Konsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży CzęściTwój zakres obowiązków Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordyna
2024-04-26 11:00:12Bergerat Monnoyeur sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych, Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu, Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie..
2024-04-19 11:40:42Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji;, Przyjmowanie, rejestrowanie, przekierowanie interesantów;, Zarządzanie salami konferencyjnymi i prowadzenie terminarza spotkań;, Utrzymanie porządku i..
2024-03-29 13:41:06Twój zakres obowiązków, Wsparcie przełożonego w zarządzaniu określoną kategorią produktów, Koordynacja promocji, Współpraca z dostawcami, Wykonywanie zadań administracyjno-organizacyjnych..
2024-03-28 14:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie Kierownika ds. Rozwoju Marki Własnej w bieżących zadaniach, rozliczeniach, obiegu dokumentacji, Bieżąca współpraca z Kierownikami Zarządzania Kategorią w przedstawianiu propozycji promocji produktów Marki Własnej,..
2024-03-28 11:40:43Twój zakres obowiązków, Kompleksowe wsparcie Negocjatora w procesie przetargowym, Odpowiedzialność za pełną dokumentację dotyczącą postępowania przetargowego prowadzonego przez Negocjatora, Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Działu..
2024-03-28 10:40:38Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra organi
2024-02-27 07:16:22Twój zakres obowiązków: -Budowanie i rozwijanie relacji z nowymi i istniejącymi klientami biznesowymi -Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, -Koordynowanie i nadzór nad terminową realizacją zamówień; -Koo
2023-12-29 07:47:35Twoje doświadczenie: -Doświadczenie min. Rok na podobnym stanowisku-operatywność i wielozadaniowość,-zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach firmy, organizacja, prowadzenie i moderowanie spotkań projektowych,-bardzo dobra znajomość pakietu MS Off
2024-04-23 15:46:02ICEAProven experience as an Executive/Personal/Administrative Assistant or relevant role, preferably in an international environment Working proficiency in English and French Graduate or similar degree Strong customer service mindset and style Ability to
2024-04-16 10:17:34RESOLVE POLAND sp. z o.oProfil Kandydata: wykształcenie wyższe; minimum 3 lata doświadczenia w obszarze zakupów; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel; znajomość systemów ERP; doświadczenie w prowadzeniu rozmów oraz negocjacji biznesowych; znajomość języka a
2024-04-03 13:57:35Ekoenergetyka-Polska S.AOferujemy: pracę w prestiżowym salonie mody męskiej dla marki segmentu premium, krótki proces rekrutacyjny odbywający się online, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, uczestnictwo w szkoleniach i
2024-04-23 11:30:22Poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz doskonałą znajomość Excela oraz cechują Cię sumienność, dokładność i uporządkowanie, to ta praca jest dla Ciebie idealna!..
2024-04-11 12:55:05Stowarzyszenie „Niepełnosprawni dla środowiska Ekon”zatrudni osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy na stanowisku ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY w salonie odzieżowym. Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności (stopień znaczny lub umiarkowany) -
2024-04-09 14:04:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi...
