji bhp, opracowywanie zarządzeń z zakresu bhp i nadzorowanie ich realizacji, Wykonywanie przeglądów okresowych bhp, sporządzanie analiz
2025-12-05 13:41:27Twój zakres obowiązków, Codzienna obsługa Sekretariatu, klientów, gości, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa poczty, kurierów, firmowej poczty elektronicznej, Kontakt z bankami, instytucjami, administracją budynku, firmą sprzątającą oraz..
2025-12-05 13:41:27Twój zakres obowiązków, Zatrudnienie: umowa o pracę w pełnym wymiarze, pierwsza umowa: 3 miesiące jako okres próbny, a następnie umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony., Wysokość wynagrodzenia zasadniczego 5.500
2025-12-05 13:41:27Your responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikami, Operacyjna obsługa zleceń transportowych (koordynacja, monitoring, kontakt operacyjny), Realizacja projektów transportowych dopasowanych do Twojego..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja codziennej pracy serwisu,, Nadzór nad terminową i jakościową realizacją zleceń,, Kontakt z klientami, ustalanie zakresu usług i kosztów napraw,, Zarządzanie zespołem mechaników i doradców..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, współpracę przy opracowywaniu zasad gospodarowania zasobami lokalowymi banku oraz nadzorowanie procesu,, współpracę w sprawach związanych z wynajmowaniem dla Banku lokali na działalność bankową, garaży, parkingów, itp.,,
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU I WSPIERAJ NASĄ CODZIENNĄ PRACĘ!, , Szukamy osoby, która stanie się sercem naszej centrali, a jej energia i dobre organizacyjne nawyki pozwolą wszystkim działom sprawnie funkcjonować każdego dnia
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Boutique Eco Hotel Sasanka w Szklarskiej Porębie zatrudni do pracy na stanowisko RECEPCJONISTA , , Do zakresu obowiązków należeć będzie:, , , praca w rybie zmianowym 7:00-19:00, 19:00-7:00, bezpośrednia obsługa Gości w..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie klientów oraz przewoźników na rynkach zagranicznych i rynku lokalnym, poszukiwanie nowych zleceń transportowych, handel ładunkami..
2025-12-05 13:41:26Poszukujemy do stałej współpracy DOŚWIADCZONEGO INFORMATYKA/PROGRAMISTY ze znajomością PHP lub KOHANA lub WORDPRESS aby dokonywać poprawek w kodzie oraz do obsługi bieżących potrzeb firmy, poprawki na WWW, Wordpress, CRM, czasem pomoc i doradztw
2025-08-13 05:05:25Pracownik Administracyjny Opis stanowiska: - Wykonywanie typowych czynności związanych z prowadzeniem biura. - Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. - Wsparcie administracyjne dla pozostałych działów firmy. Wymagania: - Doświadczenie na podobny
2025-08-17 15:05:27