Twój zakres obowiązków, bieżąca kontrola zgłoszeń reklamacyjnych, prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji reklamacyjnej, rozpatrywanie skarg i odwołań klientów zgodnie z przyjętymi zasadami, kontakt (telefoniczny, pisemny) z klientem w zakresie
2025-11-12 11:40:48Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Zadania Aktywna sprzedaż produktów bankowych: kredytów, pożyczek, kart i innych rozwiązań finansowych. Doradztwo merytoryczne i prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami. Obsługa operacyjna transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Wypełnianie
2025-12-04 10:44:02Opis stanowiska: wspieranie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb prowadzenie rozmów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami obsługi proponowanie dodatkowych usług i akcesoriów ułatwiających codzienne użytkowanie sprzęt
2025-12-06 09:26:03Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, bezpośredni kontakt z Klientami w Salonie Orange, aktywna sprzedaż i promowanie produktów i usług oferowanych przez naszą firmę, reprezentowanie standardów jakości obsługi klienta, budowanie długotrwałych relacji z..
2025-11-20 10:42:05