Cenaz zł - Ogłoszenie ID:1197942 z działu Praca biurowa Praca z dnia 2023-01-20 dotyczy: Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydata do pracy zdalnej na stanowisku: Asystent ds. Administracj
Wymagania: - Dyplom/świadectwo potwierdzające uprawnienia (przykłady zawodów na końcu oferty) - Udokumentowany 6 miesięczny staż Opis stanowiska: - Asystowanie w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności ży
Wymagania: - Dyplom/świadectwo potwierdzające uprawnienia (przykłady zawodów na końcu oferty) - Udokumentowany 6 miesięczny staż Opis stanowiska: - Asystowanie w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności ży
Wymagania: - Dyplom/świadectwo potwierdzające uprawnienia (przykłady zawodów na końcu oferty) - Udokumentowany 6 miesięczny staż Opis stanowiska: - Asystowanie w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności ży
Opis stanowiska: rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT) i ich drukowanie, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta promowanie działań usprawniającyc
Opis stanowiska: rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT) i ich drukowanie, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta promowanie działań usprawniającyc
Opis stanowiska: rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT) i ich drukowanie, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta promowanie działań usprawniającyc
Opis stanowiska: rejestracja zaakceptowanych zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych (WZ) i sprzedaży (faktur VAT) i ich drukowanie, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta promowanie działań usprawniającyc
OPIS STANOWISKA: Tworzenie i administracja treści na SM oraz sklepie e-commerce Kreowanie grafik do publikacji na SM Przygotowywanie analiz dotyczących kont SM Wsparcie działu przy bieżącej pracy i projektach marketingowych- tworzenie regulaminów, op
OPIS STANOWISKA: Tworzenie i administracja treści na SM oraz sklepie e-commerce Kreowanie grafik do publikacji na SM Przygotowywanie analiz dotyczących kont SM Wsparcie działu przy bieżącej pracy i projektach marketingowych- tworzenie regulaminów, op
(pełny lub niepełny wymiar godzin) Fascynujesz się modą i łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi, profesjonalna obsługa klienta jest czymś naturalnym a dzięki swoim umiejętnościom i wysokiej kulturze osobistej wybiegasz poza standardy, aby w pełni spełn
OPIS STANOWISKA: Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami Wprowadzanie danych do systemów firmowych Sporządzanie zestawień, ich analiza i
OPIS STANOWISKA: Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami Wprowadzanie danych do systemów firmowych Sporządzanie zestawień, ich analiza i
ZATRUDNIMY ASYSTENTKĘ STOMATOLOGICZNĄ DO NOWOCZESNEJ DOBRZE WYPOSAŻONEJ KLINIKI STOMATOLOGICZNEJ KOŁO OTWOCKA ( CELESTYNÓW). OFERUJEMY NA POCZĄTEK 5400 ZL BRUTTO. WIĘCEJ INFORMACJI OSOBIŚCIE. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU !
Twój zakres obowiązków, Przygotowanie ofert sprzedażowych, Obsługę klientów i dbałość o relacje, Wystawianie faktur sprzedażowych, Koordynowanie obiegu dokumentów sprzedażowych, Obsługę zapytań klientów (połączenia przychodzące oraz skrzynka..
Twój zakres obowiązków, dobór i przeprowadzanie badań laboratoryjnych niezbędnych do porównania jakości wyrobu gotowego z wymaganiami klienta oraz ustalonymi planami kontroli, weryfikacja jakości produkcji w toku wg określonych instrukcji i planów..
Twój zakres obowiązków, bezpośrednia praca z Kierownikiem działu utrzymania ruchu, pomoc w codziennych obowiązkach,, koordynacja i nadzór nad bieżącą konserwacją sprzętu i jego napraw,, współpraca z serwisem/ firmami zewnętrznymi oraz nadzór w..
Twój zakres obowiązków, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu i Dyrektora Handlowego, przygotowywanie prognoz sprzedaży, kalkulacja rentowności kontraktów i projektów, przygotowywanie analiz rynku i konkurencji, współpraca z innymi..