Tłumiki tylne są oferowane i reklamowane tam, gdzie czasami pojawiają się nagrania dźwiękowe na YouTube.
Dźwięk w filmach nie odpowiada dźwiękowi produktu. Na stronie jest również napisane, że rury wydechowe są wykonane ze stali (nierdzewnej). U mnie rdzewieje już po 3 miesiącach. I przy ostrożnym leczeniu.
Niestety nie otrzymuję żadnej informacji zwrotnej na temat mojej prośby, co jest dla mnie wstydem. Ponieważ wydech kosztuje około 360 euro, przynajmniej mogę oczekiwać, że będzie trwał.
Zamówiłem taki w sierpniu do mojej Skody. Po 2 miesiącach ciszy dostałem powiadomienie, że przesyłka została dostarczona. Pod zły adres. Obsługa klienta nie istnieje. Opakowanie okropne. Dystrybutorzy w Wielkiej Brytanii fatalnie radzili sobie z komunikacją, wysłali przesyłkę pod zły adres, a przesyłka wylądowała w koszu na kółkach oddalonym o 50 mil od miejsca, w którym powinna się znajdować. Próbowałem zadzwonić, żeby złożyć skargę, nic. Wysłane e-mailem, nic. Polska filia też się tym nie przejmuje.
Dostarczone śruby mocujące są złej jakości, są za wąskie, za krótkie. Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy i nie przejmujesz się jakością, komunikacją, dokładnością dostawy czy opakowaniem, wybierz jeden z tych wydechów.
Do niedawna w moim kombi FIAT Tipo zamontowałem sportowy wydech Ulter. Dźwięk był nieco cichy, ale głośniejszy niż standardowe ESD. Po krótkim czasie, pierwszych plamach rdzy i zaledwie 6 miesiącach montażu, TÜV zauważył pierwsze dziury. Ostatnio chciałem go zespawać, co nie było już możliwe, bo materiału do spawania prawie nie było, miał dopiero około 3 lata i był zamontowany przez około 50 000 km. Następnym razem kupię Ragazzon.
Dzień dobry. Chcę podzielić się swoimi baaardzo pozytywnymi wrażeniami z zakupu i użytkowania tłumika końcowego tej firmy. Nie żałuję nawet jednej wydanej złotówki i szczerze polecam produkty firmy Ulter-Sport.
Kupiłem tłumik do mojego Fiata Punto HGT. Dostarczyli zły egzemplarz i musieli go odesłać. Nowy też nie był dobry, a mechanicy musieli ciąć na kawałki i budować wszystko dookoła. Generowało to różnego rodzaju problemy i dodatkowe wydatki. Nie dostałem od Ultera żadnego odszkodowania ani nawet przeprosin. Obsługa klienta bardzo niska jakość. Szkoda Ultera.