NIE KORZYSTAJ Z TEJ FIRMY - UWAGA!
Jako dostawca jesteśmy dumni z zapewniania dokładnej, profesjonalnej i szybkiej obsługi, a oferty możemy składać jeszcze tego samego dnia. Nie podoba mi się to, że Janusz Jaśkiewicz z Techglass Poland prosi o wycenę, którą bardzo uprzejmie dostarczamy tego samego dnia! tylko po to, aby zostać rażąco zignorowanym podczas moich licznych e-mailowych prób otrzymania opinii na temat naszej oferty.
Czy uważasz, że konieczne jest otrzymanie informacji zwrotnej na temat naszej oferty?
Czy to zbyt wiele, aby otrzymać informację zwrotną?
Jestem zdumiony, że firmy takie jak Techglass Poland w 2021 roku mogą w dalszym ciągu traktować swoich dostawców z tak niewielkim szacunkiem.
To niezwykle frustrujące, gdy wkładamy wiele wysiłku w sporządzenie szczegółowej i dokładnej wyceny tylko po to, aby nasze próby przekazania opinii zostały zignorowane!!!
Bardzo uprzejmie przedstawiamy Państwu wycenę i oczekujemy przynajmniej odpowiedzi w formie pozytywnej lub negatywnej opinii na temat naszej oferty, bez ignorowania moich licznych e-maili.!
Prosimy jedynie o świadczenie takich samych profesjonalnych usług, jakie oferujemy wszystkim naszym klientom i dostawcom.
PROSZĘ, jeśli jesteś dostawcą, nie cytuj tej firmy.
PROSZĘ, jesteś klientem. Znajdź sobie inną firmę, która traktuje swoich dostawców i klientów z najwyższym szacunkiem i która zapewnia podstawowe wymagania i usługi.
Komunikacja jest kluczem do wszelkich relacji biznesowych i opiera się na wzajemnym szacunku. To działa w obie strony.
Techglass Poland nie zapewnia profesjonalnej obsługi.
W ogóle zerowa komunikacja. Uważam, że ten poziom usług w odniesieniu do dostawców jest przerażający, biorąc pod uwagę, że bardzo uprzejmie podniosłem wycenę. Uznałem, że muszę poruszyć tę kwestię, ponieważ pomiędzy dostawcą a użytkownikiem końcowym musi istnieć robocza relacja biznesowa.
PROSZĘ NIE NIE NAS TEJ FIRMY.
pokaż więcej...