Super obsługa gwarancyjna. Kupiłem używane pamięci RAM, które okazały się uszkodzone. Po kontakcie z firmą wszystko zostało załatwione w tydzień, pamięci wymienione na nowe. Pani Sylwia z działu reklamacji prowadzi sprawę profesjonalnie. Polecam!
Dla przyszłych ofiar tej firmy , omijajcie z daleka. Kupiłem dysk ssd w lutym działał 3 miesiące . Na dysku są dane wrażliwe których nie da się usunąć . Serwis wymusza bym dostarczył do nich dysk w celu odczytu. Już jestem po kontakcie z Urzędem Ochrony Danych Osobowych który mi doradził bym dysk do nich wysłał i natychmiast po wysłaniu złożył skargę w UODO na wymuszenie udostępnienia danych osobowych za co jest baaardzo wysoka kara . Chociaż tu będę miał frajdę.
Serwis jest mega pomocny i szybko naprawia/wymienia wadliwy sprzęt. Po wypełnieniu formularza i wysłaniu towaru pod wskazany adres ani razu nie czekałem dłużej niż 7 dni na powrót paczki z nowym lub naprawionym sprzętem. Szczególne wyróżnienie dla Pani Sylwii, która świetnie prowadzi temat zgłoszeń RMA i potrafi wyjść z dobrym rozwiązaniem problemu :)
W firmie używamy dużo sprzętu goodrama i za podejście do klienta a zwłaszcza serwis jestem spokojny podczas kolejnych zakupów.
Miałem problem z migracją danych przez OST. Przy próbie skontaktowania z suportem dostałem bardzo satysfakcjonującą odpowiedź. Mianowicie "W celu wykonania migracji danych prosimy o skorzystanie z innego oprogramowania". Dysk leci na rękojmię i był to mój ostatni zakup z goodram. Nie pozdrawiam.
Miałem wiele produktów pamięciowych, głównie pen-driveów i nigdy nie miałem zastrzeżeń co do działania produktów czy spadku wydajności po dłuższym użytkowaniu. Nie spotkały mnie też inne niespodzianki. Mogę polecić produkty tej firmy
Dysk ssd kupiony w sferis oddany bo przestał działać po pół roku. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej 1.5 miesiąca (wymiana dysku na nowy). Tyle czasu wymieniać dysk na nowy to absurd. Próba kontaktu przez formularz na stronie kończy się zwrotką Undelivered email. Nie polecam. Realizacja napraw gwarancyjnych na poziomie nieakceptowalnym. Trzeba oddawać na niezgodności towaru z umową i tak będzie szybciej.