System telefonicznej informacji zus na warszawskim numerze ułożył jakiś idiota, który założył, że klientem docelowym jest wykwalikowany pracownik zus z 10-letnim stażem. Dla zusu nie istnieją osoby starsze, osoby bez smartfonów, osoby słabiej widzące. Kretynem jest nie tylko autor systemu ale także wszyscy, którzy opracowali wymagania dla systemu oraz zatwierdzali program. Czyli pracownicy merytorycznie i prezesi. A wystarczy połączenie z konsultantem. Człowiekiem. Albo z lokalnym oddziałem. Ale egzekutywa wie lepiej. Boże chroń Polskę. Przed kim, to sam wiesz. Ulżyło mi, choć wiem, że nikt tego w zusie nie przeczta. A na pewno że zrozumieniem.
Zus Sosnowiec to jakaś kpina złożyłem dokumenty do emerytury podałem inny adres zamieszkania zus ma 30 dni na wydanie decyzji a po 29 dniach wyslali do zusu w Tarnowskich górach bo tam jest Centrum Zus dla calej Polski. To przez 29 dni specialnie przetrzymali dokumenty i po odeslaniu Zus w Tarnowskich gorach ma znowu 30 dnia na dezyzje. Czemu nikt nie kontroluje tego Sosnowieckiego zusu te baby robią tam co chcą a my jestesmy dla nich nikim ale moze kiedyś ktos je tam rozliczy.
Życzliwi ciepli ludzie, uprzejmi, umieją zrozumieć drugiego człowieka, zawsze można liczyć na takich ludzi, i zawsze podadzą pomocną dłoń w trudniej sytuacji.
Bardzo nie przyjemne Panie tam pracują odpowiadają nie grzecznie tak jakby siedziały tam za
kare.Kazda odpowiedź jednej pan która zajmuje się emeryturami była dpowidziana krzykiem tak tępa baba ze nic nie rozumie co się do niej mówi. Omijać szerokim lukiem