E.ON Polska S.A.

30 ocen
Seb Tin
11 luty 2023 21:09
Błędnie wystawione faktury, lubią naliczać dodatkowe kWh, załatwianie czegokolwiek z biurem obsługi klienta wymaga nawet kilka tygodni czasu oczekiwania, marne stawki jeśli chodzi o zakup nadwyżek z fotowoltaiki, a potem przychodzi mi podwyżka prądu do ponad 3 zł za kWh. Nie polecam.
pokaż więcej...
Adrian Babyn
10 luty 2023 09:39
pokaż więcej...
Artur Tondera
09 luty 2023 09:05
Niewiarygodnie zła obsługa klienta, zahaczająca o kradzież. Od 15 grudnia, kiedy wypełniłem wniosek o zwrot niemałej nadpłaty, nie jestem w stanie doprosić się zwrotu moich pieniędzy. Mimo, że wszyscy konsultanci potwierdzają, że wniosek rzeczywiście został złożony, to nic nie mogą zrobić. Reklamacje są rozpatrywane, nic z nich nie wynika, cały czas są żądania dosyłania nowych dokumentów, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Hit: wczoraj dowiedziałem się, że dzisiaj pieniądze już będą na koncie, a dzisiaj dowiaduję się, że nastąpiła pomyłka i pieniądze będą za... 14 dni. Nie przysługuje mi reklamacja, skarga - nic. W efekcie dzisiaj, 1 lutego, mija 45 dni przetrzymywania moich pieniędzy przez eOn.

EDIT: LOL, skusiłem się na działanie zgodnie z odpowiedzią eONu w na ten komentarz. Wypełniłem formularz, wysłałem wiadomość. Od tygodnia czekam na odpowiedź. Tak eOnowi zależy na "szybkim wyjaśnieniu sprawy".
pokaż więcej...
Jacek S.
01 luty 2023 17:22
23 stycznia zawarłem umowę na przejęcie licznika. 27 stycznia dzwoniłem na infolinię dowiedzieć się kiedy będę mógł korzystać z usług E.ON (kiedy bedę miał prąd w lokalu) dostałem informację że według umowy jest to 14 dni i zostanę poinformowany o tym fakcie SMSem. Następnie zostałem przez infolinie odesłany do Operatora - Stoen, że oni powiedzą mi kiedy serwis podłączy licznik. Tam również nie wiedzieli nic : co, gdzie, kiedy. tylko żeby czekać na SMS. Jakie było moje zdziwienie gdy 31 stycznia dostaję fakturę do opłacenia od E.ON za okres od 25 stycznia. (do tej pory nie dostałem żadnej informacji od E.ON że mogę już korzystać z prądu w lokalu). Czyli pracownik E.ON 27 stycznia nie wiedział albo celowo wprowadził mnie w błąd, ze od 25 stycznia mogę już bezpiecznie korzystać z usługi. A ja muszę zapłacić za usługę z której przez brak kompetencji pracowników E.ON nie korzystałem od ponad tygodnia. DRAMAT nie polecam E.ON
pokaż więcej...
Marcin B.
19 styczeń 2023 17:32
Konsultant wprowadził w błąd, nie dotrzymali terminu odpowiedzi na wiadomość, oczywiście kończy się na tym, że muszę więcej płacić za prąd. Szczyt niekompetencji.
pokaż więcej...
Halina Podsiadło
01 listopad 2022 00:04
nie do końca jest dla mnie zrozumiały brak możliwości wspólnego rozliczania poboru energii za mieszkanie i garaż:) byłoby to dla mnie o wiele prostsze i wyeliminowało by to zaległości w opłatach, więc? może warto to jednak skonsolidować? ku rozważeniu podsyłam, Halina Podsiadło
pokaż więcej...
Zbigniew Filinger
19 październik 2022 10:46
Otrzymałem kolejną fakturę na opłacenie Zielonej Energii. Podobnie było w ubiegłym roku. Za energię e. rozliczam się w okresach półrocznych. Dlaczego razem ponosimy dodatkowe koszty w robociźnie i w pieniążkach, wynikające z wystawienia faktury i kosztów jej opłacenia.

Pozdrawiam
pokaż więcej...
Wiktor Świątkowski
02 wrzesień 2022 13:09
Infoliniia i salon nie potrafią wytłumaczyć swoich własnych polityk i regulacji. Zasłaniają się wszędzie ochroną danych osobowych: nic się nie można dowiedzieć a potem źle przelane pieniądze na złe konto zatrzymują. Ostatni aby udzielić rzetelnych informacji a pierwsi aby zatrzymać na koncie nieswoje pieniądze. Odradzam!
pokaż więcej...
Cezary Karwowski
31 sierpień 2022 15:25
Szybkość i łatwość obsługi online. Realne i bieżące rozliczenie ze zużytej energii elektrycznej. Rożne formy płatności. Przypomnienie o wysłaniu stanu licznika energii elektrycznej w odpowiednim terminie, oraz przejrzysta i intuicyjna obsługa osobistego konta klienta online... Polecam Każdemu korzystanie z tej formy usługi i płatności... Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :)
pokaż więcej...
Piotr P
08 czerwiec 2022 22:28
Ta firma to jedna wielka porażka. Osoby pracujące na infolinii mają ubaw z tego, że przez cały dzień cała miejscowość nie ma prądu z ich winy... Tylko się umieją cieszyć z uszkodzonych sprzętów przez ich ciągłe awarie i wyrzucone do kosza jedzenie. Jak kiedyś jako stały klient zapłaciłem o 1 dzień za późno rachunek to ścigali mnie z odsetkami w wysokości 2 grosze! Pozostawiam wszystkim do oceny...
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o E.ON Polska S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie E.ON Polska S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości