Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-12 06:59:45WORK & PROFIT Sp. z o. oJeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Obsługą klientaDokonywaniem sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy)Dbaniem o porządek na stanowisku pracyObsługą terminala płatniczegoWystawianiem faktur za towary. P
2025-12-11 21:25:19Your responsibilities, Managing end-to-end CIR (Customer Issue Resolution) process, engaging with customers on billing, collections, and complaints to ensure prompt payments and swift, high‑quality outcomes., Building strong credibility and trus
2025-12-11 13:41:19Dla naszego Klienta, lidera w branży turystycznej, poszukujemy ciepłej, optymistycznej i pomocnej osoby, która potrafi rozwiązywać problemy. Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim/włoskim/rosyjskim Lokalizacja: Wrocław (praca sta
2025-12-06 17:55:05Your responsibilities, A courier with a flat tire? A damaged order? A large event in the city with roadblocks? Crazy weather conditions? Nothing is too challenging for our Live Operations teams. Our Live Operations agents support our couriers..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Zajmiesz się wsparciem administracyjnym procesów i weryfikacją poprawności dokumentacji. To stanowisko typowo backoffice’owe – Twoim priorytetem będzie dbanie o jakość danych i przepływ informacji, a nie sprzedaż czy..
2025-11-30 16:40:42Twój zakres obowiązków, Samodzielna realizacja zadań w całym procesie „od zamówienia do płatności” w systemie SAP i CRM:, Przygotowywanie ofert, Wprowadzanie i przetwarzanie i zamówień, Sprawdzanie i uzupełnianie danych klientów w systemie,..
2025-11-26 12:41:43Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie oraz Języki obce i filologia Szukasz swojej pierwszej pracy w IT lub masz do 2 lat doświadczenia? Ta oferta to świetna okazja, aby rozpocząć karierę w obsłudze klienta z językiem niemi
2025-11-25 14:19:01Capgemini PolskaAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-08-30 08:55:045+ years of hands-on experience in Cyber Security Strong background in SOC, Detection & Response, Defensive Security Practical experience with SIEM platforms (e.g. Sentinel, Elastic, Rapid7 or similar) Hands-on experience with EDR/XDR solutions
2025-12-13 10:25:13omniIQObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania na Ciebie czekają: - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów - budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe - przygotowyw
2025-12-24 22:30:09Leroy Merlin Polska SP. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Weryfikacja i analiza specyfikacji warunków zamówienia - Wyszukanie i wycena produktów spełniających wymagania opisane w zamówieniu - Badanie rynku dostawców celem znalezienia produktów spełniających wymagania zamówienia prz
2025-12-21 18:30:06Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Profesjonalna, zgodna ze standardami firmy obsługa Klienta w j. niemieckim, Pierwsza linia wsparcia naszych klientów, odpowiadanie na zapytanie mailowo, telefonicznie i przez live chat., Obsługa zamówień, płatności i..
2025-12-23 12:41:28Oferta idealna dla: osób z obszaru Ekonomia i finanse Szukasz wyzwań w dynamicznym świecie ESG, szczególnie w obszarze raportowania zgodnego z Taksonomią UE? Jeśli płynnie mówisz po niemiecku i angielsku, a do tego masz zacięcie do analizy danyc
2025-12-12 14:19:00PwC 3,6Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Asystenta z językiem niemieckim lub niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: aktywne wsparcie i zarządzanie działaniami administracyjnymi d
2025-12-06 17:55:05Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów za pośrednictwem zgłoszeń, telefonu lub e-maila w zakresie: statusu zamówień, przetwarzania zamówień, aktualizacji kont i zarządzania systemami., Odpowiadanie na podstawowe pytania klientów oraz..
2025-11-29 09:41:05Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz pierwszej pracy w IT? Ta oferta jest dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia, a jedynie chęci do nauki, znajomości angielskiego i niemieckiego oraz umiejętności rozwiązywania pr
2025-11-26 14:19:02Capgemini PolskaYour responsibilities, Your goal will be the professional handling of inquiries from our German customers via email, phone, and live chat., Professionally handling inquiries from German-speaking customers via email, phone, and live chat.,..
2025-11-26 13:41:20Teamleitung Direktkundenbetreuung Lebensmittelanalytik - Customer Service (m/w/d)49_744000096131755Obowiązki Personelle, fachliche und organisatorische Leitung des Direktkundenteams mit 16 MitarbeitendenSicherstellung einer hochwertigen und effi
2025-12-23 06:59:45Eurofins GSC Poland Sp. z o.oLebensmittelchemiker/ Naturwissenschaftler für die Kundenbetreuung als Analytical Service Manager (m/w/d)49_744000087713840Obowiązki In deiner Position als Analytical Service Manager (m/w/d)...berätst und betreust du unsere nationalen und intern
2025-12-23 06:59:41Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, dzwonienie do klientów, przedstawianie oferty, aktywne realizowanie celów sprzedażowych przez telefon, wprowadzanie danych do systemu, zamawianie towaru, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie stałych relacji z..
2025-12-23 16:41:05Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-23 10:59:48Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze Klientów firmy, Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie zamówień, Aktualizowanie bazy Klientów, Wsparcie Przedstawiciela Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług.
2025-12-25 00:40:10Twój zakres obowiązków, Opracowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby studium wykonalności, projektów budowlanych oraz wykonawczych w zakresie branży mostowej, zgodnie z harmonogramem oraz wymaganą jakością, pod nadzorem osób z uprawnieniam
2025-12-24 17:40:55Opis stanowiska sprzedaż produktów, obsługa klientów wg naszych standardów, stałe dokształcanie i doskonalenie umiejętności
2025-12-24 15:52:04Twój zakres obowiązków, Przeliczanie wartości pieniężnych, Sortowanie oraz pakowanie bilonu i banknotów, Obróbka gotówki, Ładowanie i rozładowywanie kaset bankomatowych..
2025-12-24 15:41:11Opis stanowiska Poszukujemy młodych, dynamicznych osób, które chcą się rozwijać w branży ubezpieczeniowej. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Najważniejsze jest, żebyś potrafił / potrafiła zadzwonić do klienta. My zapewnia
2025-12-24 14:42:02Opis stanowiska: prowadzenie projektów technicznych dla klientów z sektora przemysłowego opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w oparciu o nowoczesne technologie i produkty branżowe doradztwo techniczne dla klientów oraz wsparcie oddziałów firmy w
2025-12-24 14:25:02Twój zakres obowiązków, Budowanie marki Partner Papes poprzez:, • Reprezentowanie spółki we współpracy i rozwoju sprzedaży z kluczowymi klientami firmy, • Udział w wydarzeniach potencjalnie zwiększających sprzedaż u naszych partnerów biznesowych
2025-12-24 13:40:58Zastępca kierownika sklepu (AGD, RTV)100_41981Obowiązki Zarządzanie zespołem sprzedawcówPrzygotowywanie harmonogramów pracyProwadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowychAnalizy danych i przygotowywania raportówDbanie o wysoki standard obsługi
2025-12-24 11:05:27GI GroupTwój zakres obowiązków, monitorowanie zaległości w płatnościach oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami,, wyjaśnianie na bieżąco przyczyn opóźnień w regulowaniu zobowiązań, negocjowanie i ustalanie warunków spła
2025-12-24 08:40:20Bankowość korporacyjno-inwestycyjna
2025-12-24 08:20:01PKO Bank PolskiZakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie o
2025-12-24 07:30:08Zastępca Kierownika Sklepu (k/m/x) II - Wrocław905cefd5-bd19-4dc5-b49b-b7e06c18fba6Obowiązki Orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych (warunek konieczny)Doświadczenie na podobnym stanowisku w sieci dyskontowej oraz wiedza z zakresu handl
2025-12-24 06:59:47NETTO SP. Z O. O