Specjalista ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)Twój zakres obowiązków Odbieranie podstawowych połączeń i udzielanie informacji w zakresie finansów i bankowości Nasze wymagania sprawna obsługa komputera/aplikacji dyspozycyjność w wymiarze min. 13
2024-04-29 18:00:13Specjalista ds. obsługi Infolinii PrzychodzącejTwój zakres obowiązków Odbieranie połączeń w ruchu przychodzącym i udzielanie wsparcia klientom Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi procedurami Miłe i przyjazne udzielanie odpowiedzi na zadane pytan
2024-04-29 18:00:13Specjalista ds. obsługi Infolinii PrzychodzącejTwój zakres obowiązków Odbieranie połączeń w ruchu przychodzącym i udzielanie wsparcia klientom Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi procedurami Miłe i przyjazne udzielanie odpowiedzi na zadane pytan
2024-04-29 18:00:13Full Stack DeveloperTwój zakres obowiązków Kodowanie frontend (JavaScript) z wykorzystaniem technologii Vue i/lub React, oraz podstawy CSS (np. framework typu Tailwind) Tworzenie backendu w języku Python oraz praca z API w standardzie REST Praca z te
2024-04-29 18:00:11Team Leader Contact CenterTwój zakres obowiązków praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, rea
2024-04-29 18:00:05Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłas
2024-04-29 18:00:05Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych
2024-04-29 18:00:05Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku niemieckim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych
2024-04-29 18:00:04Specjalista ds. Obsługi Klienta / Partnera AllegroTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące) udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów
2024-04-29 18:00:04Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych
2024-04-29 18:00:03Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłas
2024-04-29 18:00:03Team Leader ds. jakościTwój zakres obowiązków Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi) Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu Przeprowadzanie działań jakościowych (coachingi, monitoringi) Analiza wyników zespołu i działani
2024-04-29 18:00:03Trener wewnętrzny w Contact CenterTwój zakres obowiązków opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta) prowadzenie warsztatów tematycznych i
2024-04-29 18:00:02Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem Doradców i odpowiedzialność za wyniki w zakresie sprzedaży Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi) Analiza wyników zespołu i działania
2024-04-29 18:00:02Trener wewnętrzny Contact CenterTwój zakres obowiązków Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla Tworzenie materiałów szkoleniowych
2024-04-29 18:00:01Specjalista ds. sprzedaży telefonicznejTwój zakres obowiązków Obsługa połączeń wychodzących i prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami i najwyższymi standardami Sprzedaż ofert i usług T-Mobile (przedłużanie umów obecnym klientom) Dbało
2024-04-29 18:00:01Kierownik Projektów Contact CenterTwój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) real
2024-04-29 18:00:01Kierownik Projektu w Contact CenterTwój zakres obowiązków Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik fin
2024-04-29 18:00:01Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa klientów w języku niemieckim odpowiadanie na pytania dotyczące produktu rozwiązywanie problemów dotyczących kont użytkowników kom
2024-04-29 18:00:00Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskimTwój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowy
2024-05-01 11:00:18Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z
2024-04-29 18:00:13Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z
2024-04-29 18:00:13Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z
2024-04-29 18:00:13Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskimTwój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowy
2024-04-29 18:00:03Employer Branding SpecialistTwój zakres obowiązków aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy współtworzenie strategii i realizacja kampanii EB, wdrażanie rozwiązań oraz nowych propozycji „benefitowych” w firmie analiza rynku pracy i tren
2024-04-29 18:00:01Twój zakres obowiązków, praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą, odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności, dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i..
2024-04-08 15:40:30