Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Poszukujesz pracy w biurowej? Chcesz spróbować swoich sił w logistyce, ale nie wiesz od czego zacząć? Koniecznie przeczytaj to ogłoszenie! Tutaj możesz się wszystkiego nauczyć! APT JAGA Rec
2024-05-21 18:36:04JAGA Recruitment Sp. z o.oFirma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-05-17 21:25:47WYNAGRODZENIE OD 4 TYS NETTO W ZALEZNOSCI OD DOSWIADCZENIA I UMIEJĘTNOSCI Firma OMEGA poszukuje pracownikow na stanowiska geodeta/ asystent goedety w miejscowości Pruszcz Gdański. Zakres obowiązków kandydata na stanowisko geodeta to wykonywanie pomia
2024-02-13 13:44:34Chcesz pracować jako Koordynator ds. projektów inwestycyjnych? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-03-26 17:09:02ENERGA Wytwarzanie SAZakres obowiązków:Wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów do KPiR, sporządzanie zestawień księgowych, obsługiwanie urządzeń biurowych, tworzenie pism urzędowych, wniosków i innych dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 (według
2024-05-17 18:41:28Zakres obowiązków:Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rod
2024-05-09 18:41:28Zakres obowiązków:Prawidłowy rozładunek, składowanie i załadunek towaru. Przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z obowiązującymi procedurami w oparciu o ściśle określone dokumenty. Magazynowanie, wydawanie i wykładanie produktów i opakowań z zachowa
2024-04-30 18:41:34Asystent/-tka działu zakupówTwój zakres obowiązków Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie wsparcie administracyjno-biurowe w procesie zakupów produktów aluminiowych.Nasze wymagania Wyznajemy żelazne i uczciwe zasady, dlatego otwarcie mówimy, że od
2024-04-29 18:00:13Investa Sp. z o. oSpecjalista ds. BHP (Pruszcz Gdański, Olsztyn)Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP.Odpowiedzialność za nasze lokalizacje w Pruszczu Gdańskim oraz Olsztynie.Nasze wymagania ➡️ wykształc
2024-04-29 18:00:03Investa Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami..
2024-04-25 09:40:31Twój zakres obowiązków, Rozliczanie dokumentacji transportowej, Skanowanie i wprowadzanie danych do systemu, Kontakt telefoniczny i mailowy z Kierowcami, Kontrolowanie poprawności rozliczeń Kierowców, Raportowanie danych..
2024-04-24 15:40:41Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa biura i wykonywanie prac zleconych przez przełożonych,, Praca na programie PcMarket np.: wprowadzanie faktur zakupowych, wprowadzanie nowych towarów, kontrola aktualności cen, wystawianie dokumentów..
2024-04-26 14:40:39Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego Wydawanie i odbiór poj
2024-05-10 10:30:32Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego Wydawanie i odbiór poj
2024-05-10 10:30:32Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi. Główne zadania na tym stanowisku: Wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel) Koordynacja procesu w
2024-05-24 11:11:08Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy organizacji pracy wydziału. Pomoc w sporządzaniu prostych pism urzędowych. Telefoniczny kontakt z wykonawcami. Wsparcie biura dla Naczelnika Wydziału podczas jego pobytu w terenie. Pomoc w prawidłowy
2024-05-23 18:41:31Zakres obowiązków:Administracja i monitorowanie systemów informatycznych (systemy Windows 10,11, Windows Server 2012, programy antywirusowe, Microsoft Office 365, systemy administracji publicznej, telefonia VOiP, kontrola temperatury chłodziarek). Ro
2024-05-23 18:41:30Zadania: Nadzór nad zespołem techników zajmujących się utrzymaniem ruchu na terenie obiektu, Współpraca z Klientem/Zarządcą, Przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek, Rejestrowanie zgłoszeń w formie elektronicznej, Koordynacja i nadzór nad bieżącymi pr
2024-05-23 14:01:50Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-05-23 12:10:33W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-05-23 12:10:32Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-05-23 12:10:28W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-23 06:56:47Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-23 06:56:45Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-23 06:56:44Carloss Marketing - MediaDla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w kompleksowych rozwiązaniach transportowych i logistycznych, poszukujemy doświadczonego i zmotywowanego kandydata/kandydatki na stanowisko Dyrektora Oddziału. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie
2024-05-22 21:25:39Miejsce pracy: Kielce lub praca zdalna lub praca dodatkowa/freelanceZakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynku niemieckim w zakresie wynajmu pracowników (ANÜ) i umów o dzieło (Werkvertrag).Tworzenie i utrzymywanie trw
2024-05-22 21:25:39Opis zadań:1. Zarządzanie fakturami i ich wystawianie, korygowanie;2. Wprowadzanie do systemu i archiwizowanie dokumentów magazynowych;3. Wystawianie faktury oraz pozostałych dokumentów w systemie; 4. Przesyłanie danych klientów, praca na bazie danyc
2024-05-22 18:41:32Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Nauka dokonywania weryfikacji stanu prawnego i faktycznego nieruchomości gruntowych oraz budynkowych.2. Nauka analizy dokumentacji technicznej i projektowej przy realizowanych inwestycjach.3. Nauka weryfikac
2024-05-22 18:41:32Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w ramach realizacji zadań inwestycyjnych przez Gdańskie Nieruchomości.2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym Gdańskich Nieruchomości.3. Nauka obsługi progra
2024-05-22 18:41:32Zakres obowiązków:Prowadzenie biura, zakupy, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą wychodzącą, przygotowanie dokumentów do księgowości, dostarczenie dokumentów do księgowości Wy
2024-05-22 18:41:32Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.1. Wsparcie w zadaniach organizacyjnych i zarządczych.2. Współpraca przy tworzeniu i dystrybucji wewnętrznych komunikatów.3. Nauka obsługi korespondencji i dokumentacji.4. Nauka organizowania i rozliczania podr
2024-05-22 18:41:32Gdańsk Asystent/ka Dyrektora Operacyjnego - PM, 80-298
2024-05-22 17:05:11BiedronkaPraca w Mediss Dental Clinic przy ulicy Słowackiego 37A w Gdańsku.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:rejestrowanie i obsługa telefoniczna Pacjentów,reprezentacja..
2024-05-22 15:33:34LUX MED Sp. z o. oOpis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac admin
2024-05-22 13:11:17Supernova Spółka KomandytowaFundacja realizująca usługi opiekuńcze u osób starszych i niepełnosprawnych zatrudni Koordynatora usług opiekuńczych u osób starszych (kontrola pracy opiekunów środowiskowych, aktualizacja harmonogramów pracy, rozliczenia usług). Wymagane wykształcen
2024-05-22 12:31:19Praca w Centrum Medycznym LUX MED Diagnostyka przy ulicy Wileńskiej 44 w Gdańsku.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym,umawianie..
2024-05-22 09:00:26LUX MED Sp. z o. oW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-22 08:22:33Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-22 08:22:32Carloss Marketing - MediaOpis zadań:1. Wykonywanie czynności biurowych; 2. Wprowadzanie danych do systemu; 3. Porządkowanie dokumentów kadrowych;4. Przygotowywanie zestawień; 5. Pomoc w pracach bieżących działu kadr i płac o charakterze administracyjnym;6. Zakładanie i aktua
2024-05-21 18:41:35Opis zadań:obsługa petentów i przekazywanie informacji uzyskanych od interesantów do odpowiedniego funkcjonariusza celem dalszej realizacji, przyjmowanie korespondencji, ewidencjonowanie korespondencji w rejestrach pomocniczych, przygotowanie dokumen
2024-05-21 18:41:34Zakres obowiązków:- Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Raportowanie- Obsługa bankowości elektronicznejOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt: telefon 58 535-27-70 lub przesłanie CV z listem motywacyjnym na adres e-mail: s
2024-05-20 18:41:27ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontakt z klientem, - Kontakt z sądami, - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, - Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - Prowadzenie kalendarza spotkań prawników, - Opracowywanie i wysyłanie korespondencji
2024-05-20 17:58:11Anthea Sp. z o.oTwój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-05-20 15:20:03Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych
2024-05-20 13:22:00Firma z ponad 170 letnią historią, będąca liderem w branży indywidualnych ubezpieczeń na życie i prywatnych planów emerytalnych, poszukuje kandydatów na stanowisko Konsultanta ds. planowania finansowego. Konsultant ds. planowania finansowego Obowiązk
