Główne zadania Planowanie i nadzorowanie prac w zakresie remontów tj. zatwierdzanie i potwierdzanie wykonanych prac, opracowanie planu remontowego i zakresu remontów w Przemiałowni Gdynia, koordynowanie prac firm zewnętrznych oraz podległym zespołem
2024-05-16 16:51:30Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-15 17:51:00Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty Multi
2024-05-13 13:50:03Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Główne zadania Planowanie i nadzorowanie prac w zakresie remontów tj. zatwierdzanie i potwierdzanie wykonanych prac, opracowanie planu remontowego i zakresu remontów w Przemiałowni Gdynia, koordynowanie prac firm zewnętrznych oraz podległym zespołem
2024-05-16 16:51:30Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-15 17:51:00Zakres obowiązków: - jeśli jesteś absolwentem studiów kierunkowych związanych z obszarem BHP to u Nas zdobędziesz cenne doświadczenie, - jeśli masz 1 rok doświadczenia to również jesteś poszukiwanym kandydatem, - w Twoim zakresie będzie wykonywanie z
2024-04-16 14:06:05Kancelaria notarialna w Gdyni zatrudni pracownika biurowego. Opis stanowiska: Poszukujemy energicznego i odpowiedzialnego pracownika biurowego do naszej kancelarii notarialnej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne
2024-03-29 00:24:57Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Lokali Więcej informacji uzyskasz na stronie BIP Urzędu Miasta w Gdyni w linku poniżej: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,289/z
2024-02-15 13:59:01Opis stanowiska pracy prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych opracowywanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci zgodnie z zasadami terapii SOTIS prowadzenie regularnych obserwacji programów terapeutycznych dla dzi
2024-01-31 12:19:49Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szkolnych
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Wymagane doświadczenie w pracy biurowej oraz dobra obsług
2024-05-14 18:41:27Zakres obowiązków:- Wypisywanie faktur,- rozliczanie należności, - przygotowywanie ofert, przetargów,- przygotowywanie wysyłek,- prace biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagany staż pracy
2024-05-10 18:41:28Zakres obowiązków:Prowadzenie korespondencji biurowej, odbieranie telefonów , wysyłanie maili w języku polskim i niemieckim Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawanso
2024-05-09 18:41:28Twój zakres obowiązków, planowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesu realizacji zleceń napraw mechanicznych przez podległy zespół doradców oraz mechaników, realizacja wyznaczonych celów zespołowych w zakresie sprzedaży usług serwisowych,..
2024-04-25 15:40:45Twój zakres obowiązków, samodzielne opracowanie i realizacja strategii transformacji językowej dla całego zespołu pracowników (z wykorzystaniem różnorodnych form nauki, w tym kursów stacjonarnych i wyjazdowych, kontaktu z native speakerami, itp.),..
2024-04-22 10:40:37Twój zakres obowiązków, Wsparcie Władz uczelni w wykonywanych zadaniach, w tym m.in. w przygotowanie zarządzeń i ich publikacja, kompleksowa obsługa spraw administracyjnych,, Przygotowywanie pism, protokołów, raportów, prezentacji,, Zapewnienie..
2024-04-26 10:40:35Your responsibilities, Developing sales in international markets; responsible for achieving sales targets, Managing customer relationships; searching for and acquiring new customers, building long-term business relationships, and understanding..
2024-04-26 10:40:34Twój zakres obowiązków, planowanie i organizacja wysyłek drogą morską oraz kolejową, dbałość o wizerunek firmy w kontakcie z klientem, optymalizacja kosztowa realizowanych przesyłek, prowadzenie dokumentacji transportowej, rozbudowa bazy..
2024-04-24 16:40:32Twój zakres obowiązków, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru dokumentów, prowadzenie i koordynowanie obiegu dokumentów i korespondencji, przygotowanie korespondencji w zakresie wskazanym przez przełożonego, w tym..
2024-04-19 16:40:31Zakres obowiązków:- prowadzenie wywiadów psychologicznych z nowo przybyłymi do służby żołnierzami w celu okreslenia ich kondycji psychicznej i poznania środowiska, w którym funkcjonują- udzielanie dowódcom konsultacji dotyczących postępowania z żołni
2024-04-29 18:41:31Twój zakres obowiązków, Koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem biura w Gdynii, praca na recepcji,, Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa przesyłek kurierskich,, Wsparcie Działu Handlowego w zakresie..
2024-04-22 09:40:38Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia
2024-05-07 14:57:37Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych
2024-05-13 13:20:04Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty Multi
2024-05-13 13:50:03Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział
2024-05-17 15:11:16Szukamy Asystenta Działu Handlowego, kluczowego ogniwa w naszych działaniach sprzedażowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, pełną energii i chęci do nauki, to ta oferta jest dla Ciebie! Praca zdalna
2024-05-17 08:11:22Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych
2024-05-13 13:20:04Opis stanowiska współpraca z różnymi działami obsługa bieżących spraw biurowych obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy bezpośredn
2024-05-13 12:23:10W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-20 06:39:16Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-20 06:39:15Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-20 06:39:14Carloss Marketing - MediaBPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno prac
2024-05-19 11:00:27BPO NETWORK Sp. z.o.oJeśli posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, szukasz pracy pełnej wyzwań oraz chcesz rozwijać się w jednej z wiodących firm branży logistycznej - ta praca jest dla Ciebie!
2024-05-18 09:36:28JAGA Recruitment Sp. z o.oOpis zadań:Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz EDOK. Udziel
2024-05-17 18:41:28Opis zadań:- wsparcie w prowadzeniu dokumentacji dot. akt osobowych,- wsparcie w prowadzeniu ewidencji czasu pracy w postaci list obecności,- bieżąca pomoc działu w zakresie prowadzonych zbiorów dokumentów,- wprowadzanie danych do systemu kadro-płaco
2024-05-16 18:41:26Opis zadań:Dział Ewidencji i Świadczeń:Rejestracja:Obsługa telefoniczna, w tym umawianie osób na terminy do rejestracji. Pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych oraz przy zakładaniu profilu zaufanego, skanowanie i podłączan
2024-05-15 18:41:31Oferujemy: Stałą współpracę w oparciu o kontrakt b2b Regularne szkolenia Angielskojęzyczne środowisko pracy Nowoczesne biura w centralnych lokalizacjach Atrakcyjny i elastyczny pakiet benefitów oparty na systemie kafeteryjnym
2024-05-14 05:15:32Cyclad Sp. z o. o 3,7Opis zadań:- pomoc w pracach biurowych,- adresowanie i wysyłanie korespondencji pocztowej,- tworzenie dokumentacji na komputerze, - obsługa klienta, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera
2024-05-13 18:41:25Opis zadań:- Przyjmowanie, weryfikacja faktur oraz dokumentów transportowych. - Opisywanie, przyporządkowanie oraz wprowadzanie faktur kosztowych do systemu.- Wyjaśnianie wszelkich niezgodności na fakturach kosztowych. - Obsługa administracyjna. - Ko
2024-05-13 18:41:25Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjnych w Laboratorium w Gdyni Adres urzędu: 00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98 Adres pracy: al
2024-05-11 08:00:02Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów...Opis zadań:- realizacja zamówień ,wystawianie faktur i dokumentów kosztowych - prowadzenie gospodarki magazynowej - wspomaganie działu księgowego-logistycznego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa
2024-05-09 18:41:28Praca w Call Center LUX MED Diagnostyka przy ul. Tomasza Nocznickiego 8a w Gdyni.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:telefoniczna obsługa Pacjentów,promowanie profilaktyki raka..
2024-05-08 14:42:37LUX MED Sp. z o. oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-07 18:36:13LeasingTeam Group 2,8Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia płynnej
2024-05-06 11:53:51Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencjiProwadzenie ewidencji dokument ów i archiwizacjaWspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnychObsługa poczty elektroni
2024-05-06 11:53:50W związku z dynamicznym rozwojem naszego działu garmażeryjnego KULINARIA szukamy dynamicznej osoby z pasją! Koordynator Działu Garmażeryjnego Za co będziesz u nas odpowiadać? odpowiedni dobór produktów z uwzględnieniem ich sezonowości ustalenie ilośc
2024-05-05 11:00:24Max xavier 1 spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąDyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-05-05 11:00:23GO-leasing Sp. z o.o 5,0Opis zadań:wsparcie przy prowadzonych procesach rekrutacyjnych (umawianie spotkań, korespondencja z kandydatami); pomoc w przygotowywaniu eventów dla Pracowników; udział w Targach Pracy; pomoc przy prowadzeniu działań z zakresu employer brandingu; ws
2024-05-02 18:41:34Lokalizacja: Gdynia (CH Riviera)Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)60% bieżąca obsługa klienta..
2024-04-30 07:27:04T-Mobile Polska S.AKoordynator projektów transakcji i pozyskiwania kapitałuTwój zakres obowiązków wsparcie transakcji M &A oraz pozyskiwania kapitału; przeprowadzanie analiz finansowo-biznesowych; koordynacja współpracy z doradcami finansowymi; koordynacja procesów due
2024-04-29 18:00:13Green Capital S.AKoordynator ds. projektowania i realizacji prac elektrycznychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy WLZ dla obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego Analiza warunków WTP, projektu wykonawczego PWE, zgłoszeń na budowę
2024-04-29 18:00:13Iris Telecommunication Poland Sp. z o. oSPECJALISTA DS. BHP1050075601Obowiązki pełnisz rolę służby BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz korporacyjnymi, budujesz kulturę BHP w organizacji oraz podnosisz świadomość pracowników z zakresu bezpieczeństwa pracy, monitorujesz warunki pracy, or
2024-04-29 18:00:11PKO Bank PolskiW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-20 06:38:01Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-20 06:38:00Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-20 06:37:59Carloss Marketing - MediaGłównymi obowiązkami w pracy jest pozyskiwanie i obsługa własnego portfela klientów. Zapewniamy: • Wysokie wynagrodzenie oparte o system prowizyjny • Premie miesięczne od 1000 zł do 2000 zł oraz kwartalne od 1500 zł wzwyż • Profesjonalne szkolenie wd
2024-05-19 14:37:40Dla naszego Klienta w Trójmieście szukamy kandydatów z językiem fińskim Praca hybrydowa ( 1-2 dni w biurze) Tylko umowa o pracę. Tylko na pełen etat. Nie wymagamy doświadczenia Znasz język Fiński - pracownik administracyjny Obowiązki przesyłanie zapy
2024-05-19 11:00:28Personnel and Media SolutionsFirma Nord Energy Poland S.A poszukuje asystenta księgowości, która/y będzie odpowiedzialna/y za weryfikację faktur, płatności, tworzenie raportów finansowych oraz współpracy z biurem rachunkowym. Stanowisko pracy: Asystent księgowościObowiązki Współ
2024-05-19 11:00:28NORD ENERGY POLAND S.APoszukujemy kandydatów z językiem duńskim Nasz Klient to międzynarodowy BANK Duński - pracownik administracyjny - Back Office Obowiązki odpisywanie na zapytanie weryfikacja otrzymanej korespondencji w języku duńskim współpraca z pozostałymi zespołami
2024-05-19 11:00:28Personnel and Media SolutionsWPISYWANIE DANYCH w JĘZYKU NIEMIECKIM Gdańsk(praca w biurze) Back Office/ Pracownik Administracyjny z językiem niemieckim Obowiązki wpisywanie danych do systemu w jezyku niemieckim uzupełnianie protokołów w systemieBRAK kontaktu sprzedażowego i po sp
2024-05-19 11:00:28Personnel and Media SolutionsSMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra
2024-05-19 11:00:28Smart-HR 4,1Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Segregowanie, rejestrowanie, kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca w systemach informatycznych. Archiwizowanie dokumentów, wpinanie dokumentów do akt osobowych. Obsługa maszyn i urządz
2024-05-18 18:41:19Zakres obowiązków:Przeprowadzanie czynności procesowych: przesłuchanie świadka, zatrzymanie rzeczy, przeszukania, oględzin, eksperymentu. Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań oraz pr
2024-05-18 18:41:18Tw ój zakres obowiązk ówBudowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmySporządzanie um ów i kompletowanie dokument ów do um ówAktywne wsparcie działu sprzedażyPrzestrzeganie polityki sprzedażowej Sp ółkiWsp ółpraca z innymi działami: Dzia
2024-05-18 11:53:51Job Impulse to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę stałą, tymczasową i dorywczą. Za naszym pośrednictwem w
2024-05-18 09:36:30Job Impulse Polska Sp z o oZatrudnimy pracownika do koordynacji usług opiekuńczych w Gdyni. Mile widziane osoby z wykształeceniem społecznym lub medycznym (pedagog, opiekun medyczny, pielęgniarka)
2024-05-18 08:55:01W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-18 07:24:16Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-18 07:24:15Carloss Marketing - MediaKonsultant ds. zamówień z j. niderlandzkim - praca zdalna Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokali
2024-05-18 05:25:39Firma AY Prime obecnie poszukuje do siedziby firmy w Pruszczu Gdańskim osoby na stanowisko:Pracownika BiurowegoDo Twoich obowiązków należeć będzie:Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleńUdział w przygotowaniu wnios
2024-05-17 21:25:47Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego.Zapraszam do kontaktu pod 799 015 281Z
2024-05-17 21:25:43Zakres obowiązków:Segregowanie i układanie faktur sprzedaży. Praca od poniedzialku do piątku, w godzinach 7-15. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w grupie, biegła
2024-05-17 18:41:30Zakres obowiązków:Dbanie o dobre kontakty z klientami, obsługa systemu komputerowego, prowadzenie sklepu odzieżowego internetowego, realizowanie zamówień i obsługa płatności, obsługa zwrotów i reklamacji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:
2024-05-17 18:41:29Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji administracyjnej, książki obiektu i eksploatacyjnej, rozliczanie kosztów zużycia mediów, udział w wizjach lokalnych, przygotowanie materiałów i kompletnej dokumentacji dla firm ubezpieczeniowych. Bieżący nad
2024-05-17 18:41:28Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi. Główne zadania na tym stanowisku: Wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel) Koordynacja procesu w
2024-05-17 11:09:45Oczekujemy wykształcenie wyższe, technicznedoświadczenie na stanowisku Kierownika produkcji/dyrektora oddziału produkcyjnegodoświadczenie w zarządzaniu procesami produkcyjnymidobra znajomość specyfiki produkcji oraz
2024-05-17 09:12:04Firma Probet jest ogólnopolskim liderem w zatrudnieniu i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko: Pracownika biurowego w wypożyczalni sprzętu budowlanego. Zapraszam do kontaktu pod 799 015 28
2024-05-17 08:44:59Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach
2024-05-17 05:25:39