Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z zakresu ekonomii, finansów, IT lub pokrewnych kierunków. Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z Murex, w szczególności z Mx3.1 MxMLExchange i Market Data. Dogłębna znajomość Murex MxMLExchange, mod
2025-11-29 10:25:121deaNasze wymagania: 1- 2 lata doświadczenie w audycie lub w firmach consultingowych bardzo dobra znajomość Excela oraz Worda bardzo dobra znajomość języków polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie) umiejętność pracy w zespole oraz łatwość w nawią
2025-12-04 10:25:13EY PolskaTwój zakres obowiązków, Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientami indywidualnymi oraz instytucjonalnymi, Aktywna sprzedaż dzieł sztuki oraz doradztwo w zakresie oferowanych obiektów, Tworzenie strategii sprzedaży projektu aukcyjnego,..
2025-12-12 08:40:32Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Konsultant w Wydziale Ochrony Danych Osobowych w Departamencie Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów Adres urzęd
2025-12-12 08:00:01Główny Urząd Statystyczny w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: postępowań administracyjnych, Sekcja do spraw Uprawnień w Przewozach Drogowych, Wydział Postępowań Adm
2025-12-12 08:00:01Główny Inspektorat Transportu Drogowego...Opis stanowiska Telefoniczna sprzedaż usług i produktów z szerokiego portfolio Osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych Rozwijanie oraz opieka nad własną bazą klientów Prowadzenie rozmów w sposób naturalny, bez sztywnych schematów Budowanie
2025-12-12 07:28:36Opis stanowiska Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rej
2025-12-12 07:28:36Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów Budowanie dł
2025-12-12 07:28:36Opis stanowiska prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz obsługa procesów związanych z zatrudnieniem naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnę
2025-12-12 07:28:36Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-12 07:28:36Główne Obowiązki: Organizacja i kontrola pracy zespołu (Dział Kadr i BHP). Nadzór nad prowadzeniem i archiwizacją pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, staże, zwolnienia). Kontrola zgodności decyzji kadrowych z przepisami, w tym formalności dotyc
2025-12-12 07:28:36Pracując jako Specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiedzialny za cały proces związany zarówno z administracją kadrową jak i naliczaniem wynagrodzeń. Dbałość o terminową i poprawną realizacją zadań oraz bezpośredni kontakt z managerami to nas
2025-12-12 07:28:36Niepubliczna placówka oświatowa w jednej z centralnych dzielnic Warszawy (z doskonałym dojazdem) poszukuje wicedyrektora. Wicedyrektor placówki oświatowejObowiązki Zarządzanie zapleczem logistycznym i budynkowym placówki i jego dokumentacją Nadz
2025-12-12 06:59:45INTERNATIONAL TRILINGUAL SCHOOL OF WARSAW...Oferta pracy – Pomoc Administracyjna PRM poszukuje kandydata na stanowisko Pomocy Administracyjnej w biurze przy ul. Widocznej 37 w Warszawie. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, wynagrodzenie w wysokości obowiązującej płacy..
2025-12-11 23:22:21Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Asystent/ka ds. Kadr i Płac, Warszawa W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowni
2025-12-11 21:25:19Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 21:25:19Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 21:25:19Poradnia psychologiczno-pedagogiczna mieszcząca się w Warszawie dzielnicy Wawer zatrudni recepcjonistkę. Mile widziani studenci psychologii/pedagogiki/fizjoterapii/logopedii. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera, radzenia sobie ze stresem i
2025-12-11 21:05:26Twój zakres obowiązków, Obsługa alertów dotyczących przekroczenia zdefiniowanych parametrów pracy systemów IT., Reagowanie na błędy i odchylenia od normy monitorowanych systemów., Przygotowywanie cyklicznych oraz ad hoc raportów z pracy systemów
2025-12-11 20:40:04Twój zakres obowiązków, Administracja biurowa, , - obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłki kurierskie, kontakt z firmą kurierską,, - prowadzenie uporządkowanej ewidencji dokumentacji firmowej (skanowanie, drukowanie, archiwizacja),
2025-12-11 19:40:10Wymagania:\nMinimum 10-12 lat doświadczenia w obszarze płatności, zarządzania ryzykiem lub rozwiązań antyfraudowych, ze znajomością ekosystemu płatności w czasie rzeczywistym\nDoświadczenie w pracy z klientem, zarządzaniu produktami, realiz
2025-12-11 17:54:04Primaris Services Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych., Dbanie o estetykę biura, koordynacja procesu zamówień artykułów biurowych, spożywczych, etc., Prowadzenie, koordynowanie i ewidencjonowanie korespondencji..