2024-05-20 11:00:27G.E.K.S Tomasz Skrla Agent z MisjąJob Impulse to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę stałą, tymczasową i dorywczą. Za naszym pośrednictwem w 2018 roku zatrudnienie znalazło ponad 30 000 osób w całej P
2024-05-20 09:10:46Głównymi obowiązkami w pracy jest pozyskiwanie i obsługa własnego portfela klientów. Zapewniamy: • Wysokie wynagrodzenie oparte o system prowizyjny • Premie miesięczne od 1000 zł do 2000 zł oraz kwartalne od 1500 zł wzwyż • Profesjonalne szkolenie wd
2024-05-19 14:37:40Dla naszego Klienta w Trójmieście szukamy kandydatów z językiem fińskim Praca hybrydowa ( 1-2 dni w biurze) Tylko umowa o pracę. Tylko na pełen etat. Nie wymagamy doświadczenia Znasz język Fiński - pracownik administracyjny Obowiązki przesyłanie zapy
2024-05-19 11:00:28Personnel and Media SolutionsFirma Nord Energy Poland S.A poszukuje asystenta księgowości, która/y będzie odpowiedzialna/y za weryfikację faktur, płatności, tworzenie raportów finansowych oraz współpracy z biurem rachunkowym. Stanowisko pracy: Asystent księgowościObowiązki Współ
2024-05-19 11:00:28NORD ENERGY POLAND S.APoszukujemy kandydatów z językiem duńskim Nasz Klient to międzynarodowy BANK Duński - pracownik administracyjny - Back Office Obowiązki odpisywanie na zapytanie weryfikacja otrzymanej korespondencji w języku duńskim współpraca z pozostałymi zespołami
2024-05-19 11:00:28Personnel and Media SolutionsWPISYWANIE DANYCH w JĘZYKU NIEMIECKIM Gdańsk(praca w biurze) Back Office/ Pracownik Administracyjny z językiem niemieckim Obowiązki wpisywanie danych do systemu w jezyku niemieckim uzupełnianie protokołów w systemieBRAK kontaktu sprzedażowego i po sp
2024-05-19 11:00:28Personnel and Media SolutionsSMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra
2024-05-19 11:00:28Smart-HR 4,1Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-05-18 18:41:19Zakres obowiązków:Przeprowadzanie czynności procesowych: przesłuchanie świadka, zatrzymanie rzeczy, przeszukania, oględzin, eksperymentu. Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań oraz pr
2024-05-18 18:41:18Tw ój zakres obowiązk ówBudowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmySporządzanie um ów i kompletowanie dokument ów do um ówAktywne wsparcie działu sprzedażyPrzestrzeganie polityki sprzedażowej Sp ółkiWsp ółpraca z innymi działami: Dzia
2024-05-18 11:53:51Job Impulse to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę stałą, tymczasową i dorywczą. Za naszym pośrednictwem w
2024-05-18 09:36:30Job Impulse Polska Sp z o oZatrudnimy pracownika do koordynacji usług opiekuńczych w Gdyni. Mile widziane osoby z wykształeceniem społecznym lub medycznym (pedagog, opiekun medyczny, pielęgniarka)
2024-05-18 08:55:01Zatrudnimy na stanowisko Koordynator Sprzedaży Zakres obowiązków sporzadzanie listów przewozowych kontrola przeplywu zamówień scisła wspołpraca z magazynem obsługa klientów stacjonarnych , online , telefonicznych wystawianie faktur oraz paragonów Od
2024-05-18 06:32:41Konsultant ds. zamówień z j. niderlandzkim - praca zdalna Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokali
2024-05-18 05:25:39Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-05-17 21:25:47Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-05-17 21:25:47Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Zakres obowiązków:Rekrutacja pracowników, prowadzenie rozmów telefonicznych, wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, obsługa urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweUprawnienia: biegła obsługa komputera z obsłu
2024-05-17 18:41:28Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji administracyjnej, książki obiektu i eksploatacyjnej, rozliczanie kosztów zużycia mediów, udział w wizjach lokalnych, przygotowanie materiałów i kompletnej dokumentacji dla firm ubezpieczeniowych. Bieżący nad
2024-05-17 18:41:28Zakres obowiązków:- Obsługa kontrahentów, wystawianie faktur, typowe prace biurowe,- Kontakt telefoniczny 602-452-551. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. BWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodz
2024-05-17 18:41:28