Opis stanowiska Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej
2025-07-19 16:10:02Twój zakres obowiązków, Koordynacja działań operacyjnych domu maklerskiego, Koordynacja działań w procesie oferowania instrumentów finansowych (np. zbieranie dokumentacji AML, Propozycji nabycia Obligacji itp), Wsparcie w procesie obsługi zleceń
2025-07-19 15:40:45Krojenie, pakowanie wędlin, serów i mięs Wykładanie towarów na lady chłodzące, dbałość o estetykę stoiska Obsługa klienta Utrzymanie porządku na stanowisku pracy
2025-07-19 15:24:02Twoje zadania: Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B — działającym na rynku polskim i europejskim. Wyznaczanie celów handlowcom, monitorowanie realizacji i wspólne planowanie działań. Optymalizacja procesów sprzedażowych (CRM, raporty, oferty, proc
2025-07-19 14:12:10Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień ? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współ
2025-07-19 13:59:01Opis stanowiska Telefoniczne i mailowe wsparcie klientów, Obsługa zapytań sprzedażowych, Realizacja prostych planów sprzedaży, Tworzenie i rozwijanie relacji z klientami
2025-07-19 13:27:03Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów zainteresowanych serwisem instalacji HVAC, elektrycznych, sanitarnych i automatyką budynkową Tworzenie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji Budowanie relacji z partnerami biznesowymi Współpraca z
2025-07-19 12:55:02