Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa Klientów, realizowanie oraz monitorowanie zamówień, obsługa reklamacji i zwrotów, tworzenie opisów do produktów na potrzeby sklepu internetowego, udział w projektach e-commerce,..
2024-04-25 16:40:28Twój zakres obowiązków, obsługa online oraz telefoniczna klientów,, weryfikacja przychodzących reklamacji,, współpraca z salonami ws. reklamacji,, wysyłanie reklamacji do klienta oraz salonu,, przyjmowanie oraz dokumentacja zdjęciowa reklamacji,,..
2024-04-23 09:40:40Twój zakres obowiązków, obsługa Klienta w sklepie internetowym wittchenshop.de, wittchen.at oraz na innych platformach typu markeplace,, opieka nad sprawną realizacją zamówień, zwrotów i reklamacji,, wsparcie przy weryfikacji oraz tworzeniu opisów..
2024-04-18 17:40:25Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji raportowanie wyników sprzedaży i innych efekt
2024-05-13 15:20:02Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefonicz
2024-05-11 15:20:23Oferujemy: wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
2024-05-08 08:33:33Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki. Pra
2024-05-06 14:10:03