WILK ELEKTRONIK S.A.

16 ocen
Wojciech Karnasiewicz
24 listopad 2023 17:31
Super obsługa gwarancyjna. Kupiłem używane pamięci RAM, które okazały się uszkodzone. Po kontakcie z firmą wszystko zostało załatwione w tydzień, pamięci wymienione na nowe. Pani Sylwia z działu reklamacji prowadzi sprawę profesjonalnie. Polecam!
pokaż więcej...
MrUkukuki
04 listopad 2023 11:56
Od lat używam produktów tej firmy i jestem bardzo zadowolony, polecam. Szczególnie bardzo udane dyski IRDM PRO.
pokaż więcej...
InTheMoon
23 lipiec 2023 12:56
Nie polecam, psują się notorycznie !!!
pokaż więcej...
LeszczAmiga LA72
21 lipiec 2023 15:00
Karta zakupiona niecały rok temu do aparatu foto.

Padła bez ostrzeżenia. Transfer danych odbywał się poprzez przewód.
pokaż więcej...
MARIUSZ SZWOCH
25 maj 2023 13:47
BRAK WYSTAWIENIA FV

BRAK KOMPETENCJI PRACOWNIKA EDYTA K.

BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ

NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY
pokaż więcej...
Piotr Wojtkowiak
04 maj 2023 11:52
Dla przyszłych ofiar tej firmy , omijajcie z daleka. Kupiłem dysk ssd w lutym działał 3 miesiące . Na dysku są dane wrażliwe których nie da się usunąć . Serwis wymusza bym dostarczył do nich dysk w celu odczytu. Już jestem po kontakcie z Urzędem Ochrony Danych Osobowych który mi doradził bym dysk do nich wysłał i natychmiast po wysłaniu złożył skargę w UODO na wymuszenie udostępnienia danych osobowych za co jest baaardzo wysoka kara . Chociaż tu będę miał frajdę.
pokaż więcej...
Mateusz Sarat
27 marzec 2023 08:50
Świetny stosunek jakość/cena. Do tego polska firma. Polecam!
pokaż więcej...
Krzysztof Kasela
06 grudzień 2022 18:36
pokaż więcej...
Viktor Khanas
11 listopad 2022 21:02
Szanowni Państwo,

Wszystko w porządku
pokaż więcej...
Elżbieta Uranek
08 listopad 2022 20:43
pokaż więcej...
Jurij Kalevra
05 październik 2022 00:18
Pamięci ram i karty pamięci używane naście lat bez problemów,

zamontowane ponad 20 dysków SSD, a i one nie pozostawiają mi nic innego niż być zadowolonym
pokaż więcej...
Peter Opski
29 wrzesień 2022 17:25
Firma ok właśnie się rozbudowuje.
pokaż więcej...
Mikołaj Nogal
24 sierpień 2022 09:22
Serwis jest mega pomocny i szybko naprawia/wymienia wadliwy sprzęt. Po wypełnieniu formularza i wysłaniu towaru pod wskazany adres ani razu nie czekałem dłużej niż 7 dni na powrót paczki z nowym lub naprawionym sprzętem. Szczególne wyróżnienie dla Pani Sylwii, która świetnie prowadzi temat zgłoszeń RMA i potrafi wyjść z dobrym rozwiązaniem problemu :)

W firmie używamy dużo sprzętu goodrama i za podejście do klienta a zwłaszcza serwis jestem spokojny podczas kolejnych zakupów.
pokaż więcej...
Simon “Naczelny Jołmen” B
30 grudzień 2021 18:34
Miałem problem z migracją danych przez OST. Przy próbie skontaktowania z suportem dostałem bardzo satysfakcjonującą odpowiedź. Mianowicie "W celu wykonania migracji danych prosimy o skorzystanie z innego oprogramowania". Dysk leci na rękojmię i był to mój ostatni zakup z goodram. Nie pozdrawiam.
pokaż więcej...
kaaqua
14 listopad 2020 16:22
Miałem wiele produktów pamięciowych, głównie pen-driveów i nigdy nie miałem zastrzeżeń co do działania produktów czy spadku wydajności po dłuższym użytkowaniu. Nie spotkały mnie też inne niespodzianki. Mogę polecić produkty tej firmy
pokaż więcej...
Paweł Phon
16 listopad 2016 06:03
Dysk ssd kupiony w sferis oddany bo przestał działać po pół roku. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej 1.5 miesiąca (wymiana dysku na nowy). Tyle czasu wymieniać dysk na nowy to absurd. Próba kontaktu przez formularz na stronie kończy się zwrotką Undelivered email. Nie polecam. Realizacja napraw gwarancyjnych na poziomie nieakceptowalnym. Trzeba oddawać na niezgodności towaru z umową i tak będzie szybciej.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o WILK ELEKTRONIK S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WILK ELEKTRONIK S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości