Dla naszych pięknych tancerek oferujemy: - zajęcia z choreografem 3 razy w tygodniu; - nadajemy szklanki i bielizne; - solarium; - oficjalne zatrudnienie; - atrakcyjne wynagrodzenie, które wynosie podstawe plus prowizię. Posiadamy mieszkanie..
2024-05-16 13:50:47W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-05-15 12:10:24Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-05-15 12:10:23Twoje doświadczenie: -Doświadczenie min. Rok na podobnym stanowisku-operatywność i wielozadaniowość,-zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach firmy, organizacja, prowadzenie i moderowanie spotkań projektowych,-bardzo dobra znajomość pakietu MS Off
2024-04-23 15:46:02ICEAStowarzyszenie „Niepełnosprawni dla środowiska Ekon”zatrudni osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy na stanowisku ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY w salonie odzieżowym. Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności (stopień znaczny lub umiarkowany) -
2024-05-13 11:10:51Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przy
2024-05-17 10:50:59FIRMA: * międzynarodowy producent * ponad 70 lat na rynku * projektant cyfrowych oraz analogowych systemów komunikacji, kontroli dostępu i systemów smart home MIEJSCE PRACY: okolice Poznania BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: • zapewnienie sprawnego obieg
2024-05-17 08:18:46Zakres zadań podstawowych: prowadzenie projektów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens, zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Spółce, koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzoru aplikacyjnego, tworze
2024-05-16 14:21:03Zakres zadań podstawowych: konfiguracja, administracja oraz nadzór nad powierzoną infrastrukturą sieciową i serwerową opartą na technologii Microsoft, Linux, zapewnianie sprawnego działania sieci LAN/WAN, weryfikacja oraz usuwanie zgłaszanych błędów
2024-05-16 14:21:02Nowo powstająca klinika ortodontyczna dla dzieci i młodzieży ORTO ZIOMBKI w Poznaniu, poszukuje osoby do pracy biurowej na stanowisko Asystenta Medycznego/Asystentki Medycznej. Czego wymagamy od kandydata/tki ? • Zaplanuj pracę z nami na kilka lat. T
2024-05-14 15:00:50Opis stanowiska realizacja bieżących projektów konferencyjnych negocjacje z podwykonawcami budżetowanie i rozliczanie projektów konferencyjnych zarządzanie zespołem w trakcie wydarzeń konferencyjnych nadzór nad promocją i działaniami marketingowymi r
2024-05-14 14:17:59Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głó
2024-05-13 10:20:50Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji
2024-05-06 13:39:58Jeśli sprawnie reagujesz na nieprzewidziane sytuacje jesteś osobą otwartą, uprzejmą, o wysokiej kulturze osobistej jesteś osobą godną zaufania i potrafisz docenić zaufanie, jakim obdarza Cię pracodawca to może być praca dla Ciebie! Opis zadań: pomoc
2024-05-06 13:08:55Zakres obowiązków: - bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, - ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja dokumentów, - zapewnienie właściwego o
2024-05-06 12:43:50Liceum Ogólnokształcące im. Romka Strzałkowskiego w Suchym Lesie poszukuje osoby na stanowisko: WICEDYREKTOR Oczekiwania: - wykształcenie kierunkowe (zarządzanie oświatą) - doświadczenie w pracy jako nauczyciel - doświadczenie w prowadzeniu placówki
2024-05-06 11:41:35Opis stanowiska WYMIAR ETATU: 1 LICZBA STANOWISK: 1 Zatrudnienie na czas przewidziany w projekcie „Kierunek Wielkopolska: migranci w centrum uwagi” – współfinansowanym z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Zatrudnienie nastąpi po
2024-05-10 09:43:25Opis stanowiska WYMIAR ETATU: 1 LICZBA STANOWISK: 8 Zatrudnienie na czas przewidziany w projekcie „Kierunek Wielkopolska: migranci w centrum uwagi” – współfinansowanym z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Zatrudnienie nastąpi po
2024-05-10 09:43:19Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach
2024-05-17 05:25:39Twój zakres obowiązków:wykonywanie obowiązków służb BHP na projekcie realizowanym przez Multiserwisprowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkami służby BHP na projekciewspółpraca z nadzorem i pracownikami służby BHP klientawspółpraca z nadzorem re
2024-05-16 21:25:34Location: Poznań Scope of duties: Acquisition of new customers on Turkish market. Responsibility for sales budget Turkish market. Execution of sales plans. Maintaining good relations with business partners. Preparing commercial offers, negotiating te
2024-05-16 15:48:07Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu ro
2024-05-16 09:00:30Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-15 17:51:00Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz kores
2024-05-13 13:10:48Twoja misja Odpowiedzialny/na będziesz za działalność operacyjną hotelu w celu osiągnięcia założonych wyników ekonomiczno-finansowych oraz jakościowych. Będziesz liderem dla doświadczonego, wieloosobowego i kompetentnego zespołu, będąc wzorem do naśl
2024-05-07 13:59:02Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-07 08:36:49Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Franowo 2661-302 PoznańOferta: GKG.GPK.1000.4.2024Stanowisko: Młodszy ReferentOpis stanowiska:1.Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:aktualizacja informacji zawartych w ewidencji gr
2024-05-06 21:25:37Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań labora
2024-05-06 11:35:46FIRMA: * międzynarodowy producent * ponad 70 lat na rynku * projektant cyfrowych oraz analogowych systemów komunikacji, kontroli dostępu i systemów smart home MIEJSCE PRACY: okolice Poznania BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: • zapewnienie sprawnego..