2024-03-30 13:40:25Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employer br
2024-03-23 17:55:07Miejsce pracy Luboń Opis oferty Jesteśmy biurem rachunkowym z wieloletnią tradycją. Poszukujemy kandydata na stanowisko pomoc księgowa, pracownik biurowy Zakres obowiązków • Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju
2024-03-11 20:12:26Jeśli sprawnie reagujesz na nieprzewidziane sytuacje jesteś osobą otwartą, uprzejmą, o wysokiej kulturze osobistej jesteś osobą godną zaufania i potrafisz docenić zaufanie, jakim obdarza Cię pracodawca to może być praca dla Ciebie! Opis zadań: pomoc
2024-04-28 01:09:44Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-04-27 12:10:41W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-04-27 12:10:41Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-04-27 12:10:40Koordynator działu księgowego104915Obowiązki prowadzenie ksiąg, kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowo- finansowychnadzór nad zobowiązaniami, należnościami i środkami trwałymiodpowiedzialność za zgodność z polskimi przepisam
2024-04-27 11:00:27GI GroupW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-04-27 08:50:50Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-04-27 08:50:49Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-04-27 08:50:49Carloss Marketing - MediaZakres obowiązków:Czynności administracyjno - techniczne. Koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych narodowości: kolumbijskiej, filipińskiej, nepalijskiej, indonezyjskiej. Kompletowanie dokumentów, współpraca z firmami zewnętrznymi o
2024-04-26 18:41:42Zakres obowiązków:Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna od
2024-04-26 18:41:42Zakres obowiązków:administrowanie przydzielonymi systemami informatycznymi, prowadzenie dokumentacji eksploatowanych sieci i systemów, prowadzenie polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego,udział w obsługach technicznych sprzętu, opracowywanie wnio
2024-04-26 18:41:42Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera w stopniu podstawowym, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, kultura osobista Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj
2024-04-26 18:41:42Doradca ds. Obsługi Klienta Szukasz pracy, chcesz zdobyć nowe lub wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, nie boisz się nowych, zawodowych wyzwań oraz kontaktu z ludźmi? Ta praca jest właśnie Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś, bowiem dla naszego
2024-04-26 17:55:20FALLWORK Sp. Z O. ODoradca ds. Obsługi Klienta Szukasz pracy, chcesz zdobyć nowe lub wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, nie boisz się nowych, zawodowych wyzwań oraz kontaktu z ludźmi? Ta praca jest właśnie Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś, bowiem dla naszego
2024-04-26 17:55:20FALLWORK Sp. Z O. OLeroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju..
2024-04-26 16:24:03Leroy Merlin Polska SP. z o. oNaszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głó
2024-04-26 14:10:30Twój zakres obowiązków, serwis i naprawa maszyn i urządzeń na miejscu i w terenie u Klienta (hydrauliczne prasy zaciskowe FINN POWER, urządzenia o napędzie elektrycznym, pneumatycznym itp.), utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń w zakresie..
2024-04-26 13:40:38Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa recepcji / sekretariatu firmy, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów oraz korespondencją, obsługa poczty elektronicznej i centrali telefonicznej, zakup materiałów biurowych, artykułów spożywczych oraz..
2024-04-26 13:40:38Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów magazynowych i faktur zakupowych., Kontrola zgodności dokumentacji oraz zarządzanie korektami., Utrzymywanie stałego kontaktu z magazynami i dostawcami w celu zapewnienia..
2024-04-26 13:40:38Praca w Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy Wierzbięcice 1w Poznaniu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym,umawianie..
2024-04-26 12:45:37LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Sporządzanie umów, aneksów i innych dokumentów w języku francuskim, Wysyłanie do klientów dokumentów pracowniczych niezbędnych do podjęcia pracy, Obsługa kart godzinowych przy współpracy z działem kadr, Tłumaczenie..
2024-04-26 12:40:30Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego i profesjonalnego funkcjonowania administracji (przyjmowanie, wysyłanie@, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej), Rejestrowanie korespondencji w systemie elektronicznego obiegu..
2024-04-26 12:40:30Twój zakres obowiązków, Pomoc w profesjonalnej obsłudze Klientów, Obsługa kontaktów telefonicznych i korespondencji mailowej, Aktywne wsparcie handlowców w zakresie pracy w systemie CRM, Inicjowanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami,..
2024-04-26 11:40:37Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie części, wy
2024-04-26 11:00:44Koordynator ds. projektowania i realizacji prac elektrycznychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy WLZ dla obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego Analiza warunków WTP, projektu wykonawczego PWE, zgłoszeń na budowę
2024-04-26 11:00:12Iris Telecommunication Poland Sp. z o. oKoordynator prac budowlanychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego. Analiza projektu wykonawczego, warunków pozwolenia na budowę oraz umowy o wykonanie robót budowlano-montażow
2024-04-26 11:00:11Iris Telecommunication Poland Sp. z o. o