oficjalny nr telefonu nie odpowiada. Jeden sygnał i rozłącza. Co z tego, że na oficjalnej stronie są podane wszystkie punkty obsługi jak nie można do nich zadzwonić.
Na infolinii siedzi banda chamów. Ludzie którzy mają pretensję że ktoś śmie do nich dzwonić coś pytać i zawracać d... . 30.01.2023 kolejny przykład chamstwa godzina 13.40.
Z tak wzorowo działającą instytucją dawno się nie zetknąłem. Szczególnie pomocną pomocna jest Pani Naczelnik Wydziału Ustalania Świadczeń, która osobiście zadzwoniła do mnie i udzieliła bardzo istotnych informacji w dotyczącej mnie sprawie. Wszystko odbyło się bardzo szybko i sprawnie.
Serdeczne pozdrowienia dla pani Anny K. Naczelniczki Wydziału Ustalania Świadczeń, jako wzorowo wykonującej swoją pracę w tak trudnych warunkach.
Zgłoszenie zmiany rachunku, na który ma być wysyłana renta rodzinna jest weryfikowane bardzo długo. Dwa świadczenia zostały wysłane na stary nieistniejący rachunek i nikt nie zwrócił na to uwagi, że pieniądze się odbiły. Dzwonienie w tej sprawie na infolinię wiąże się z bardzo nieprzyjemną rozmową z niemiłą pracowniczką.
Na miejscu Pani bardzo pomocna, wszystko cierpliwie tłumaczy. Gorzej jak trzeba tam zadzwonić. Mimo sygnału nikt się nie zgłasza przez długi czas. Po odebraniu telefonu Pani była bardzo niemiła, aby nie powiedzieć gorzej. Widać, że miała pretensje o to, że ktoś śmiał zadzwonić. Mam nadzieję, że rozmowy są nagrywane..
Nic dodać i nic ująć. Wszystko tak jak powinno być. Profesjonalne podejście do spraw a przy okazji BARDZO MIŁA obsługa telefoniczna. Gdyby w każdym urzędzie tak było życie było by znacznie łatwiejsze. Przy okazji pozdrawiam wszystkie tam pracujące panie.