2024-05-17 08:20:09ProguestDla naszego Klienta, dużego gracza z branży TSL z kilkudziesięcioletnią, owocną w sukcesy historią na rynku polskim i międzynarodowym, poszukujemy dojrzałego managera sprzedaży na stanowisko:Business Development Manager TSL (Transport intermodalny)Lo
2024-05-13 21:25:36Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, w tym przygotowywanie audytów,Prowadzenie szkoleń z obszaru BHP i mapowanie procesów z tego obszaru,Doradztwo w zakre
2024-05-09 21:25:38HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji Główne zadania: • Redagowanie i sporządzanie pism wewnętrznych i zewnętrznych • Przygotowywanie prostych umów oraz negocjowanie..
2024-02-20 12:54:59HRK S.A 3,4Konsultant ds. zamówień z j. niderlandzkim - praca zdalna Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokali
2024-05-18 05:25:39Zadania, które na Ciebie czekają: Codzienna praca z zespołem sprzedaży D2D (door to door) w terenie Aktywne pozyskiwanie Sprzedawców do Rozwoju Regionu Mikroregionu Prowadzenie rekrutacji Wdrażanie nowych Sprzedawców, m.in. zaangażowanie w szkolenia
2024-05-17 09:33:04Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-16 11:50:03Poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz doskonałą znajomość Excela oraz cechują Cię sumienność, dokładność i uporządkowanie, to ta praca jest dla Ciebie idealna!..
2024-04-11 12:55:05Dla naszego klienta - firmy specjalizującej się w dostarczaniu kompleksowego wyposażenia dla laboratoriów pracujących ze zwierzętami, oferującej również usługi serwisowe, walidacje sprzętu laboratoryjnego, oraz profesjonalne dostawy zwierząt..
2024-02-20 12:03:17ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynacja prac budowlanych na terenie Niemiec, - zamawianie sprzętu budowlanego, - zamawianie noclegów dla pracowników. WYMAGANIA: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, - prawo jazdy kat.B, - mile widziane doświadczenie
2024-04-11 11:47:21Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. wprowadzania i sprawdzania danych z j.niemieckim m/k Miejsce pracy: Praca zdalna z domu (tylko z terenu Polski ) W naszym zespole będziesz sprawdzał..
2024-04-06 18:05:26Asta WorkMiejsce pracy Luboń Opis oferty Jesteśmy biurem rachunkowym z wieloletnią tradycją. Poszukujemy kandydata na stanowisko pomoc księgowa, pracownik biurowy Zakres obowiązków • Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju
2024-03-11 20:12:26Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie części, wy
2024-05-03 11:00:29Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grup
2024-04-30 09:43:02Twoje zadania:administracja i koordynowanie obiegiem dokumentówobsługa połączeń, korespondencji oraz gości firmywsparcie organizacji spotkańwsparcie pracowników w kwestiach biurowo- administracyjnychsporządzanie dokumentów, zamawianie artykułów biuro
2024-04-19 21:25:36Twoje zadania:koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatucodzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji)przygotowywanie raportów, anali
2024-04-12 05:25:38Business Development ManagerPoznań / WrocławNR REF.: 1184910Naszym Klientem jest międzynarodowy generalny wykonawca specjalizujący się w budownictwie wielkopowierzchniowym. Obecnie, w imieniu Klienta, prowadzimy rekrutację na stanowisko Business Deve
2024-04-06 21:25:39Export Manager (Skandynawia)PoznańNR REF.: 1181886Dla naszego Klienta, globalnego producenta i dystrybutora z branży dziecięcej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Export Manager (Skandynawia).Zakres obowiązków:Zarządzanie sprzedażą wśród kluczowy
2024-03-16 21:25:36Konsultant ds. papierów ozdobnychPoznanNR REF.: 1183374Twoja następna firmaObecnie dla swojego klienta, który jest wiodącym dystrybutorem papieru, opakowań i rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej w Europie poszukuje osoby na stanowisko Backseller
2024-01-23 21:25:37Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-10 21:25:38Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-02 21:25:33Zakres obowiązków:Obsługa recepcji, praca: 60-771 Poznań, ul. Konopnickiej 22/2 oraz 60-545 Poznań, ul. Rodziewiczówny 27/29. Znajomosć języków ormiańskiego i gruzińskiego w celu kontaktów z klientami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śr
2024-05-16 18:41:31Zakres obowiązków:stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna od
2024-05-14 18:41:32Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: znajomość obsługi komputeraInne wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość j. obcych Wynagrodzenie brutto
2024-05-18 18:41:22Zakres obowiązków:prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów; zarządzanie komunikacją; profesjonalna i efektywnaobsługa rozmów telefonicznych; przygotowywanie raportów; zapewnienie wsparcia administracyjnego; ścisła współpraca zinnymi
2024-05-17 18:41:34Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji / sekretariatu firmy, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów oraz korespondencją, obsługa poczty elektronicznej i centrali telefonicznej, zakup materiałów biurowych, artykułów spożywczych oraz..
2024-04-26 13:40:38Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu ro
2024-05-16 09:00:30ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE Monitorowan
2024-05-10 14:31:07