Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bezpośrednia obsługa klientów w serwisie, związana z przyjęciem samochodu na serwis i jego późniejszym wydaniem po naprawie, - Otwieranie, prowadzenie, zamykanie oraz rozliczanie zleceń serwisowych, - Nadzorowanie procesu na
2025-11-28 15:30:15Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. kZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa klienta w zakresie dystrybucji międzynarodowej lub krajowej, a w tym między innymi: przyjmowanie zleceń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie procesu dostawy - Współpraca z innymi działami, oddział
2025-12-03 11:30:10RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OOd kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w zakresie obsługi klientów i sprzedaży produktów finansowych, Umiejętności handlowych i negocjacyjnych, motywacji do realizacji wyznaczonych celów, Wysok
2025-12-06 10:25:11Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa klienta, obejmująca bezpośredni kontakt oraz wsparcie na każdym etapie realizacji usługi, - przyjmowanie i rejestrowanie zleceń serwisowych oraz koordynacja ich realizacji, - sporz
2025-12-04 11:30:14TANDEM Sp. z o. oOpis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-04 11:41:38Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych oraz akcesoriów optycznych, dbanie o asortyment i ekspozycję w salonie sprzedażowym, obsługa posprzedażowa Klienta, zachowanie najwyższego
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Aktywny udział w procesie pozyskiwania klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami, Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, dbałość o ich jakość i terminowość, Planowanie corocznych audytów.
2025-12-05 15:41:49Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i
2025-12-03 15:40:19Wymagania\nSwobodnie komunikujesz się w języku angielskim\nPosiadasz prawo jazdy kat. B\nPotrafisz budować relacje z innymi osobami i dobrze czujesz się w obsłudze klienta\nMasz umiejętności analityczne\nPotrafisz organizować sobie pracę or
2025-12-03 14:54:06Grupa RabenTwój zakres obowiązków, zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi Klienta;, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami;, aktywna sprzedaż produktów SKOK "ŚLĄSK" i ubezpieczeń;, wykonywanie operacji gotówkowych i
2025-12-01 16:41:04Twój zakres obowiązków, Koordynacja zleceń w zakresie przekazywania zlecenia do właściwego zespołu, dekretowania i monitorowania oraz weryfikacji dostępnych urządzeń., Koordynacja zleceń w zakresie analizy danych oraz sprawdzenie ich zgodności i
2025-12-01 14:41:40Zakres obowiązków: \nRozmowy telefoniczne z klientami (osobami ubezpieczonymi) i ich obsługa zgodnie z instrukcjami firmy\nProwadzenie korespondencji z klientami (osobami ubezpieczonymi) i współpracownikami\nRejestrowanie zdarzeń w systemie
2025-12-01 09:54:17GSU Polisa Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Wspieranie klientów i partnerów z całego świata w powdrożeniowej obsłudze technicznej w oparciu o system zgłoszeń/ticketów, Realizowanie zadań technicznych związanych z projektami wdrożeniowymi na styku urządzeń i IT,..
2025-11-26 12:41:42Twój zakres obowiązków, Codzienne wsparcie klientów i dystrybutorów: Obsługa zapytań i zamówień za pośrednictwem e-maila i telefonu., Wsparcie handlowców i serwisantów: : Wsparcie w sprawach administracyjno-formalnych i organizacyjnych związanyc
2025-11-26 10:41:36Twój zakres obowiązków, Wycena, przyjmowanie i weryfikowanie zleceń od klientów., Codzienny kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (mailowo i telefonicznie)., Pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji obsługi transportowej.,..
2025-11-24 15:41:48Twój zakres obowiązków, Prowadzenie zamówień klientów od A do Z, Współpraca z kluczowymi klientami z Polski i zagranicy, Koordynacja z działami: sprzedaży, produkcji, planowania, zakupów i logistyki, Prognozy sprzedaży, analiza stanów..
2025-11-24 13:41:24Twój zakres obowiązków, Wierzymy, że kontakt z klientem nie kończy się w momencie sprzedaży produktu – to dopiero początek budowania relacji. Dlatego szukamy osoby, która potrafi słuchać, rozumieć i wspierać, a przy tym czerpie satysfakcję z..
2025-11-24 13:41:24Your responsibilities, Providing customers with routine feedback as to the status of their open orders, managing expectations where necessary; resolving customer complaints in a timely & satisfactory manner, protecting Johnson Matthey’s brand &
2025-11-14 09:40:41Your responsibilities, In this role you will be part of an amazing Customer Service Team in our Head Office in Gliwice – Hybrid work!, Next to an attractive salary for this full-time permanent position, we offer multiple benefits such as bonus,
2025-11-12 15:40:52Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta na najwyższym poziomie - Twoim głównym zadaniem będzie bezpośredni kontakt z klientem – witanie, doradzanie, prezentowanie produktów oraz finalizowanie transakcji. Wspierasz klienta w dokonaniu najlepszego
2025-11-07 10:40:44Zapraszamy Cię do uczestniczenia w rozwoju bardzo dynamicznej branży optycznej.Wierzymy, że to właśnie ludzie są naszym najcenniejszym kapitałem, dlatego stawiamy sobie ambitne cele, które mają za zadanie..
2025-07-14 10:33:13Grupa KodanoOpis stanowiska: wspieranie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb prowadzenie rozmów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami obsługi proponowanie dodatkowych usług i akcesoriów ułatwiających codzienne użytkowanie sprzęt
2025-12-06 09:26:03W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta (umowa na zastępstwo)119_607468Obowiązki Wprowadzanie do systemu informatycznego zleceń przewozowych oraz kontrolowanie i weryfikowanie ich kompletności Kontrola zgodności relacji pociągów z zawarty
2025-12-02 06:59:50DB Cargo Polska S.A 4,3