Zdecydowanie nie polecam zakupów w sklepie Verona.pl. Zamówiłam pierścionek, przy którym data realizacji miała wynosić 24h zgodnie z informacją na stronie. Po czym czekam na produkt prawie miesiąc... Jak się okazało, nie mieli go na stanie sklepu internetowego i dopiero go sprowadzali z magazynu zewnętrznego. Miał być to prezent na urodziny...termin realizacji przypisany na stronie jest zupełnie nierzetelny. Jak już wreszcie okazało się, że moje zamówienie jest przygotowane do wysyłki, poprosiłam o zmianę paczkomatu, ponieważ wyjeżdżam na w góry. Od obsługi dostałam maila z informacją, że przekierowali moją paczkę do paczkomatu wskazanego w miejscowości, w której będę przebywać.... A dzień później otrzymałam info od InPost, że moja paczka wyruszyła w drogę do paczkomatu....tam, gdzie mieszkam. Nie opłacili paczki weekendowej i nie zmienili paczkomatu. Wyjeżdżam, a moja przesyłka ma dotrzeć do paczkomatu. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie! Każdy inny sklep jubilerski w internecie jest dużo bardziej rzetelny i odpowiedzialny. Nie ma co sugerować się znaną marką. Tragedia.
Do jakości produktów nigdy nie miałem zastrzeżeń. Zastrzeżenia mam do paczek które otrzymałem z yes. Spód kartonu nie zabezpieczony, bez problemu można tam włożyć rękę i wyjąć zawartość. Nigdy więcej nie skorzystam z opcji kupna przez internet, wolę zapłacić więcej u konkurencji i mieć pewność,że przesyłka będzie odpowiednio zabezpieczona.
Pozłacana bransoletka po 2 miesiącach użytkowania stała się srebrna :D Reklamacja zakończyła się odmową. Pracownik, który ze mną rozmawiał zasugerował, że mogłam ją niewłaściwie użytkować ;D
Szkoda, że nie poinformowano mnie przy zakupie, że nie wolno jej nosić, a jedynie na nią patrzeć :D Zdecydowanie odradzam produkty tej firmy!
Szczerze nie polecamy z narzeczonym tej firmy. Dostałam od narzeczonego pierścionek Metropolitan, od początku brudził mi skórę na czarno, w końcu cały zrobił się ciemny wręcz jakby spalony. Po wymianie na nowy jest dokładnie to samo. Cały czas brudzi mi skórę a firma twierdzi że to od wody i mydła!! To jest kpina !! Firma jest niekompetentna i arogancka wobec swoich klientów!! A kolekcja Metropolitan jest wielką pomyłką!! Jesteśmy przekonani że pierścionek nie jest złoty !! Ogromne fałszerstwo ze strony firmy !! Odzyskanie pieniędzy to wielka batalia. Nie polecamy tej firmy, sami nie chcemy mieć nic już wspólnego z firmą Yes!!
Niestety muszę wystawić negatywną opinię dla sklepu internetowego. Chciałem zamówić 3 produkty z tego 2 dostępne w mieście w którym mieszkam, a 3-ci w sklepie oddalonym o 100 km. Pani na infolinii poinformowała mnie , że mogę pojechać do sklepu i spytać się , czy zamówią dla mnie ten 3 produkt z innego sklepu.
Empatia , osoby odbierającej telefon na bardzo niskim poziomie.
Zamówienie złożone 11 stycznia 2021 do dzisiaj (02.02.2021) nie zostało zrealizowane, pomimo moich mailowych i telefonicznych próśb. Zasadniczo nie wiem kiedy otrzymam moje zamówienie... Bardzo nieprofesjonalne, a szkoda bo biżuteria miała być prezentem. Konkurencja nie ma takich problemów.
Jest to po prostu siedziba firmy Yes Biżuteria - yes.pl. Nie bardzo jest co tutaj oceniać :) Ocenić można konkretny salon yes w jakiejś galerii handlowej lub obsługę sklepu internetowego. YES to firma rodzinna z ponad 35-letnim doświadczeniem w tej branży.