- prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci; elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja dan
2024-03-08 17:55:10FALLWORK Sp. Z O. O- prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci; elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja dan
2024-03-07 17:55:12FALLWORK Sp. Z O. O- obsługa klientów; - archiwizacja dokumentów; - korekty danych pomiarowych; - raportowanie i korygowanie nieprawidłowości odczytowych; - raportowanie i korygowanie nieprawidłowości w przekazywanych odczytach dot. liczników zdalnych; - zdalna realiza
2024-02-02 17:55:16FALLWORK Sp. Z O. O- prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja dany
2024-02-08 17:55:17FALLWORK Sp. Z O. O- prowadzenie ewidencji danych w systemach IT; - obsługa klientów zewnętrznych w ramach procesu przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz przebudowy sieci; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja dany
2024-02-02 17:55:17FALLWORK Sp. Z O. OGłówne zadania Planowanie i nadzorowanie prac w zakresie remontów tj. zatwierdzanie i potwierdzanie wykonanych prac, opracowanie planu remontowego i zakresu remontów w Przemiałowni Gdynia, koordynowanie prac firm zewnętrznych oraz podległym zespołem
2024-05-16 16:51:30Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-15 17:51:00Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty Multi
2024-05-13 13:50:03Opis stanowiska współpraca z różnymi działami obsługa bieżących spraw biurowych obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy bezpośredn
2024-05-13 12:23:10Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-05-17 15:11:16Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-05-15 12:10:24W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-05-15 12:10:24Zakres obowiązków:Dbanie o dobre kontakty z klientami, obsługa systemu komputerowego, prowadzenie sklepu odzieżowego internetowego, realizowanie zamówień i obsługa płatności, obsługa zwrotów i reklamacji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:
2024-05-17 18:41:29Zakres obowiązków:- Prowadzenie sekretariatu Dyrektora PCPR,- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym PCPR oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego w Wejherowie korespondencji PCPR i PZON pr
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:-przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym RDD planu pomocy dziecku,-ewaluacja i monitoring planu pomocy dziecku,-udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym RDD w real
2024-05-09 18:41:28Opis zadań:Kontakt z kontrahentami i bieżące wyceny transportu, organizacja i planowanie transportu, ogólne prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: spedycja, logistykaInne wymagania: - znajomość języka
2024-03-07 18:41:36Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, szukasz pracy pełnej wyzwań oraz chcesz rozwijać się w jednej z wiodących firm branży logistycznej - ta praca jest dla Ciebie!
2024-05-18 09:36:28JAGA Recruitment Sp. z o.oOpis zadań:Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz EDOK. Udziel
2024-05-17 18:41:28Opis zadań:- wsparcie w prowadzeniu dokumentacji dot. akt osobowych,- wsparcie w prowadzeniu ewidencji czasu pracy w postaci list obecności,- bieżąca pomoc działu w zakresie prowadzonych zbiorów dokumentów,- wprowadzanie danych do systemu kadro-płaco
2024-05-16 18:41:26W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:53:03Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:53:02Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:53:01Carloss Marketing - MediaZakres obowiązków:Tworzenie aukcji internetowych, obróbki graficzne zdjęć, tworzenie grafik na potrzeby sklepu, monitorowanie konkurencji, aktualizacje produktowe na sklepach internetowych oraz portalach sprzedażowych. Praca od poniedziałku do piątku
2024-05-15 18:41:31Opis zadań:Dział Ewidencji i Świadczeń:Rejestracja:Obsługa telefoniczna, w tym umawianie osób na terminy do rejestracji. Pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych oraz przy zakładaniu profilu zaufanego, skanowanie i podłączan
2024-05-15 18:41:31Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szkolnych
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Wymagane doświadczenie w pracy biurowej oraz dobra obsług
2024-05-14 18:41:27Oferujemy: Stałą współpracę w oparciu o kontrakt b2b Regularne szkolenia Angielskojęzyczne środowisko pracy Nowoczesne biura w centralnych lokalizacjach Atrakcyjny i elastyczny pakiet benefitów oparty na systemie kafeteryjnym
2024-05-14 05:15:32Cyclad Sp. z o. o 3,7Opis zadań:- pomoc w pracach biurowych,- adresowanie i wysyłanie korespondencji pocztowej,- tworzenie dokumentacji na komputerze, - obsługa klienta, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera
2024-05-13 18:41:25Opis zadań:- Przyjmowanie, weryfikacja faktur oraz dokumentów transportowych. - Opisywanie, przyporządkowanie oraz wprowadzanie faktur kosztowych do systemu.- Wyjaśnianie wszelkich niezgodności na fakturach kosztowych. - Obsługa administracyjna. - Ko
2024-05-13 18:41:25Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjnych w Laboratorium w Gdyni Adres urzędu: 00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98 Adres pracy: al
2024-05-11 08:00:02Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...Zakres obowiązków:- Wypisywanie faktur,- rozliczanie należności, - przygotowywanie ofert, przetargów,- przygotowywanie wysyłek,- prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagany staż pracy
2024-05-10 18:41:28Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek
2024-05-10 14:00:27Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym We
2024-05-10 12:10:27Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy. Obsługa sekretariatu. Przyjmowanie i podział korespondencji, przestrzeganie obiegu dokumentów. Obsługa interesantów. Prowadzenie ewidencji rejestr
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów , wysyłanie maili w języku polskim i niemieckim Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawanso
2024-05-09 18:41:28Opis zadań:- realizacja zamówień ,wystawianie faktur i dokumentów kosztowych - prowadzenie gospodarki magazynowej - wspomaganie działu księgowego-logistycznego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa
2024-05-09 18:41:28Opis zadań:Obsługa gości. Obsługa komputera. Robienie rezerwacji. Przygotowywanie ofert. Odpowiadanie na maile. Odbieranie telefonu i udzielanie niezbędnych informacji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Stypendium brutto: 1 790
2024-05-08 18:41:28Praca w Call Center LUX MED Diagnostyka przy ul. Tomasza Nocznickiego 8a w Gdyni.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:telefoniczna obsługa Pacjentów,promowanie profilaktyki raka..
2024-05-08 14:42:37LUX MED Sp. z o. oFirma poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent/ka - wystawianie raportów produkcyjnych - zakupy materiałów eksploatacyjnych - kontakt z dostawcami zewnętrznymi, klientami lokalnymi i instytucjami publicznymi Pełny etat od 7h do 15h
2024-05-08 07:01:24LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37