Po czterech latach współpracy powiem jedno. Firma straciła wielu dobrych pracowników w przeciągu 6 miesięcy. Braki w obietnicach dotyczących takich bzdet jak np. internet WIFI, który w obecnych czasach powinien być podstawą ze względu na brak możliwości zakupu karty SIM na terenie szwecji, kompletny brak ubezpieczenia wypadkowego(kolega zapłacił ze swoich pieniędzy za wizytę po wypadku w pracy), brak pomocy ze strony biura w sprawie tankowania ich samochodu(700km musiałem odwozić samochód wciśnięty na siłę), brak kontroli nad projektem, problemy z wypłaceniem pieniędzy i naliczanie opłat za rejestracje w urzędach i innych instytucjach, które nie powinny mieć miejsca. Wydaje mi się, że jak pobieranie opłaty 400Sek/h od kontrahenta to przynajmniej opłaty startowe powinny być darmowe. Jako osoba budująca kontakty z kontrahentami WCDI, wiem tylko tyle, że agencja z Gdyni robi wszystko aby przypodobać się kontrahentowi, chwilę poklaskują dobrym pracownikom a kiedy ci zaczynają dochodzić się swoich praw, WCDI robi pod górkę jak tylko może. Masz problem w pracy z umową WCDI? zapomnij, że ktokolwiek odbierze telefon!
Masz ważny wyjazd i chcesz skorzystać z należnego urlopu? Zapomnij, Kontrahent ma terminy i nie obchodzi go, że tyrasz po 12h dziennie.
Komu polecam? "fachowcom" z problemem alkoholowym, którzy nie mają godności i życia w Polsce.
To nie tylko moje zdanie. Razem ze "starą" ekipą ok. 30 osób mamy to samo zdanie: od połowy 2022roku ta firma się po prostu zepsuła.
Pozdrowienia ze Śląska!
Zapraszam niebawem na grupę na FB "WeCanDoIt Niewolnictwo bez granic"
Nie wiem, jak wszyscy pracownicy wykonują swoją pracę, ale jeśli chodzi o "pierwszy kontakt" (recepcja?) i dział HR to z całą pewnością nie mają kultury osobistej oraz szacunku do człowieka. Mogę jedynie przybić sobie piątkę, że nie zmarnowałam czasu na to, by wysłać tam swojego CV.