E.ON Polska S.A.

30 ocen
Katarzyna Klejne
07 luty 2024 10:48
Szybka fachowa i kulturalna obsługa w Biurze Obsługi Klienta!
pokaż więcej...
Sebastian Ogonek
05 luty 2024 13:50
pokaż więcej...
henry levi
04 luty 2024 17:58
płatności.
pokaż więcej...
Beata Iris
02 luty 2024 00:37
pokaż więcej...
Katarzyna
01 luty 2024 12:28
Dział Reklamacji zapewne prezentuje stosunek całej firmy E.ON do klienta, czyli zupełnie nie liczy się z klientem. E.ON ma władzę i z nim nie wygrasz - to jest postawa tej firmy wobec klientów.

Gratuluję sprytnego pomysłu jak odsunąć natrętnego klienta od siebie - reklamacje przyjmowane są tylko on-line. Nie można z nikim bezpośrednio porozmawiać. To powoduje, że z góry jest się na pozycji przegranej, czego właśnie doświadczam.

Przejście do Waszej konkurencji, to chyba jedyne do czego mnie zachęciliście.
pokaż więcej...
Marek Frankowski
12 listopad 2023 00:24
Pomimo trudności i kłopotów na początku ,w ciągu miesiąca,końcowy pozytywny efekt dla klienta.
pokaż więcej...
Agnieszka Choroszewska
09 listopad 2023 08:50
Pracownik infolinii był bardzo kompetentny i pomocny w procesie składania reklamacji.

Sprawa została rozwiązana w ciągu jednego dnia.
pokaż więcej...
Maria Kluk
08 listopad 2023 14:31
pokaż więcej...
Katarzyna Kucharzak
06 listopad 2023 17:10
Szybki kontakt, sprawa załatwiona pozytywnie, profesjonalnie. Dziękuję
pokaż więcej...
Grzesiek Kozi
03 listopad 2023 20:17
Omijajcie ta firmę jak najdalej możecie !!!! Sprawa jest rozwojowa szukam osób poszkodowanych ! I chcących odzyskać godność w swoim życiu
pokaż więcej...
Alicja Courtney
13 sierpień 2023 15:34
Nie moge wypowiedziec sie o naszej wspolpracy, jestem z E.ON za krotki czas aby miec zdecydowana opinie. Czas proby i opinii pewnie pojawi sie za niedlugi czas i wtedy moge zdecydowac czy E.ON jest kooperatywny i zasluguje na moja dobra opinie; na dobra opinie trzeba sobie zasluzyc.
pokaż więcej...
N P
02 sierpień 2023 20:40
Pomijam to że czasami obsługa nie kończy swoich zadań, wiadomo każdemu się zdarzy.

Ale techniczne problemy to już jest coś innego i nie powinno takiego się wydarzyć.

Chciałem zapłacić rachunek i jak zawsze szybko wszedłem i przeszedłem do płatności ale zauważyłem że kwota jest o 2 razy większa więc cofnełem żeby sprawdzić faktury.

Jak już rozjaśniłem temat to chciałem wrócić do zapłaty ale nagle się okazuje że już się nie da bo poprzednia sesja już się rozpoczeła a nową można będzie zacząć dopiero za 48godzin.

Więc taka rzeć jest totalnie nie przemyślona wstyd dla Analityka i QA który przepuścili talki "feature" dla userów.
pokaż więcej...
Elwira Malinowska
31 lipiec 2023 21:04
pokaż więcej...
Dawid Budzieński
29 lipiec 2023 20:01
pokaż więcej...
BARTOL LOTRAB
28 lipiec 2023 14:20
pokaż więcej...
Tadeusz Bloch
09 maj 2023 22:35
Ok.sympatycznie
pokaż więcej...
Janusz
05 maj 2023 19:05
Pozdrawiam załogę E.ON
pokaż więcej...
Artur M
29 kwiecień 2023 11:32
szczyt niekompetencji, brak umiejętności posługiwania się precyzyjnie językiem polskim, bardzo zły kontakt
pokaż więcej...
Bartłomiej Ondruch
28 kwiecień 2023 18:36
Tragiczna obsługa, w każdej dostępnej formie. Najgorzej jest wybrać się do biura obsługi w jakiejś galerii. Nic się nie da załatwić. Pracownik wprost mówi lepiej on-line. Online zakładane są wnioski i otrzymuje się nr sprawy. I jak u Kafki czeka się na odpowiedź przeważnie nie satysfakcjonującą.Poczym zakłada się kolejna sprawę i tak w kółko. Zdazylo mi się założyć dwie reklamacje bo dwóch pracowników miało różną interpretację sprawy. Istny horror. Uprzedzając pracownika eon obsługującego opinie Google, wysyłałem szereg formularzy. To strata czasu.
pokaż więcej...
Szymon
24 kwiecień 2023 12:01
Ta firma to niehonorowe lichwiarstwo! Trzeba często zaglądać na swoje konto, ponieważ wystawiają faktury w ostatniej chwili, nie informując o tym żadnymi sms-ami itp. Od momentu pojawienia się faktury ma się tylko 2 tygodnie na jej uregulowanie. Łatwo więc to przeoczyć. Po tym czasie chamy naliczają odsetki. To jest posunięcie poniżej pasa, typowa lichwa! Nie lubię takiego chamstwa, dlatego zmieniam dostawcę energii!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o E.ON Polska S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie E.ON Polska S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości