Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów
2024-05-06 10:10:03Twoje zadania:sprzedaż produkt ów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmyzapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocjidbanie o najwyższą jakość obsługi Zapewnimy Ci:umowę zleceniemożliwość zdobycia doświadczenia zawodow
2024-05-06 11:53:50Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa klienta - odzież męska - pomoc w wyborze odpowiedniej do okazji i sylwetki stylizacji, dobór dodatków - sprzedaż komplementarna, dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru, przyjmowanie..
2024-04-18 11:40:39Czym będziesz się zajmować? Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej Poprawne rejestrowanie, anulowanie, modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaż
2024-05-13 13:20:03Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku Budowanie relacji długoterminowej z Kl
2024-05-15 14:01:01Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-05-15 12:10:23Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów d
2024-05-14 15:40:03Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów d
2024-05-14 15:40:03