Twój zakres obowiązków, Przejęcie od właścicieli kluczowych zagadnień finansowych oraz części procesów administracyjnych., Uporządkowanie procesów finansowych i obiegów dokumentów, w tym wdrożenie dobrych praktyk raportowania., Zbudowanie i..
2025-12-11 15:41:35Intralog Sp. z o. o 5,0YOUR PROFILE At least 2 years of previous experience in R2R Fluent level of English and Hebrew Accounting process knowledge Multitasking, ability to organize your own work according to procedures Deep knowledge of the process, policies and desk
2025-12-12 10:25:14CapgeminiMinimum 8 years of credit risk analysis and model development experience, with a proven track record in leadership roles. Knowledge about credit risk modelling process is a must, including all technical steps starting from data sourcing and endi
2025-12-11 10:25:20HSBC Technology PolandWhat you need to have to succeed in this role University degree in one of the following fields: Banking, Finance, Accountancy, Economics, Law. Experience in the banking industry and the corporate credit area. Experience in working in teams withi
2025-12-09 10:25:14HSBC Technology PolandWykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość) Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej Znajomość systemu ERP oraz środowiska MS Office (w szczególności Excel) Praktyczna wiedza z zakresu IFRS Znajomość ję
2025-12-06 10:25:11AntalAre you a seasoned professional with 3-5 years of experience in Accounting and Reporting within a multinational environment, ready to take ownership of complex financial processes? We are looking for highly analytical specialists to become vital
2025-12-12 11:53:49Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P &L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Prop
2025-12-12 11:29:58Financial Management Traineeship49_744000091624691Obowiązki Als Financial Management Trainee word je onderdeel van het Business Control team van Eurofins Environment Testing waarin je voor de Benelux en Oost-Europa werkt. Binnen dit team fungeer
2025-12-13 06:59:46Eurofins GSC Poland Sp. z o.oFinancieel Administratief Medewerker49_744000073984716Obowiązki Ben jij de Financieel Administratief Medewerker die niet alleen scherp is op de details, maar ook energie haalt uit het optimaliseren en stroomlijnen van financiële processen? Dan z
2025-12-09 10:59:35Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, skuteczne kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego i profesjonalną obsługę portfela klientów zamożnych w kanale zdalnym, wdrożenie i rozwój nowego modelu zdalnej współpracy z Klientami Zamożnymi, dbałość o osiągan
2025-12-09 14:41:36Twój zakres obowiązków, sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale Banku, głównie poprzez kontakt telefoniczny,, aktywnym pozyskiwaniu Klientów Indywidualnych i nawiązywaniu z nimi długofalowych relacji,, kompleksowej obsłudze
2025-11-27 14:41:26Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 16:54:05INTOP WARSZAWATwój portal z ofertami pracy
2025-12-08 16:54:05INTOP WARSZAWABiuroRachunkowezatrudnido swojego zespołu w Limanowej na stanowisko Księgowej/Księgowego.Twoje Zadania:Prowadzenie KPiR,Ryczałt dla klientów biura.Sporządzanie i weryfikacjadeklaracji podatkowych ..
2025-12-04 16:20:00Biuro Rachunkowe poszukuje do swojego zespołu w Limanowej samodzielnego i odpowiedzialnego specjalisty na stanowisko Księgowej/Księgowego.Twoje Zadania:Prowadzenie Ksiąg ..
2025-12-02 16:20:01Zakres obowiązków:pomoc w przygotowywaniu dokumentów księgowychwprowadzanie danych do systemuarchiwizacja dokumentówbieżące wsparcie księgowej w codziennych zadaniach
2025-12-02 16:20:01Biuro Rachunkowe AG-KONKRET Limanowa zapewniające przedsiębiorcom profesjonalną obsługę księgową i wspierające w zakładaniu nowych firm zatrudni ..
2025-11-28 16:20:01Księgowa / Księgowy – pełen etat Miejsce pracy: Mszana Dolna Rodzaj umowy: Umowa o pracę lub B2B (pełen etat) Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowej / Księgowego do prowadzenia pełnej księgowości oraz spraw kadr
2025-10-28 15:05:28Specjalista ds. Kadr i Płac (zastępstwo) Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac na zastępstwo. Szukamy kogoś dokładnego, samodzielnego i dobrze odnajdującego się w zadaniach kadrowo–płacowych. Obowiązki; 1. Naliczanie wynagr
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Pomoc klientkom w doborze asortymentu sklepu, obsługa klienta na sali sprzedaży, wykładanie towaru , odwieszanie sukienek, układanie towaru oraz sprzątanie, Obsługa kasy fiskalnej ..
2025-12-01 13:41:42Specjalista ds sprzedaży- obsługa klientów firmy. Międzynarodowa firma finansowa,posiadająca biura na terenie Nowego Sącz, i Krosna poszukuję sprzedawców do obsługi klienta pochodzącego z kanału call center firmy.- NOWE STANOWISKO!! Zatrudniona
2025-11-24 21:05:27Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za całość obszaru finansów, rachunkowości i kontrolingu w spółce,, zarządzanie pracą Działu Księgowości i Działu Kontrolingu,, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz nadzór nad zamknięciem miesiąca,..
2025-11-14 13:40:46Audytor/ka - praca dodatkowa Poszukujemy osób do pracy dodatkowej jako audytor. Badamy jakość obsługi klienta w sklepach, restauracjach, bankach, punktach usługowych oraz online. Mile widziani studenci (pełnoletni uczniowie) lub osoby zatrudnion
2025-10-19 05:05:24Prezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę GŁÓWNY SPECJALISTA ds. księgowości, rozliczanie projektów Zakres czynności Głównego Specjalisty fundacji obejmuje przede wszystkim prowadz
2025-12-12 21:05:29Your responsibilities, Processing various activities on funds in scope (i.eg. trades, dividends, cash movements, trailer fees or rebates) on a relevant dealing day, Assessing documentation provided by investors, Updating all interested parties.
2025-12-12 15:41:34Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji przychodów, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych, umiejętność pracy przy pomocy programu Comarch Optima, prowadzenie ewidencji operacji..
2025-12-12 15:41:34Twój zakres obowiązków, weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym,, wprowadzanie i księgowanie dokumentów,, archiwizacja dokumentów finansowych,, kompleksowe rozliczanie firm,, przygotowywanie informacji, zestawień
2025-12-12 15:41:33Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44