2025-12-11 17:40:55Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-12-11 17:40:55Twój zakres obowiązków, aktywne nawiązywanie relacji z nowymi Klientami poprzez kontakt telefoniczny, dbanie o relacje z Klientami, którzy już nam zaufali poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, badanie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w
2025-12-11 17:40:55Your responsibilities, Strategic planning: develop and implement comprehensive business development strategies to achieve company objectives. Identify and pursue new market opportunities to drive revenue growth, Client acquisition: lead efforts
2025-12-11 17:40:55Twój zakres obowiązków, nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym, obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV, nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia, monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji
2025-12-11 17:40:55Zakres obowiązków:\nObsługa recepcji (m.in. powitanie i zapowiadanie gości oraz dbałość o wysoką jakość ich obsługi, udzielanie wszelkich informacji) oraz organizacja i obsługa spotkań,\nUdział w prowadzeniu profili firmy w Mediach Społeczn
2025-12-11 16:54:17Ecotec PolskaOpis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspek
2025-12-11 16:42:26Twój zakres obowiązków, obsługa klientów NEO Garage – na miejscu i telefonicznie, dbanie o ich zadowolenie, wprowadzanie danych do systemu i organizowanie dokumentów, tworzenie treści na nasze Social Media – pokaż, że masz pomysł na ciekawe..
2025-12-11 16:40:53Your responsibilities, Negotiate and manage contracts with vendors (including framework agreements and project consulting agreements), ensuring best cost-for-value (TCO) for DSV, Build and maintain strong relationships with vendors and internal
2025-12-11 16:40:53Twój zakres obowiązków, Odbieranie przesyłek na wyznaczonym rejonie (Wola/Centrum) i dostarczanie ich do klientów., Sprawna obsługa dostaw przy użyciu roweru elektrycznego., Terminowe i bezpieczne doręczanie paczek pod wskazane adresy., Kontakt
2025-12-11 16:40:53Zakres obowiązków: współprowadzenie bieżącej komunikacji z mediami oraz aktywne działania na rzecz obecności Fundacji i prowadzonych przez nią projektów w mediach, aktywne budowanie oraz utrzymywanie dobrych i efektywnych relacji z mediami; reda
2025-12-11 16:01:00Oczekujemy:\nDoświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (mile widziane w segmencie fashion/beauty/optyka).\nWysoka kultura osobista i umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu i estetyce.\nzainteresowanie modą, designem, stylem
2025-12-11 15:54:17KODANO 4,2Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska w firmie., Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym przygotowywanie umów, aneksów i świadectw pracy dla pracowników (umowy o pracę), zleceniobiorców.
2025-12-11 15:41:36Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, Obsługa recepcyjna gości , Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu, Przygotowywanie umów cesji sprzętu, Rejestracja oraz dystrybucja dokumentów i korespondencji, Zarządzanie flo
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu w zakresie współpracy z zagranicznymi dostawcami w celu terminowej realizacji zamówień,, Wysyłka zamówień do dostawców,, Przygotowanie zestawień i raportów,, Wprowadzanie danych do systemu,, Współpraca z.
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i legalizacja dokumentów: przygotowywanie dokumentów dla KIG (głównie sporządzanie kopii), uzyskiwanie podpisów agentów lub klientów na wnioskach w razie potrzeby, transport i składanie wniosków w KIG oraz
2025-12-11 15:41:34Twój zakres obowiązków, Koordynacja sprzedaży oraz zapisów na kursy językowe – zarówno online, jak i stacjonarne., Tworzenie grafiku zajęć oraz utrzymywanie płynnej komunikacji między kursantami a szkołą językową., Prowadzenie mediów..
2025-12-11 15:41:34CENTRUM KULTURY SŁOWIAŃSKIEJ sp. z o.oJakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta
2025-12-11 15:29:54Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 14:54:17Bank Pekao SATwój zakres obowiązków, wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi standardami firmy,, pomoc w procesie finalizacji umów i transakcji sprzedażowych,, dbałość o wysoką jakość obsługi klienta i budowanie pozytywnych relacji
2025-12-11 14:41:20Twój zakres obowiązków, przygotowanie i realizacja rocznego harmonogramu szkoleń dla Sił Sprzedaży celem zwiększenia sprzedaży produktów gastronomicznych,, przygotowanie i realizacja miesięcznego planu pokazów dla Klientów Gastro zgodnie z..
2025-12-11 14:41:20Twój zakres obowiązków, Sprzedaż produktów oraz usług Play, Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play, Budowanie długotrwałych relacji z Klientami, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Dbanie o prawidłowe..
2025-12-11 14:41:20Twój zakres obowiązków, Pełna odpowiedzialność za organizację, zarządzanie i rozwój operacji kolejowych RegioJet w Polsce., Budowanie i prowadzenie zespołu – od rekrutacji po tworzenie standardów operacyjnych i bezpieczeństwa., Współpraca z..
2025-12-11 14:41:19Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa procesów administracyjno-biurowych., Wykonywanie prac związanych z organizacyjną i techniczną obsługą sekretariatu Prezesa., Koordynowanie kalendarza spotkań Prezesa, organizacja spotkań oraz podróż
2025-12-11 14:41:19Oferta idealna dla: osób z obszaru ekonomii, finansów i rachunkowości Szukasz wyzwań w świecie finansów i chcesz rozwijać się w obszarze automatyzacji procesów? Ta rola to szansa na udział w innowacyjnych projektach dla klientów, wspierając wdro
2025-12-11 14:19:01PwC 3,6Opis stanowiska Realizacja zadań służby BHP i PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP na przydzielonym projekcie. Prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników i podwykonawców. Tworzen
2025-12-11 13:45:02Twój zakres obowiązków, Zarządzanie , organizowanie, koordynowanie i kontrola pracy recepcji., Szkolenie i motywowanie zespołu recepcji, wdrażanie nowych pracowników., Kontrola właściwego obiegu dokumentów., Zapewnienie najwyższej jakości obsług
2025-12-11 13:41:19Twój zakres obowiązków, Realizacja projektów społecznych - planowanie, budżetowanie, monitorowanie ryzyk, zapewnienie spójności działań, Analiza i raportowanie efektów prowadzonych projektów – przygotowywanie raportów, prezentacji i propozycji.
2025-12-11 13:41:19Twój zakres obowiązków, Utrzymanie i rozwój systemu SAP ERP w modułach FI i CO., Analiza potrzeb biznesowych klienta, projektowanie rozwiązań oraz konfiguracja systemu w modułach FI/CO., Współpraca z deweloperami oraz testowanie nowych rozwiązań
2025-12-11 13:41:19PLAY (P4 SP. Z O. O.)Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-11 13:10:00Wymagania\nkomunikatywny angielski (min. B2 – praca w środowisku międzynarodowym);\npraktyczna znajomość CMS — jeden z: AEM / Wordpress / Joomla / Typo3;\npodstawowa wiedza o stronach www (HTML/CSS — mile widziane);\ndokładność, terminowość
2025-12-11 12:54:06CLOUDSOFTHOUSE SP Z O OMinimum 4-letnie doświadczenie komercyjne na stanowisku Project Managera lub podobnym. Doświadczenie w pracy z narzędziami Atlassian (Jira, Confluence) w zakresie zarządzania zadaniami projektowymi i dokumentacją. Doświadczenie w pracy w metodyk
2025-11-29 10:25:12CONNECTISWykształcenie co najmniej średnie, Dobra znajomość MS Office w szczególności Excel, Doświadczenie w redagowaniu korespondencji oraz w obsłudze Klienta, Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, Mile widziane
2025-11-25 10:25:15ProService Finteco