ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu - testowanie zaimplementowanych rozwiązań - szkolenie użytkowników systemu - zdalna (telefoniczna i poprz
2025-12-19 15:30:08COIG SATwoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-17 15:15:27Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-17 15:15:27Nasz Kliente- renomowany obiekt hotelowy z okolic Bytomia, poszukuje Lidera Recepcji z doświadczeniem w branży. Do głównych zadań należy: obsługa gości i rezerwacji, obsługa systemu rezerwacyjnego, wsparcie zespołu i współpraca z innymi sekcjami
2025-12-17 15:05:22Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-17 14:58:02Twój zakres obowiązków, odbieranie telefonów od Klientów,, planowanie zleceń dla specjalistów, lekki dryg logistyczny,, prowadzenie kalendarza firmowego,, odpowiadanie na pytania Klientów,, opieka posprzedażowa,, cierpliwość i chęć niesienia..
2025-12-17 14:41:08Twój zakres obowiązków, Realizacja projektów związanych z modelowaniem hydraulicznym sieci wodociągowych;, Wspieranie międzynarodowych projektów inżynieryjnych w zakresie budowy modeli, ich kalibracji oraz proponowania rozwiązań hydraulicznych;
2025-12-17 12:41:19Zakres obowiązk ówbieżąca obsługa administracyjna biura,odbieranie połączeń, obsługa korespondencji oraz przyjmowanie gości,przygotowywanie dokument ów, zestawień oraz raport ów,dbanie o prawidłowy obieg dokument ów oraz archiwizację,zamawianie
2025-12-17 11:54:21Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Nadz ór nad przestrzeganiem przepis ów BHP, PPOŻ i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym,Prowadzenie szkoleń wstępnych i przygotowanie szkoleń okresowych dla pracownik ów,Udział
2025-12-17 11:54:21Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw
2025-12-17 11:54:21Twój zakres obowiązków, Aktualnie poszukujemy na stanowisko Konsultanta / Konsultantki – Sprzedawcy / Sprzedawczyni, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produkt
2025-12-17 11:41:36Twój zakres obowiązków, Aktualnie poszukujemy na stanowisko Konsultanta / Konsultantki – Sprzedawcy / Sprzedawczyni, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produkt
2025-12-17 11:41:36Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, koordynowanie spraw związanych z rybackim korzystaniem z wód, współpracę z urzędami żeglugi śródlądowej, udzielanie wyjaśnień
2025-12-17 11:24:28Opis stanowiska Analiza bieżących procesów produkcyjnych u klientów i identyfikacja obszarów do optymalizacji w kontekście systemu ERP. Projektowanie, konfiguracja i testowanie modułów produkcyjnych systemu ERP zgodnie z wymaganiami biznesowymi
2025-12-17 11:10:08Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroli w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 40-032 Katowice ul. Jagiellońska
2025-12-17 08:00:00Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1,9Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji. Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi. Utrzymywanie
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska: doradzanie klientom w wyborze sprzętu i przedstawianie produktów w sposób zrozumiały i pomocny prezentowanie usług dodatkowych oraz rozwiązań, które zwiększają komfort korzystania z elektroniki prowadzenie rozmów sprzedażowych z
2025-12-17 07:27:40Opis stanowiska Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie medycyny pracy. Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie
2025-12-17 07:06:03Referent/Referentka ds. administracyjnych42/25/NKObowiązki wprowadzanie faktur do systemu, obsługa poczty (tradycyjnej oraz email), przyjmowanie Gości i Klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/wydziałów, bezpośrednia współpraca z Zarzą
2025-12-17 06:59:48ZRE Katowice 4,7Poszukujemy doświadczonego Operations Managera do długoterminowej pracy w Limassol na Cyprze. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad codziennymi operacjami, zarządzanie zespołem oraz zapewnienie wysokiego standardu usług.Ide
2025-12-17 06:59:48Talent OdysseyZakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników zgodniez obowiązującymi przepisami prawa;2) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przyjmowania, zwalniania i uposażen
2025-12-16 18:40:30Zakres obowiązków:Pośrednictwo językowe i kulturowe.Wsparcie w procesie adaptacji i nauki.Pomoc formalna i administracyjna.Prace biurowo administracyjne. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyki: ukraiński, w
2025-12-16 18:40:30Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, Opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz instrukcji stanowiskowych, Ustalanie okoliczności i przyczyn.
