Praca Office Manager Gdańsk

Znaleźliśmy 6 ofert
Oferta sponsorowana

Office Manager @ Godel Technologies Europe

Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri

2025-12-02 10:25:14
Godel Technologies Europe
nofluffjobs.com
Wszystkie ogłoszenia

Pracownik Biura Zarządu

Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen

2025-12-05 08:21:09
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Back Office Manager - BEZ Wynagrodzenia, Wolontariat

Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go

2025-12-05 06:59:44
NeuroN Foundation
2 dni temu z gowork.pl 

Office Manager

Twój portal z ofertami pracy

2025-12-02 10:54:06
Godel Technologies Europe
5 dni temu z rocketjobs.pl 

Office Manager @ Godel Technologies Europe

Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri

2025-12-02 10:25:14
Godel Technologies Europe
5 dni temu z nofluffjobs.com 

Office Manager

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura (m.in. obsługa korespondencji, zamówienia materiałów biurowych, kontakt z dostawcami, zgłaszanie usterek), Nadzór nad serwisami budynkowymi między innymi nad serwisem..

2025-11-25 10:41:29
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ORLEN NEPTUN
12 dni temu z pracuj.pl 

SSC Office Manager

Fluent English is a must due to daily collaboration with global stakeholders.Ownership of office operations within a NEW international SSC environment

2025-11-01 17:59:03
michaelpage.pl
Podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Nadzór nad sprawami organizacyjnymi firmy – umowy najmu, ubezpieczenia, leasing, sprzęt, kontakt z urzędami, Koordynacja dokumentacji w zakresie wprowadzanych zmian i bieżąca jej..

2025-11-14 12:40:47
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Leovitae sp. z o.o
Rumia +31km
23 dni temu z pracuj.pl 

Office Manager

Twój zakres obowiązków, ZARZĄDZANIE ADMINISTRACYJNE:, Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura oraz obiegu dokumentów., Koordynacja współpracy z księgowością, kadrami, dostawcami usług i partnerami zewnetrznymi, Nadzór nad zgodnością proces

2025-11-19 18:03:19
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BELA MESA sp. z o.o
Poznań +247km
18 dni temu z pracuj.pl 

Office Manager

Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka

2025-11-04 08:55:03
biurokarier.edu.pl

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:1. Zapoznanie się z ustawami, zarządzeniami , rozporządzeniami i regulaminami niezbędnymi do wykonywania czynności zawodowych wGUP.2. Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz oraz systemem obiegu dokumentów w GUP.3. Sprawdzanie

2025-12-06 18:40:27
2755 złUmowa: InnaRodzaj pracy: Inna
Wczoraj z Gdański Urząd Pracy 

Pracownik biurowy językiem duńskim lub niderlandzkim

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień

2025-12-06 17:55:05
Wczoraj z grafton.pl 

Asystent / Asystentka zarządu

Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań, w tym: przyjmowane i obsługa gości, rezerwacja sal konferencyjnych,, przygotowywanie danych, dokumentów i materiałów na potrzeby spotkań, , prowadzenie kalendarza Zarządu: zarządzanie harmonogramem..

2025-12-06 07:40:05
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Port Gdański EKSPLOATACJA S.A
Wczoraj z pracuj.pl 

Starszy Referent / Starszy Specjalista w Wydziale...

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia

2025-12-06 07:29:31
6200 - 7300 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
Wczoraj z praca.pl 

Kierownik / Kierowniczka Robót Hydrotechnicznych-Rozwiń...

Twój zakres obowiązków, Bieżące raportowanie do kierownictwa kontraktu nt. terminowości przekazywania frontów robót oraz realizacji prac,, Współudział w tworzeniu i analizie harmonogramu robót oraz monitorowanie postępu robót,, Odpowiedzialność

2025-12-05 14:41:27
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BERKER DOMINIS Sp. z o.o. właściciel marki...
2 dni temu z pracuj.pl 

Asystent biurowy / Asystentka biurowa

Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy

2025-12-05 14:21:01
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystentka biura sprzedaży / Asystentka Zarządu

Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed

2025-12-05 08:21:09
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda

2025-12-05 08:00:01
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Asystent biurowy / Asystentka biurowa

Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w

2025-12-05 07:30:36
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
2 dni temu z praca.pl 

Dyrektor HR

Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii HR wspierającej cele biznesowe zakładu produkcyjnego., Doradztwo dla Zarządu i kadry kierowniczej w obszarach personalnych, organizacyjnych i rozwojowych., Zarządzanie działem HR oraz..

2025-12-04 22:40:06
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
LHH Recruitment Solutions
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka Prezesa

Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw

2025-12-04 20:21:02
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Sekretarka

Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ

2025-12-04 18:21:03
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso

2025-12-04 16:21:02
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Spedytor/ka międzynarodowy/a

Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..

2025-12-04 14:41:28
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
MAKO TSL sp. z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - finansowych

Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..

2025-12-04 13:41:25
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
HMB LINTEC MARINE POLSKA sp. z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Inżynier budowy - Kierownik robót

Twój zakres obowiązków, poszukujemy inżyniera budowy - kierownika robót, bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy, udział w procesie przygotowania inwestycji, wykonywanie prac biurowych, odbiory poszczególnych etapów prac robót, nadzór nad

2025-12-04 11:41:39
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
MW KONTRAKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystent/Asystentka Projektanta w Pionie Wentylacji...

Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach

2025-12-04 08:21:08
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka Oddziału

Asystent / Asystentka OddziałuTwój zakres obowiązków Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu, Delegowanie kierowcom realizację zleceń związanych z wynajmem samochodu oraz zadań administracyjnych​, Nadzorowanie punktualn

2025-12-04 06:59:44
Kaizen Rent Spółka Akcyjna
3 dni temu z gowork.pl 

Pracownik biurowy, obsługa zamówień, marketing...

Praca od zaraz dla osoby kreatywnej, sumiennej, uczciwej, dokładnej, studentki studiów zaocznych do 26 r. Praca w ecommerce i nieruchomościach: - obsługa zamówień i wysyłek - mile widziene doświadczenie wordpress i woocommerce - obsługa social m

2025-12-04 06:21:05
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka ds. Sprzedaży-Rozwiń lokalizacje...

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Wspieranie zespołu przy organizowaniu spotkań/eventów z klientami., Obsługa Klientów Bankowości Prywatnej w.

2025-12-04 00:40:13
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Bank Pekao
3 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz

2025-12-03 21:05:22
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Fundacja Aktywizacja 
4,3 
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Pracownik biurowy/asystent/ka

Zakres obowiązków:Sprawdzanie przelewów, obsługa programu przeznaczonego dla faktur, pomoc w pracach biurowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania:

2025-12-03 18:40:30
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Nawrocki clinic spółka komandytowo-akcyjna
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: W

2025-12-03 18:40:30
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
SM EUROPE LTD Sp. z o. o
4 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  
Wczytywanie ogłoszeń...
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Office Manager Gdańsk

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 83 965 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy