Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-17 12:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - - dysponujesz pojazdami i kierowcami naszego własnego parku samochodowego - wystawiasz faktury - utrzymujesz bieżący kontakt z klientami i kierowcami - pracujesz w nowoczesnym środowisku, wspieranym systemami IT WYMAGANIA: -
2025-12-23 15:30:17Kruse Spedition GmbH & Co. KGDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsO Tobie: Chcesz być swoim szefem i rozwijać lokalny biznes. Masz łatwość w budowaniu relacji – z klientami oraz z osobami, z którymi współpracujesz. Jesteś otwarty na rozwój osobisty i chcesz zdobywać nowe umiejętności menedżerskie. Jesteś zaang
2025-12-10 10:25:16Żabka Polska Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji dostarczonej przez klientów kancelarii., Sporządzanie pism, wniosków, zgodnie z wytycznymi, kontakt z klientami.Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym., Archiwizacja i prowadzenie..
2025-12-07 09:40:53Twój zakres obowiązków, Do naszego działu administracji poszukujemy osoby, która wesprze zespół tego działu w bieżących działaniach, Twoja praca w dużej mierze opiera się na obsłudze administracyjnej pracowników firmy, Jednym z Twoich głównych.
2025-12-23 09:41:01Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09Twój zakres obowiązków, Administracja infrastrukturą serwerową Centrum Certyfikacji, Obsługa korespondencji oraz zgłoszeń przekazywanych przez pierwszą linię wsparcia, w szczególności w zakresie realizacji wniosków o certyfikaty, Współpraca z..
2025-12-23 12:41:28Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień, fakturowanie i koordynowanie rozliczeń, Monitorowanie stanów magazynowych i aktualizacja ofert sprzedaży, Przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analizowanie danych, Przygotowywanie
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, prowadzenie książki korespondencji – rejestracja pism przychodzących i wychodzących, przyjmowanie, kompletowanie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentów, dotyczących kontraktu, skanowanie i archiwizowanie pism,..
2025-11-24 14:41:37W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-12-09 10:59:42JAREX SP Z O OTwój zakres obowiązków, Lubisz wyzwania i chcesz zobaczyć, jak działa firma produkcyjna od kuchni?, Szukamy ambitnej osoby/studentki lub ambitnego studenta, który/a chce zdobyć cenne doświadczenie w dziale jakości w Gościcinie!..
2025-11-28 16:41:19Oferujemy: umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe. wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, wysokie umiejętności organizacyjne, rzetelność, skrupulatność i terminowość w realizacji powier
2025-12-23 14:21:03Twój zakres obowiązków, W obszarze sekretariatu:, -Bieżąca obsługa biura (przyjmowanie korespondencji, zarządzanie dokumentacją, zamawianie artykułów biurowych)., -Obsługa połączeń telefonicznych i e-mailowych., -Organizacja spotkań i podróży..
2025-12-23 09:41:01Zakres obowiązków:1. Zapoznanie się ze strukturą prokuratury, funkcjonowaniem podstawowych komórek organizacyjnych oraz z trybem załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków stażysty jako urzędnika.2. Uczestnictwo w za
2025-12-23 18:40:24Pracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest międzynarodowy koncern spożywczy dostarczający surowce do produkcji. Export Manager Branży Spożywczej (Rynki CEE+) Kraków Warszawa 100pr
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, dzwonienie do klientów, przedstawianie oferty, aktywne realizowanie celów sprzedażowych przez telefon, wprowadzanie danych do systemu, zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie stałych relacji z..
2025-12-23 16:41:05Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaMiejsce pracy: 84-210 Osieki Lęborskie 38, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją jakościową i procedurami jakościowymi na Projekcie (budowa przyłącza lądowego dla Baltica 2), zapewnienie zgodności..
2025-09-25 21:32:27Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia,, rozliczanie czasu pracy pracowników,, sporządzanie list płac,, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS,
2025-12-02 15:41:54Zadania: Realizacja pełnego zakresu obowiązków BHP zgodnie z rozporządzeniem. Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz z pierwszej pomocy. Nadzór nad postępowaniem powypadkowym oraz analiza zdarzeń potencjalnie wypadkowych. Przeprowadzanie
2025-12-23 12:40:09Oferujemy: Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji. Atrakcyjne wynagrodzenie. Samochód służbowy jako narzędzie pracy. wymagania: Wykształcenie kierunkowe z zakresu BHP. Praktyczna znajomość przepisów BHP i PPOŻ. Czy
2025-12-21 14:21:02Główne Zadania: Zapewnienie zgodności działań firmy z Rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Przeprowadzanie szkoleń BHP i pierwszej pomocy dla wszystkich pracowników. Pełny nadzór nad zdarzeniami: od analizy wypadków po wdrażanie działań zapobie
2025-12-21 12:40:04Zakres obowiązków Zakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych oraz z pierwszej pomocy. Nadzór nad postępowaniem
2025-12-19 12:40:07Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 100 PLNwymagania: zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzed
2025-12-18 08:21:07Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne warunki finansowe. Samochód służbowy do dyspozycji. Perspektywa pracy w stabilnej firmie budowlanej. wymagania: Wymagane wykształcenie kierunkowe w dziedzinie BHP. Z
2025-12-18 08:21:07Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: wg programu stażu bezrobotnego Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0876
2025-12-18 08:21:06Twój zakres obowiązków, Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie umów o pracę oraz świadectw pracy, Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych, Naliczanie i odprowadzan
2025-12-17 14:41:09