2025-12-16 15:41:35Twój zakres obowiązków, Realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz rozwijanie relacji z obecnymi klientami i partnerami, Udział w prezentacjach produktowych, negocjacjach i spotkaniach, Monitorowanie rynku, segmentacja
2025-12-16 15:41:35Twój zakres obowiązków, Wspieranie Prezesa w organizacji codziennych obowiązków., Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych., Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji., Kontakt z kontrahentami, klientami i innym
2025-12-16 12:41:34Twój zakres obowiązków, Wsparcie Kierownika Projektu w bieżącym zarządzaniu inwestycją., Koordynacja dokumentacji projektowej i wykonawczej (arch, konstrukcja, sanitarna, elektryczna), Przygotowywanie zestawień, przedmiarów, zapytań ofertowych,
2025-12-16 11:41:41Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie ocen ryzyka i audytów, Monitorowanie centrum w celu upewnienia się, że procesy są realizowane zgodnie z procedurami bezpieczeństwa firmy, Tworzenie i aktualizacja raportów dotyczących wskaźników..
2025-12-16 08:40:37Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: analizy ryzyka w Pierwszym i Trzecim Dziale Analizy Ryzyka w Wydziale Analizy Ryzyka i Wymiany Informacji Adres urzędu:
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,5Opis stanowiska: przygotowywanie strategii finansowej oraz rocznych planów działań nadzorowanie budżetu, przepływów pieniężnych i procesów raportowania analiza wskaźników finansowych oraz wdrażanie standardów kontrolnych identyfikacja i ocena ry
2025-12-16 07:28:03Centrum Edukacyjne Optima Sp. z o.o. to nowoczesna placówka edukacyjna prowadząca szkoły zarówno dla dzieci i młodzieży, jak i dla dorosłych. Naszą misją jest tworzenie elastycznej i przyjaznej przestrzeni do nauki na odległość, tak by każdy ucz
2025-12-16 06:59:50CENTRUM EDUKACYJNE OPTIMA sp. z o.oWymagania: doświadczenie w obszarze spedycji międzynarodowej, znajomość rynku przewoźników i umiejętność jego rozwoju
2025-12-15 16:49:13Arche Consulting 4,9Poszukuję pracowników do obsługi recepcji w apartamentowcu Damrota Garden w Katowicach przy ul. Damrota 26. Recepcja z funkcję "konsjerż " dostępna będzie od poniedziałku do soboty 6:00 - 20:00, oraz niedziele i święta 08:00 - 16:00. Grafik plan
2025-12-15 15:05:27Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Fundacja Aktywności Zawodowej - szuka dla Ciebie stabilnego zatrudnienia – na umowę o pracę, w miejscu dostosowanym do Twoich potrzeb jeśli jesteś osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności. A to dopiero początek... Czekają na Ciebie także: Płatne..
2025-12-15 12:47:44Twój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu
2025-12-15 12:41:30Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju i eksploatacji składowisk odpadów w zgodzie z celami biznesowymi i regulacjami prawnymi, Czynny udział w przygotowaniu budżetów w zakresie zagospodarowania..
2025-12-15 11:41:35Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera
2025-12-15 11:30:54Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-15 11:30:54Twój zakres obowiązków, Budowanie zespołu doradców ds. nieruchomości przy pełnym wsparciu działu HR, Organizacja i prowadzenie szkoleń dla nowych doradców – z naciskiem na rozwój umiejętności w zakresie telefonicznej komunikacji z klientem i..
2025-12-15 10:41:24Twój zakres obowiązków, Tłumaczenie dokumentów z języka japońskiego na polski i z polskiego na japoński, Zarządzanie przepływem informacji, Koordynowanie projektów, Wsparcie księgowości, Wsparcia sprzedaży, Tworzenie prezentacji, pism, raportów
2025-12-15 10:41:23Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur dla klientów firmy Perfekt., Procedowanie wewnętrznych dokumentów., Ewidencja dokumentów oraz zapewnienie poprawności obiegu dokumentów., Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji., Bliska współpraca z
2025-12-15 08:40:32Twój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników spółek międzynarodowych w pracy w systemie DMS i elektronicznego obiegu dokumentów,, zapewnienie ciągłości pracy systemu, współpraca z dostawcą oprogramowania i operatorem IT,, nadzór nad poprawności
2025-12-14 12:40:53ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wyzwania na tym stanowisku: - wsparcie w rozwoju raportowania ESG w organizacji, - utrzymanie i doskonalenie procesów biznesowych związanych z ESG, - koordynacja globalnego zbierania danych w obszarze ESG oraz tworzenie szablo
2025-12-14 07:30:17Grafton Sp. Z o.oDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży przemysłowej, w związku z dalszym rozwojem grupy klientów, nowymi inwestycjami i rozbudową działu BHP i Ochrony Środowiska poszukujemy Kandydata, który chciałby dołączyć do zespołu i rozpocząć
2025-12-13 17:55:05Udzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów dbałość o p
2025-12-13 14:39:02