Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeZakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen
2025-12-05 08:21:09Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationTwój portal z ofertami pracy
2025-12-02 10:54:06Godel Technologies EuropeProven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeTwój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura (m.in. obsługa korespondencji, zamówienia materiałów biurowych, kontakt z dostawcami, zgłaszanie usterek), Nadzór nad serwisami budynkowymi między innymi nad serwisem..
2025-11-25 10:41:29Fluent English is a must due to daily collaboration with global stakeholders.Ownership of office operations within a NEW international SSC environment
2025-11-01 17:59:03Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Nadzór nad sprawami organizacyjnymi firmy – umowy najmu, ubezpieczenia, leasing, sprzęt, kontakt z urzędami, Koordynacja dokumentacji w zakresie wprowadzanych zmian i bieżąca jej..
2025-11-14 12:40:47Twój zakres obowiązków, ZARZĄDZANIE ADMINISTRACYJNE:, Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura oraz obiegu dokumentów., Koordynacja współpracy z księgowością, kadrami, dostawcami usług i partnerami zewnetrznymi, Nadzór nad zgodnością proces
2025-11-19 18:03:19Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-11-04 08:55:03Opis zadań:1. Zapoznanie się z ustawami, zarządzeniami , rozporządzeniami i regulaminami niezbędnymi do wykonywania czynności zawodowych wGUP.2. Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz oraz systemem obiegu dokumentów w GUP.3. Sprawdzanie
2025-12-06 18:40:27Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień
2025-12-06 17:55:05Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań, w tym: przyjmowane i obsługa gości, rezerwacja sal konferencyjnych,, przygotowywanie danych, dokumentów i materiałów na potrzeby spotkań, , prowadzenie kalendarza Zarządu: zarządzanie harmonogramem..
2025-12-06 07:40:05Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Bieżące raportowanie do kierownictwa kontraktu nt. terminowości przekazywania frontów robót oraz realizacji prac,, Współudział w tworzeniu i analizie harmonogramu robót oraz monitorowanie postępu robót,, Odpowiedzialność
2025-12-05 14:41:27Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii HR wspierającej cele biznesowe zakładu produkcyjnego., Doradztwo dla Zarządu i kadry kierowniczej w obszarach personalnych, organizacyjnych i rozwojowych., Zarządzanie działem HR oraz..
2025-12-04 22:40:06Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, poszukujemy inżyniera budowy - kierownika robót, bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy, udział w procesie przygotowania inwestycji, wykonywanie prac biurowych, odbiory poszczególnych etapów prac robót, nadzór nad
2025-12-04 11:41:39Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08Asystent / Asystentka OddziałuTwój zakres obowiązków Bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienta w zakresie wynajmu, Delegowanie kierowcom realizację zleceń związanych z wynajmem samochodu oraz zadań administracyjnych, Nadzorowanie punktualn
2025-12-04 06:59:44Kaizen Rent Spółka AkcyjnaPraca od zaraz dla osoby kreatywnej, sumiennej, uczciwej, dokładnej, studentki studiów zaocznych do 26 r. Praca w ecommerce i nieruchomościach: - obsługa zamówień i wysyłek - mile widziene doświadczenie wordpress i woocommerce - obsługa social m
2025-12-04 06:21:05Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Wspieranie zespołu przy organizowaniu spotkań/eventów z klientami., Obsługa Klientów Bankowości Prywatnej w.
2025-12-04 00:40:13(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Miejsce pracy: Gdańsk - Śródmieście TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, • wypełnianie dokumentów kadrowych, • dbanie o przebieg korespondencji - w szcz
2025-12-03 21:05:22Zakres obowiązków:Sprawdzanie przelewów, obsługa programu przeznaczonego dla faktur, pomoc w pracach biurowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania:
2025-12-03 18:40:30Zakres obowiązków:Obsługa telefonu oraz maila firmowego i bieżących spraw biurowych, ewidencjonowanie godzin pracy pracowników stoczni, zarządzanie ogłoszeniami. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Wymagania:Wymagania konieczne: W
2025-12-03 18:40:30