Najgorsza ambasada. Pani, która udziela informacji ciągle wchodzi w zdanie, odsyłając na stronę internetową. Na pytanie od czego tam jest, mówi że nie ma żadnych upoważnień do udzielania informacji na temat podróży, spraw covidowych ani wizowych.jest ogólnie od niczego chyba tylko od denerwowania ludzi i brania pieniędzy. Żenujące
Makabryczna obsługa na infolinii. Kobieta przerywała mi kilkukrotnie wchodząc w połowie zdania, nie dawała dojść do słowa a następnie rozłączała się. Robiła wrażenie obrażonej tym, że ktoś jej przerywa. Już dawno nie spotkałem się z taką chamską obsługą.
Ludzie pracujący na telefonie w tej ambasadzie to jest jakaś masakra, obrażeni, że ktoś ma czelność o cokolwiek zapytać albo że w ogóle dzwoni! Straszne! Może troszeczkę więcej szacunku do obcych osób, bo to jest rażąco nieprofesjonalne mówić takim bezczelnym tonem do człowieka, który nic wam nie zrobił
Konsule są do niczego, zero szacunku do wnioskodawcy, nie opierają się o fakty i dokumenty, nie zależy im na czasami konieczności takiego wyjazdu, wszystko zależy od ich humoru...czekają na to, żeby szybciej uciec na obiad i gadają między sobą jak ktoś jest na przerwie. Masakra i totalny brak profesjonalizmu, ja nie wiem gdzie je wzięli, ale na pewno czas je zamienić, oczywiście, mówię nie o wszystkich, tylko o tych młodych, bo ewidentnie nie wystarcza im doświadczenia i szacunku. Pozdrawiam.