TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

20 ocen
Kamil B.
14 sierpień 2023 18:40
Oszuści i naciągacze. Gigant o mafijnej strukturze.
pokaż więcej...
Jozef Kuzia
14 sierpień 2023 13:56
pokaż więcej...
Wojciech Będkowski
05 sierpień 2023 20:10
pokaż więcej...
Milosz Szczucki
04 sierpień 2023 20:03
Moja opinia na temat firmy Tauron jest niezwykle negatywna. W wyniku mojego doświadczenia z nimi, napotkałem poważne problemy z zamknięciem działalności i uregulowaniem rachunków po moim zmarłym tacie. Mimo moich licznych wizyt i składania reklamacji, otrzymałem zaskakująco wysoki rachunek za miesiąc sprzedaż + dystrybucja ponad 9tys pln pomimo braku prowadzenia działalności….pomimo faktu, że działalność została zakończona, a wszystkie formalności zostały załatwione ponad pół toku wcześniej. Zrobili mi tzw REKALKULACJĘ UMOWY… i wyszło nagle ponad 3 tys pln pytanie za co wedle ich wyliczeń wychodzi 4 pln za 1 kWh !!?Dodatkowo, brak istnienia wskazanego adresu i problemy z różnymi umowami dla mieszkań na tej samej posesji tylko pogłębiły moje rozczarowanie. Uważam, że firma Tauron nie wywiązała się z należycie i uczciwie zrealizowanych zobowiązań, co skutkuje moim negatywnym odbiorem ich usług. Dużo osób jest krytycznie nastawionych do firmy tauron przez co powstają grupy wsparcia na fb, jeśli ktoś miałby podobny problem polecam zajrzyć na grupę. Każdemu kto musi się mierzyć z Tauronem życzę wytrwałości pozdrawiam
pokaż więcej...
Sweet_Maggie
01 sierpień 2023 13:45
Woda w dystrybutorze jest dobra, a łazienka - ładna. Poza tym wszystko jest jednym wielkim bałaganem
pokaż więcej...
Krzysztof Karaś
11 maj 2023 16:29
Kontakt z BOK po wysłuchaniu komunikatów bardzo szybko odebrała bardzo miła Pani Wszystko zostało wyjaśnione temat zamrożenia cen energii . serdecznie polecam i oby tak dalej

pozdrawiam Panią z BOK
pokaż więcej...
Anna Karpiel
03 maj 2023 21:30
pokaż więcej...
Asia Jurecka
01 maj 2023 22:49
pokaż więcej...
Arun Yadav
27 kwiecień 2023 11:00
pokaż więcej...
Lysy NH
14 marzec 2023 14:06
Multi energetyczny gigant, łączą spółkę ze spółką a dodać 2 do 2 nie potrafią. Odsetki 8,94 które przelałem z rachunkiem w styczniu do dzisiaj nie zostały zaksięgowane bo nie to konto. Śmiech na sali jeśli jest klient i wpłacą kasę to się ja przeksięgowywuje i tyle. Łączcie się dalej w multi nie wiem co. Żal !!!!!
pokaż więcej...
Adam Katterwe
13 luty 2023 20:59
pokaż więcej...
Stanisław Gajda
11 luty 2023 14:23
Rachunki za prąd systematycznie płacone ,a tu straszenie mnie windykacją ,za niby dług względem tauronu .Macie bałagan i tyle i aż tyle,kiedy będę otrzymywać potwierdzenie za każdy wpłacony rachunek ?
pokaż więcej...
Beti Butla
06 luty 2023 12:49
Straszni ludzie tam pracują, klienta mają za nic, niekompetentni, oszukują, że sprawa załatwiona, nie polecam.
pokaż więcej...
Marek Bzdyk
23 styczeń 2023 15:38
Nawet jednej gwiazdy. Biuro obsługi klienta widnieje jako otwarte do 16, a od kilku lat jest nieczynne! Czego dowiedziałem się od portiera na Krakowskiej! Haniebny brak poszanowania klienta! 300m o lasce. Dodzwonić się to tragedia. Weźcie się do roboty! ( przynajmniej zaktualizować punkty obsługi klienta).
pokaż więcej...
