Welcome Airport Services Sp. z o. o

30 ocen
Kamil Pozorski
26 luty 2024 09:33
pokaż więcej...
Alfredo Federico
26 luty 2024 04:06
Aroganccy ludzie o mafijnych postawach. Słaba obsługa. Straszna obsługa. Totalne bzdury. Każą ci płacić nawet wtedy, gdy nie jest to należne, w przeciwnym razie nie pozwolą ci się zameldować. Aby wyjechać, musisz zapłacić pieniądze za ochronę. Byłem zszokowany.
pokaż więcej...
Оксана Білик
16 luty 2024 20:07
pokaż więcej...
Qba Ogórek
15 luty 2024 15:16
pokaż więcej...
Wojciech Mlodzianowski
26 styczeń 2024 01:54
Tragiczna obsługa. Byliśmy do odprawy 3h przed lotem. Okazało się, że na lot jest overbooking-zdarza się, ale ze strony pracowników lotniska zero jakichkolwiek informacji. Poinformowano nas o tym, że jedno z nas nie może lecieć a drugie nie może na 5 minut przed zamknięciem gatea… Gdybyśmy mieli o tym info wcześniej to w czasie tych 3h moglibyśmy zorganizować sobie inny lot i nie było by problemu, ale lepiej zwodzić klientów. Potem żadnego info, gdzie iść, jak zorganizować lot zastępczy i kto za to zapłaci. Każdy z innej firmy i owszem, oni reprezentują linię lotniczą jak trzeba pasażerowi dowalić 800kary za to, że nadali bagażu jako rejestrowany, ale nie jak trzeba rozwiązać jakiś problem.

Największa bezczelność-kazali mi samemu szukać ludzi skłonnych do rezygnacji z lotu.



edit po odpowiedzi:

no tak "jesteśmy tylko pośrednikiem, realizującym poltykę linii"...



Nie, polityka tych linii mówi:

"Denied Boarding

In case of an overbooking or aircraft downgrading, Wizz Air will request volunteers to give up their seats

in exchange for compensation and applicable means of care."



Od Państwa pracownika usłyszałem jak zapytałem czy pytają czy ktoś nie chce zostać: "to chyba w pana interesie".



Od jego koleżanki, że to nasza wina, bo latamy WizzAirem-nie sądzę, żeby to były polecenia linii.



Kolejna pracownica odesłała nas do kolegi z biurka obok, który zaoferował nam lot za 10600 złotych.



Rozumiem, że linie też zabraniają się przedstawiać i podpisywać nazwiskiem.



Może jak przeszkolicie swoich pracowników i opracujecie sensowne procedury na takie sytuacje to zasłużycie na drugą gwiazdkę. Moża też po prostu nie podejmować się realizacji poleceń, które są niezgodne z polskim prawem i nie ułatwiać takich działań, "bo jo nie wiedzioł, jo robie tylko to co mi każo"
pokaż więcej...
Aleksander Salomon-Perzyński
27 listopad 2023 20:38
Bardzo dziękuję Pani (imienia niestety nie znam) za pomoc w odzyskiwaniu walizek zagubionych na trasie Nicea-Wiedeń-Warszawa.
pokaż więcej...
Василь Сидор
06 listopad 2023 09:37
pokaż więcej...
Nastassia Komar
23 październik 2023 02:15
pokaż więcej...
Marcin Łukasiewicz
10 październik 2023 23:25
Odbiór bagażu rejestrowanego opóźniał się wskakiwały inne przyloty finalnie 40 min czekania pod taśmą. Kpina i wstyd
pokaż więcej...
Ania Marchuk
04 październik 2023 13:59
Tragedia
pokaż więcej...
mario angelow
05 wrzesień 2023 06:49
Obsługa tej firmy przy odprawie, jest najgorsza z jaką miałem doczynienia , a podróżuję po całym świecie. W dniu 4.09.2023 , bramka nr N1 , godzina 6.15 lot do Burgas linia wizzair lotnisko Okęcie , pracownik tej firmy , odnosiła się w sposób karygodny , opryskliwy i bardzo niegrzeczny. Nasz spór dotyczył jej zdaniem za dużego bagażu podręcznego, pomimo że spełniał warunki podane na stronie. Pani o blond włosach , pomimo prośby o wylegitymowanie się lub wezwanie przełożonego nie chciała tego zrobić, w sposób agresywny i prześmiewczy odnosiła się do mnie i innych podróżnych, krzycząc że od niej wszystko zależy i nic jej nikt nie zrobi. Otóż nie, zrobię wszystko co w mojej mocy aby jednak skarga na tą panią dotarła do jej przełożonych ! Wstyd takie zachowanie !! Ten pracownik przynosi wstyd firmie.
pokaż więcej...
Marek Nowowiejski
02 wrzesień 2023 15:17
pokaż więcej...
Oliwier Sobiczewski
01 wrzesień 2023 22:11
Nie podstawili schodków czekaliśmy 30min
pokaż więcej...
Esii Esii
21 sierpień 2023 09:35
pokaż więcej...
Marcin Osowski
17 sierpień 2023 14:49
pokaż więcej...
marek Wasilewicz
09 czerwiec 2023 13:54
pokaż więcej...
Anna Alimenkova
07 czerwiec 2023 18:59
Pracownicy nie znają prawa, są niemili, ignoranccy i pozwalają sobie na wrzeszczenie na klientów. Są całkowicie niewykształceni i ignoranci. Sytuacja była niedopuszczalna, prawa zostały naruszone przez głupotę i ignorancję pracowników przez Welcome na lotnisku Chopina. Będę prowadził śledztwo ze wszystkich stron i złożę skargę do wszystkich możliwych władz. Nikt nie może naruszać praw człowieka w tak bezczelny sposób. Było to naruszenie dyrektywy 2000/43/WE w sprawie zakazu dyskryminacji ze względu na rasę i pochodzenie etniczne. A więc to poważna sprawa!
pokaż więcej...
Bohdan Tomenchuk
24 maj 2023 13:36
pokaż więcej...
Stanisław Kowalczuk
12 maj 2023 20:21
pokaż więcej...
Ra Men
08 maj 2023 22:54
Dramat. Czekanie na bagaże ponad 90 min to jakis żart. Dodatkowo bagaż zniszczony…
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Welcome Airport Services Sp. z o. o

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Welcome Airport Services Sp. z o. o
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości