Zakres obowiązków:Odbieranie telefonów, obsługa komputera, w tym również w języku ukraińskim Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweJęzyk: ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyWymagany
2024-03-27 18:41:44Twój zakres obowiązków, Praca administracyjno - terenowa, Prowadzenie rejestru opakowań zwrotnych (dostawca-odbiorca-magazyn-dostawca) , Poruszanie się po wirtualnych giełdach transportowych, Przygotowywanie zleceń transportowych, Współpraca z..
2024-03-21 12:40:44Zakres obowiązków:- nadzór nad jakością procesu produkcyjnego, - ciągłe doskonalenie procesu produkcji zgodnie z wymogami jakościowymi i systemowymi,- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, - czynny udział w audytach wewnętrznych, mo
2024-03-19 18:41:16Opis zadań:- obslugiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej- przyjmowanie i obsługa interesantów- obsługwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych)- udzielanie informacji interesantom (w tym:telefonicznie, e-mailowo)- przyjmowanie i zarządzani
2024-03-19 18:41:10Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu (wykonywanie zadań organizacyjnych w zakresu obsługi administracyjnej Zarządu i Spółki);, Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu;, Zarządzanie dokumentacją (w tym:..
2024-03-15 13:40:38ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 4 242 P
2024-03-05 07:31:58Graw-Net Michał Fliszkiewicz 5,0Zakres obowiązków:Przyjmowanie klientów, obsługa urządzeń biurfowych, archiwizacja dokumentacji, udzielanie informacji telefonicznie i e-mail klientom Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymag
2024-03-04 18:42:40Warunki pracyPraca admionistracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt z klientem zewnetrznym. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnospra
2024-03-04 10:23:10Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu 3,8Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychod
2024-03-19 08:20:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca admionistracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Kontakt z klientem zewnetrznym. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepeł
2024-03-02 22:30:57Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu 3,8Firma transportowo-spedycyjna poszukuje spedytora samochodow ciezarowych firanki i chlodnie, kraj i ue mile widziane doswiadczene i baza klientow ,komunikatywnosc w jezykach obcych . mozliwosc wysokich zarobkow prosze o cv i swiadectwa pracy kontakt
2024-02-14 16:00:02Firma e-work HR Company Poland Sp. z o.o. oferuje kompleksową obsługę w zakresie doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy, rekrutacji i selekcji. Agencja Zatrudnienia e-work HR Company Poland Sp. z o.o. została wpisana do rejestru podmiotów prowadz
2024-02-14 11:00:14e-work Hr Company Poland sp.z.o.oCENTRUM MEDYCZNE VINEA w Warce, otwiera nabór na stanowisko: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA. Oferujemy: • elastyczne godziny pracy; • rodzinna i miła atmosfera; • nowoczesna klinika z najnowszymi technologiami i sprzętem; • zespół chętny do pomocy w każd
2024-01-21 17:03:24Wymagania Doświadczenia zawodowego na stanowisku Spedytora lub Dyspozytora – warunek konieczny, Znajomości rynku transportowego, Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunik
2024-01-20 05:20:09Smart-HR 4,3Zakres obowiązków:wykonywanie poleceń przełożonych, dotyczących pracy, obsługiwanie i archiwizacja korespondencji firmowej lub urzędowej, sprawowanie nad nią nadzoru, przyjmowanie i obsługa interesantów (osobiście, telefonicznie i mailowe), w tym w j
2024-03-28 18:41:32Zakres obowiązków:obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, praca z zatrudnieniem obcokrajowców, praca z obcokrajowcami Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyki: rosyjski, w mowie - B1 - średn
2024-03-28 18:41:32Zakres obowiązków:Obsługa klientów. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: -Łatwe nawiązywanie kontaktów ze współpracownikami oraz klientamiInne wymagania: Umiejętność nawiązywania kontaktu
2024-03-28 18:41:30Twój zakres obowiązków, Działania marketingowe, Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach, Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu, Kontakt z klientami i firmami współpracującymi, Współpraca z pozostałymi działami w firmie..
2024-03-28 17:40:32Twój zakres obowiązków, DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej profesjonalny sprzęt medyczny – poszukuje kandydatów na stanowisko: , , ASYSTENT KONTROLERA MAGAZYNU, Miejsce pracy: Raszyn, Czas pracy: od..
2024-03-28 11:40:43Hosten to producent najwyższej jakości profili oraz systemów osłonowych z PVC i aluminium o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim. To przedsiębiorstwo tworzone i zarządzane przez ludzi z pasją. Efektem tej pasji jest gama doskonałych pr
2024-03-28 11:00:33Hosten Sp. z o.oZakres obowiązków: Wsparcie głównego Projektanta w codziennych zadaniach: przygotowywanie prezentacji dokumentacji projektowej wizualizacji Wsparcie w zarządzaniu harmonogramami projektów Archiwizowanie dokumentów Zbieranie i analizowanie danych niez
2024-03-28 10:12:30Zadania: Pomoc stomatologowi w trakcie zabiegów, Przygotowywanie gabinetu do wizyt pacjentów, Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi stomatologicznych, Zarządzanie dokumentacją pacjentów, Pomoc pacjentom w umawianiu wizyt i odpowiadanie na ich pytania
2024-03-28 10:10:02Poszukujemy osoby na stanowisko biurowe. Mile widziane osoby z umiejętnościami pracy w Excelu. Praca z dokumentami oraz z programem biurowym. Chętne osoby zapraszam do kontaktu. Praca od 10.00 - 18.00. 05-550 Łazy, ul. Al. Krakowska 165 lok. C7. Ofer
2024-03-28 10:06:49Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie przedmiarów, wycen i kosztorysów na podstawie projektów, Zamawianie materiałów i kontrola nad ich przepływem, Kontrola nad obiegiem dokumentów, Współpraca z innymi działami, Przygotowywanie statystyk..
2024-03-28 09:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - poczta, firmy kurierskie, skrzynka e-mailowa, Obsługa spotkań z gośćmi z zewnątrz oraz podróży służbowych, Dbanie o samochód służbowy, Organizacja..
2024-03-28 08:40:14Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu:
2024-03-28 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Wieloosobowym Stanowisku ds. Wierzycielskich Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Ad
2024-03-28 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZakres obowiązków:Odbieranie telefonów. Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Odpisywanie na maile w języku tureckim. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku tureckim. Poszukiwanie klientów. Wymagania:Wymagania konieczne:
2024-03-27 18:41:44Zakres obowiązków:Prace interwencyjne: prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych, prowadzenie prawidłowej i rzetelnej dokumentacji przebiegu studiów na podstawie obowiązujących przepisów, udostępnianie zbioru bibliotecznego studentom i pracowni
2024-03-27 18:41:44Zakres obowiązków:prace interwencyjne: przygotowanie zleconych dokumentów,sprawozdań, pism,listów,obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez dyrektora. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszt
2024-03-27 18:41:44Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji, Wystawianie i wprowadzanie faktur do systemów SaldeoSMART i Comarch Optima, Współpraca z księgowością i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie (umowy, faktury, pisma), Prowadzenie..
2024-03-27 11:40:42Zadania: Monitorowanie i obsługa zamówień klientów Wystawianie faktur oraz wszelkich dokumentów związanych z zamówieniami klientów Monitorowanie dokumentacji firmy Sporządzanie niestandardowych wycen Sporządzanie dokumentacji eksportowej Informowanie
2024-03-27 11:36:16Twój zakres obowiązków, Prace pomocnicze - układanie kolekcji, Przyjazna obsługa klientek w oparciu o standardy Makalu, Dbałość o wizerunek Salonu, Obsługa programu komputerowego..
2024-03-27 08:40:11MAKALU FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ... 4,8Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami
2024-03-27 08:00:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nie dotyczy WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany - Uprawnienia: Obsługa programów pakietu MS OFFICE - Inne
2024-03-27 07:31:24ROJO Sp. z o. oZakres obowiązków:Obsługa klienta w Dziale Świadczeń i Funduszu Alimentacyjnego, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie postępowań osób ubezpieczonych, archiwizacja. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obs
2024-03-26 18:41:23Opis zadań:- obsługa komputera- obsługa drukarki- kontakt telefoniczny- rejestracja dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób za
2024-03-26 18:41:23Zakres obowiązków:przygotowywanie oraz rozliczanie codziennej dokumentacji produkcyjnejwspółpraca z kierownikami działówprzygotowanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowejsporządzanie zestawień produkcyjnych oraz magazynowychkontrola stanów magaz
2024-03-26 18:41:23Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku
2024-03-26 15:20:04Twój zakres obowiązków: Obsługa procesu lokalnego odczytu liczników: zaplanowanie, przygotowanie, wydawanie, przyjmowanie, weryfikacja i obróbka danych pomiarowych z odczytu lokalnego. Obsługa procesu wstrzymywania i wznawiania dostaw energii elektry
2024-03-26 15:14:31