Moja opinia na temat firmy Tauron jest niezwykle negatywna. W wyniku mojego doświadczenia z nimi, napotkałem poważne problemy z zamknięciem działalności i uregulowaniem rachunków po moim zmarłym tacie. Mimo moich licznych wizyt i składania reklamacji, otrzymałem zaskakująco wysoki rachunek za miesiąc sprzedaż + dystrybucja ponad 9tys pln pomimo braku prowadzenia działalności….pomimo faktu, że działalność została zakończona, a wszystkie formalności zostały załatwione ponad pół toku wcześniej. Zrobili mi tzw REKALKULACJĘ UMOWY… i wyszło nagle ponad 3 tys pln pytanie za co wedle ich wyliczeń wychodzi 4 pln za 1 kWh !!?Dodatkowo, brak istnienia wskazanego adresu i problemy z różnymi umowami dla mieszkań na tej samej posesji tylko pogłębiły moje rozczarowanie. Uważam, że firma Tauron nie wywiązała się z należycie i uczciwie zrealizowanych zobowiązań, co skutkuje moim negatywnym odbiorem ich usług. Dużo osób jest krytycznie nastawionych do firmy tauron przez co powstają grupy wsparcia na fb, jeśli ktoś miałby podobny problem polecam zajrzyć na grupę. Każdemu kto musi się mierzyć z Tauronem życzę wytrwałości pozdrawiam
Kontakt z BOK po wysłuchaniu komunikatów bardzo szybko odebrała bardzo miła Pani Wszystko zostało wyjaśnione temat zamrożenia cen energii . serdecznie polecam i oby tak dalej
Multi energetyczny gigant, łączą spółkę ze spółką a dodać 2 do 2 nie potrafią. Odsetki 8,94 które przelałem z rachunkiem w styczniu do dzisiaj nie zostały zaksięgowane bo nie to konto. Śmiech na sali jeśli jest klient i wpłacą kasę to się ja przeksięgowywuje i tyle. Łączcie się dalej w multi nie wiem co. Żal !!!!!
Rachunki za prąd systematycznie płacone ,a tu straszenie mnie windykacją ,za niby dług względem tauronu .Macie bałagan i tyle i aż tyle,kiedy będę otrzymywać potwierdzenie za każdy wpłacony rachunek ?
Nawet jednej gwiazdy. Biuro obsługi klienta widnieje jako otwarte do 16, a od kilku lat jest nieczynne! Czego dowiedziałem się od portiera na Krakowskiej! Haniebny brak poszanowania klienta! 300m o lasce. Dodzwonić się to tragedia. Weźcie się do roboty! ( przynajmniej zaktualizować punkty obsługi klienta).
Kompletny brak poszanowania czasu oraz fachu. Termin umówiony na poranną godzinę, a fachowiec przyjechał sobie 5 godzin spóźniony bez żadnej informacji! Niestety brak efektu pracy. Pan przyjechał kompletnie nieprzygotowany, wy*ebał prąd w naszym mieszkaniu, zabrał licznik i nie pojawił się więcej. Dzwoniąc na infolinię poinformowano nas, że zlecenie zostało anulowane i musimy sobie zgłosić ponownie. Z jakiej przyczyny to my powinnismy się ubiegać o kolejne zlecenie i czekać kolejne tygodnie skoro zje*bała to osoba z firmy a nie my. Dramat.
Tragedia, co z tego, że osoby na infolinii miłe skoro wszystko inne porażka. Jestem z nimi w kontakcie już 2 miesiąc bo kiedyś złożyłem UP i dalej czekam, najpierw przez miesiąc nikt nie mógł znaleźć w systemie wniosku który złożyłem w placówce u pracownika. Teraz się dowiedziałem, że osoba odpowiedzialna poszła na urlop i sobie leży wszystko. Czyli rozumiem, że na cała Polskę tylko jedna osoba zajmuje się przyłączeniami? To by sporo tłumaczyło czasy oczekiwania na wszystko.
Zwiększenie mocy przyłączeniowej przez Touron trwa od grudnia 2019 roku. Termin realizacji już minoł... Kontakt tylko przez infolinie Panie potrafią tylko wysyłać ponaglenia brak jakich kol-wiek kompetencji jeżeli chodź o rozwiązanie problemu i podania przyczyny w nie wywiązywaniu się z umowy i zachowanych terminów. Jedyna rada jaką otrzymałem to pisanie reklamacji... jednym słowem porażka firma...
Zlecenie montażu licznika trwa juz ponad miesiac i dalej nie mozna nic zdzialac. Czekaj sobie kolejne 2 tygodnie na rozpatrzenie wniosku. Za każdym razem dostali komplet dokumentów i celowo opozniaja przyłączenie prądu. Obsługa- żenada . Jesli planujecie zamowienie licznika , najlepiej robie to z 3 miesięcznym wyprzedzeniem
Chaos, brak organizacji i roz****. Umowę z nimi miał poprzedni właściciel mieszkania - postanowiłem przejść do innego usługodawcy i tu zaczęły się moje problemy. Najpierw pismo straszące kara za rozwiązanie umowy - umowy której z nimi nie podpisałem - co istotne dostałem je droga pocztową. Po wyjaśnieniu na infolinii doradzono mi zignorować to pismo i zapłacić normalnie rozliczenie na koniec okresu wypowiedzenia. Niestety na koniec okresu wypowiedzenia nie otrzymałem żadnej faktury a po miesiącu SMS z informacją o zaległości i kwota mniej więcej czterokrotnie większą niż powinna być za ten miesiąc zużycia. Po interwencji telefonicznej nikt nic nie wie i obiecano przesłać fakturę na mail. Niestety obiecany mail nie przyszedł. W tej chwili tracę czas czekając w 11 osobowej kolejce w punkcie obsługi klienta który znajduje się w najmniejszym z 3 budynków które znajdują się w moim mieście. Niezależnie od wyniku całej sprawy (a pewnie jeszce czymś "miłym" mnie zaskoczą podczas wyjaśniania absurdalnego rozliczenia) już wiem na pewno że decyzja o zmianie dostawcy była decyzja trafioną. Slogan "Polska Energia" bardzo trafiony pod warunkiem że interpretujemy go zgodnie z naukami wielkiego wieszcza i filozofa Testovirona. Reasumując - zdecydowanie nie polecam.