Sebastian Wojcik
11 styczeń 2023 04:08
Ok
pokaż więcej...
Paulina
21 luty 2022 21:31
Kompletny brak poszanowania czasu oraz fachu. Termin umówiony na poranną godzinę, a fachowiec przyjechał sobie 5 godzin spóźniony bez żadnej informacji! Niestety brak efektu pracy. Pan przyjechał kompletnie nieprzygotowany, wy*ebał prąd w naszym mieszkaniu, zabrał licznik i nie pojawił się więcej. Dzwoniąc na infolinię poinformowano nas, że zlecenie zostało anulowane i musimy sobie zgłosić ponownie. Z jakiej przyczyny to my powinnismy się ubiegać o kolejne zlecenie i czekać kolejne tygodnie skoro zje*bała to osoba z firmy a nie my. Dramat.
pokaż więcej...
Adrian Szopiak
05 lipiec 2021 10:23
Tragedia, co z tego, że osoby na infolinii miłe skoro wszystko inne porażka. Jestem z nimi w kontakcie już 2 miesiąc bo kiedyś złożyłem UP i dalej czekam, najpierw przez miesiąc nikt nie mógł znaleźć w systemie wniosku który złożyłem w placówce u pracownika. Teraz się dowiedziałem, że osoba odpowiedzialna poszła na urlop i sobie leży wszystko. Czyli rozumiem, że na cała Polskę tylko jedna osoba zajmuje się przyłączeniami? To by sporo tłumaczyło czasy oczekiwania na wszystko.
pokaż więcej...
Marek Marecki
14 lipiec 2020 09:12
Zwiększenie mocy przyłączeniowej przez Touron trwa od grudnia 2019 roku. Termin realizacji już minoł... Kontakt tylko przez infolinie Panie potrafią tylko wysyłać ponaglenia brak jakich kol-wiek kompetencji jeżeli chodź o rozwiązanie problemu i podania przyczyny w nie wywiązywaniu się z umowy i zachowanych terminów. Jedyna rada jaką otrzymałem to pisanie reklamacji... jednym słowem porażka firma...
pokaż więcej...
Michal Trojan
29 maj 2020 17:31
Zlecenie montażu licznika trwa juz ponad miesiac i dalej nie mozna nic zdzialac. Czekaj sobie kolejne 2 tygodnie na rozpatrzenie wniosku. Za każdym razem dostali komplet dokumentów i celowo opozniaja przyłączenie prądu. Obsługa- żenada . Jesli planujecie zamowienie licznika , najlepiej robie to z 3 miesięcznym wyprzedzeniem
pokaż więcej...
Tomasz Gawlik
05 sierpień 2019 14:46
Chaos, brak organizacji i roz****. Umowę z nimi miał poprzedni właściciel mieszkania - postanowiłem przejść do innego usługodawcy i tu zaczęły się moje problemy. Najpierw pismo straszące kara za rozwiązanie umowy - umowy której z nimi nie podpisałem - co istotne dostałem je droga pocztową. Po wyjaśnieniu na infolinii doradzono mi zignorować to pismo i zapłacić normalnie rozliczenie na koniec okresu wypowiedzenia. Niestety na koniec okresu wypowiedzenia nie otrzymałem żadnej faktury a po miesiącu SMS z informacją o zaległości i kwota mniej więcej czterokrotnie większą niż powinna być za ten miesiąc zużycia. Po interwencji telefonicznej nikt nic nie wie i obiecano przesłać fakturę na mail. Niestety obiecany mail nie przyszedł. W tej chwili tracę czas czekając w 11 osobowej kolejce w punkcie obsługi klienta który znajduje się w najmniejszym z 3 budynków które znajdują się w moim mieście. Niezależnie od wyniku całej sprawy (a pewnie jeszce czymś "miłym" mnie zaskoczą podczas wyjaśniania absurdalnego rozliczenia) już wiem na pewno że decyzja o zmianie dostawcy była decyzja trafioną. Slogan "Polska Energia" bardzo trafiony pod warunkiem że interpretujemy go zgodnie z naukami wielkiego wieszcza i filozofa Testovirona. Reasumując - zdecydowanie nie polecam.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości