Oferty pracy firmy: Voice Contact Center Sp. z o. o.

Znaleźliśmy 26 ofert

Specjalista ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)

Specjalista ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)Twój zakres obowiązków Odbieranie podstawowych połączeń i udzielanie informacji w zakresie finansów i bankowości Nasze wymagania sprawna obsługa komputera/aplikacji dyspozycyjność w wymiarze min. 13

2024-04-29 18:00:13
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi Infolinii Przychodzącej

Specjalista ds. obsługi Infolinii PrzychodzącejTwój zakres obowiązków Odbieranie połączeń w ruchu przychodzącym i udzielanie wsparcia klientom Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi procedurami Miłe i przyjazne udzielanie odpowiedzi na zadane pytan

2024-04-29 18:00:13
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi Infolinii Przychodzącej

Specjalista ds. obsługi Infolinii PrzychodzącejTwój zakres obowiązków Odbieranie połączeń w ruchu przychodzącym i udzielanie wsparcia klientom Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi procedurami Miłe i przyjazne udzielanie odpowiedzi na zadane pytan

2024-04-29 18:00:13
5 dni temu z gowork.pl

Full Stack Developer

Full Stack DeveloperTwój zakres obowiązków Kodowanie frontend (JavaScript) z wykorzystaniem technologii Vue i/lub React, oraz podstawy CSS (np. framework typu Tailwind) Tworzenie backendu w języku Python oraz praca z API w standardzie REST Praca z te

2024-04-29 18:00:11
5 dni temu z gowork.pl

Team Leader Contact Center

Team Leader Contact CenterTwój zakres obowiązków praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, rea

2024-04-29 18:00:05
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłas

2024-04-29 18:00:05
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych

2024-04-29 18:00:05
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku niemieckim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych

2024-04-29 18:00:04
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Partnera Allegro

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Partnera AllegroTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa zapytań (infolinia, e-mail, chat i call back – połączenia wychodzące) udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów/Partnerów m.in. w zakresie zakupów

2024-04-29 18:00:04
5 dni temu z gowork.pl
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych

2024-04-29 18:00:03
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłas

2024-04-29 18:00:03
5 dni temu z gowork.pl

Team Leader ds. jakości

Team Leader ds. jakościTwój zakres obowiązków Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi) Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu Przeprowadzanie działań jakościowych (coachingi, monitoringi) Analiza wyników zespołu i działani

2024-04-29 18:00:03
5 dni temu z gowork.pl

Trener wewnętrzny w Contact Center

Trener wewnętrzny w Contact CenterTwój zakres obowiązków opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta) prowadzenie warsztatów tematycznych i

2024-04-29 18:00:02
5 dni temu z gowork.pl

Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)

Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem Doradców i odpowiedzialność za wyniki w zakresie sprzedaży Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi) Analiza wyników zespołu i działania

2024-04-29 18:00:02
5 dni temu z gowork.pl

Trener wewnętrzny Contact Center

Trener wewnętrzny Contact CenterTwój zakres obowiązków Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla Tworzenie materiałów szkoleniowych

2024-04-29 18:00:01
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznejTwój zakres obowiązków Obsługa połączeń wychodzących i prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami i najwyższymi standardami Sprzedaż ofert i usług T-Mobile (przedłużanie umów obecnym klientom) Dbało

2024-04-29 18:00:01
5 dni temu z gowork.pl

Kierownik Projektów Contact Center

Kierownik Projektów Contact CenterTwój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych) real

2024-04-29 18:00:01
5 dni temu z gowork.pl

Kierownik Projektu w Contact Center

Kierownik Projektu w Contact CenterTwój zakres obowiązków Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik fin

2024-04-29 18:00:01
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa klientów w języku niemieckim odpowiadanie na pytania dotyczące produktu rozwiązywanie problemów dotyczących kont użytkowników kom

2024-04-29 18:00:00
5 dni temu z gowork.pl

Kierownik projektów Contact Center z językiem...

Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskimTwój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowy

2024-05-01 11:00:18
3 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z

2024-04-29 18:00:13
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z

2024-04-29 18:00:13
5 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z

2024-04-29 18:00:13
5 dni temu z gowork.pl

Kierownik projektów Contact Center z językiem...

Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskimTwój zakres obowiązków zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowy

2024-04-29 18:00:03
5 dni temu z gowork.pl

Employer Branding Specialist

Employer Branding SpecialistTwój zakres obowiązków aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy współtworzenie strategii i realizacja kampanii EB, wdrażanie rozwiązań oraz nowych propozycji „benefitowych” w firmie analiza rynku pracy i tren

2024-04-29 18:00:01
5 dni temu z gowork.pl

Team Leader branża telekomunikacyjna

Twój zakres obowiązków, praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą, odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności, dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i..

2024-04-08 15:40:30
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
26 dni temu z pracuj.pl
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 73 345 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy