Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social mediaAssisting with product information and resolving technical issuesInitiating and managing Xiaomi device repair processesAdhering to detailed project guidelines and ma
2025-12-06 07:29:31Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erf
2025-12-05 16:22:18Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences
2025-12-05 16:22:17Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów
2025-12-05 16:22:16Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji b
2025-12-05 16:01:58Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i
2025-12-05 14:00:04Обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту. Ефективний контакт з клієнтами через телефон, електронну пошту, соціальні мережі, живий чат. У неділю відсутні
2025-12-05 13:42:03Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informa
2025-12-05 12:20:05Handle customer inquiries: e-mails and phone callsSupport individual (B2C) and business customers (B2B)Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issuesExplain non-technical customers how
2025-12-05 07:30:37Obsługa zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną (B2C i B2B). Rozwiązywanie problemów technicznych, reklamacji oraz zgłoszeń po gwarancji. Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób zrozumiały. Dokładne wprowadzanie da
2025-12-05 07:30:37Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiąz
2025-12-04 16:46:03Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie p
2025-12-04 16:40:04Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standardsEfficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from ph
2025-12-04 15:32:22Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Deliverin
2025-12-04 15:30:07Łączenie kanałów komunikacji: Kontaktuj się z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem w kierunku ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikację przychod
2025-12-04 15:29:35What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to t
2025-12-04 15:28:50Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżnikówUdzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniachWspieranie
2025-12-04 11:44:11Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help.Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks.Jump in and save the day when
2025-12-04 11:42:28Odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek szukanie rozwiązań na odległość dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby praca z systemem CRM
2025-12-04 11:04:34Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with co
2025-12-04 11:04:30Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system
2025-12-04 11:04:28Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybki
2025-12-04 09:21:58Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Probl
2025-12-04 09:12:04Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy
2025-12-04 09:12:04Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zak
2025-12-03 09:41:56Wymagania Znajomość języka serbskiego- poziom C1 Znajomość języka angielskiego - poziom B1 Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows) Umiejętność rozwiązywan
2025-12-03 06:31:01Obsługa klientów indywidualnych w zakresie zapytań dotyczących kart płatniczych oraz usług bankowości online. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i pisemnych w języku niemieckim oraz sporadycznie w języku angielskim. Wsparcie w aktywacji i blok
2025-11-30 14:35:02Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji. Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi. Utrzymywanie
2025-11-30 14:33:02Zadania: Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych. Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów. Współpraca w zespole w celu osiągania codziennych c
2025-11-29 16:14:02Kontakt z klientami w języku niemieckim (telefoniczny i mailowy), pomoc w zakresie rozliczeń i odczytu liczników energii, udzielanie informacji dotyczących oferty i zmian w usługach, dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość obsługi
2025-11-29 16:00:02Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsłu
2025-11-28 16:30:02Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług bankowych Wsparcie w rozwiązywaniu problemów finansowych i technicznych Dostarczanie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji
2025-11-28 16:12:02Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi, pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych, dbałość o wysoką jakość komunika
2025-11-27 09:05:02Odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg
2025-11-26 09:35:03Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami Pomoc dla klientów B2C i B2B w ra
2025-11-25 11:20:03Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-11-23 15:23:54Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social mediaPomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznychInicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń XiaomiPrzestrzeganie szcze
2025-11-22 18:25:03Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Co
2025-11-16 18:25:04Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia
2025-11-13 11:25:12Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-11 10:10:11Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-08 10:10:10Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-04 17:10:15Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-10-23 10:10:16Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-10-08 10:10:03Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-09-26 10:10:06Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-09-18 10:10:06