Opis stanowiska rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dl
2025-12-07 14:16:02Opis stanowiska Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń
2025-12-07 13:20:02Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional:
2025-12-07 07:30:33Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-07 07:30:33Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-07 07:30:33ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania na Ciebie czekają: - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów - budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe - przygotowyw
2025-12-07 07:30:16Leroy Merlin Polska SP. z o. oZakres obowiązków:\nProjektowanie i konfiguracja rozwiązań w systemie Webcon BPS\nModelowanie i optymalizacja procesów biznesowych\nWspółpraca z biznesem przy analizie potrzeb i wdrażaniu rozwiązań\nWsparcie użytkowników końcowych oraz prow
2025-12-06 14:56:04ITLTWarszawa