Opis stanowiska obsługa klientów utrzymywanie dobrych relacji z klientami realizacja celów sprzedażowych dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm
2025-12-12 15:29:44Twój zakres obowiązków, sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale Banku, głównie poprzez kontakt telefoniczny,, aktywnym pozyskiwaniu Klientów Indywidualnych i nawiązywaniu z nimi długofalowych relacji,, kompleksowej obsłudze
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale Banku, głównie poprzez kontakt telefoniczny,, aktywnym pozyskiwaniu Klientów Indywidualnych i nawiązywaniu z nimi długofalowych relacji,, kompleksowej obsłudze
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, Realizacja indywidualnych celów biznesowych., Pozyskiwanie nowych klientów bankowości prywatnej oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi., Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie im..
2025-12-04 00:40:13Twój zakres obowiązków, telefoniczna sprzedaż produktów bankowych klientom Alior Bank,, nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,, prowadzenie dokumentacji kredytowej Klienta,, finalizowanie złożonych przez Klient
2025-12-03 09:41:18Twój zakres obowiązków, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,, sprzedaż produktów kredytowych, depozytowych oraz inwestycyjnych,, aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,, kompleksowa obsługa Klientów zgodn
2025-11-28 15:41:53Dostępność w wymiarze 40 godzin/tyg. (w godzinach 8:30 - 17:00) od stycznia 2026 r. (w zależności od potrzeb biznesowych) podstawowa, praktyczna znajomość MS Office (szczególnie Excel i Word) bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarzą
2025-12-20 10:25:15KPMG 2,8YOUR PROFILE At least 2 years of previous experience in R2R Good level of English and Greek Accounting process knowledge Multitasking, ability to organize your own work according to procedures Deep knowledge of the process, policies and desk top
2025-12-19 10:25:15CapgeminiWhat we are looking for Minimum 5 years of experience in financial or O2C/B2C processes. Solid understanding of accounting principles and financial workflows. University degree (Bachelor’s or higher preferred). Strong analytical, organizational
2025-12-10 10:25:16AntalWykształcenia kierunkowego (rachunkowość lub pokrewne), Doświadczenia na analogicznym stanowisku, Znajomości przepisów podatkowych oraz Ustawy i Rachunkowości, Znajomości programu księgowego Enova, Wysokich zdolności interpersonalnych, Bardzo do
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse Szukasz wyzwań w obszarze finansów? Ta rola to idealna szansa, aby rozwijać swoje umiejętności w weryfikacji dokumentów i autoryzacji płatności. Jeśli jesteś dokładny, znasz angielski i Excel
2025-10-29 14:19:02Grupa Saint-Gobain w PolsceJeżeli sprzedaż daje Ci energię, lubisz kontakt z przedsiębiorcami i chcesz realnie wpływać na rozwój firm, znajdziesz u nas idealne środowisko do rozwoju. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim wspieramy przedsiębiorców nowoczesnymi rozwiązaniami finan
2025-12-22 18:21:33Twój zakres obowiązków:Wspierasz Klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia)Przygotowujesz dokumentyPrzeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzo
2025-12-11 05:25:22Twój zakres obowiązków:Wspierasz Klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia)Przygotowujesz dokumentyPrzeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzo
2025-12-11 05:25:22Bankowość detaliczna
2025-10-23 08:20:02PKO Bank PolskiFinancieel Administratief Medewerker49_744000073984716Obowiązki Ben jij de Financieel Administratief Medewerker die niet alleen scherp is op de details, maar ook energie haalt uit het optimaliseren en stroomlijnen van financiële processen? Dan z
2025-12-27 06:59:41Eurofins GSC Poland Sp. z o.oOVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-28 15:17:35Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-26 06:59:46Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i przepisami podatkowymi, Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, Dekretowanie i księgowanie faktur od dostawców, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych
2025-12-23 13:41:30Twój zakres obowiązków, Prowadzenie prostych spółek z o.o. (pełna księgowość), Rozliczanie podatku VAT, Rozliczenie podatku CIT, Bezpośredni kontakt z klientami, czynności wykonywane dla klientów biura rachunkowego, współpraca i kontakt z urzęda
2025-12-20 14:40:56Twój zakres obowiązków, Profesjonalne doradztwo i wsparcie klientów w zakupie wyrobów ze stali kwasoodpornych oraz nierdzewnych dla różnych branż, Realizowanie celów sprzedażowych, Pozyskiwanie nowych klientów, Utrzymywanie długoterminowych..
2025-12-18 13:41:18Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Prowadzenie rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, akcyza, podatki). Sporządzanie sprawozdań finansowych Nadzó
2025-12-15 15:05:27Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura, Sporządzanie deklaracji podatkowych, Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi..
2025-12-15 11:41:35Twój zakres obowiązków, Weryfikacja faktur oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów., Księgowanie faktur kosztowych i zakupowych w systemie księgowym., Przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego., Kontakt z kontrahentami
2025-12-12 17:41:04Wymagania: minimum 3 lata doświadczenia w dziale personalnym, wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja) umiejętność współpracy w zespole i kreowania partnerskich r
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego., Prowadzenie rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, podatki lokalne, akcyza)., Sporządzanie sprawozdań..
2025-12-11 13:41:19Twój zakres obowiązków, coordinating the work of the team responsible for accounting,, in-house financial services,, conducting financial settlements with external institutions (Tax Office, banks, audit companies),, bookkeeping,, preparation of
2025-12-09 15:41:46Your responsibilities, Managing quality issues and claims also requires a pro-active approach. From the issues and claims also pro-active actions should be drafted, supported and communicated., Perform tasks and solve problems independently,..
2025-12-04 16:41:03Zakres obowiązków:Do obowiązków pracownika będzie należało przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i kosztowej dla zewnętrznego biura księgowego, które obsługuje firmę.Godziny pracy od 9.00 do 17.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie
2025-12-03 18:40:31Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, doświadczenie w systemie SAP, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, znajomość j. angielskieg
2025-12-02 16:49:03Arche Consulting 4,9