Przyszedł październik i znów planowana przerwa w dostawie cieplej wody. 1,5 dnia z zimną wodą. Co z Wami? Czy takich prac serwisowych nie można robić w czasie gdy jest lato i upały?
Co kilka dni dzwonię na ich infolinię, żeby zgłosić awarię. Odkręcam kurek CIEPŁEJ wody, licząc, że z kranu popłynie ciepła woda (za którą płacę niemałe pieniądze!). Jednak woda ma temperaturę maksymalnie 40 stopni, gdzie powinna mieć 55-60. Zamiast naprawić raz, a porządnie to nie wiem co robią skoro problem wraca co kilka dni. Wstyd.
Tauron cieplo katowice totalne dno zero profesjonalizmu fachowosci od ponad 2 miesiecy zabawiaja sie z calym osiedlem regularnie wylaczajac ciepla wode tlumaczac sie awaria od 2m miesięcy widac braki kadrowe lub problemu w rozumowaniu upal gorac a wtygodniu 3 dni woda ciepla jest 4 nie i ro loteria kiedy wylacza a wylaczaja zawsze najgorsza firma jaka znanm pod pretekstem awari w najgorszy upal wyłączają ciepla wode bez jakiej kolwiek informacj TZW tauronowe urojone awarie poprostu zwykli naciagacze ××l wiek a wkranach tylko jeszcze zimna woda nikomu nie polecam tej firmy kasta cwaniaczkow a dowiedziec wie czego kolwiek graniczy z cudem jesienia pewnie podwyski rachunkow nam zprezentuja w nagrode
Tragedia. Od 21 pażdziernika 2021 do dziś (16 grudnia 2021) praktycznie co tydzień awaria?planowane wyłączenie? energii cieplnej (ogrzewanie+ciepła woda z sieci) w Dąbrowie Górniczej. Te "awarie" trwają z reguły ok. 30 godzin. W zimie bez ogrzewania, bez ciepłej wody to sama przyjemność. Pani rzeczniczka Tauron na łamach onetu udziela wywiadu i bezczelnie kłamie: awaria (planowana), która zaczęła się wczoraj (15.12) o 4 nad ranem i miała zakończyć się 16.12 o 8 rano. Pani rzeczniczka opowiada w onecie, jak to awaria zakończyła się wcześniej niż to było planowane i jak to świetnie zostało przeprowadzne, ze mieszkańcy nie odczuli braku ogrzewania (o ciepłej wodzie jakoś zapomniała). Jest to kłamstwo, bo awaria zakończyła się później niż było to awizowane: dopiero ok. godziny15 w dn. 16.12 kaloryfery zaczęły się rozgrzewać. Buc i cham na infolinii 993 kłamie w żywe oczy, że awaria jest zakończona, chociaż tak nie było. Podejrzewam, że nie jest to ostatni dzień w zimie bez ogrzewania i ciepłej wody - proponuję wyłączyć następnym razem tradycyjnie za tydzień, czyli np. w Wigilię, albo święta. Trochę empatii dla mieszkańców DG Reden!
Jak często będziecie wyłączać ciepłą wodę!? Który to już raz w przeciągu dwóch miesięcy?! Najpierw 5 dni bez ciepłej wody, tydzień temu 2 dni, a dziś znów bez wcześniejszej informacji! Mamy październik, a Wy robicie sobie "planowane awarie". Dziś leci letnią woda - ciekawa jestem jak zostanie ona policzona? Kpina!!
Tauron cieplo katowice totalne dno zero profesjonalizmu fachowosci od ponad 2 miesiecy zabawiaja sie z calym osiedlem regularnie wylaczajac ciepla wode tlumaczac sie awaria od 2m miesięcy widac braki kadrowe lub problemu w rozumowaniu upal gorac a wtygodniu 3 dni woda ciepla jest 4 nie i ro loteria kiedy wylacza a wylaczaja zawsze
Katowice, 2 tyg temu osiedle napełniło kaloryfery i zgłosiło gotowość do sezonu grzewczego. 24.09.2020 miał rozpocząć się sezon grzewczy. 28.09.2020 Tauron odkrywa u siebie awarie ??( super bo 2 tyg czasu na to mieli ). Dzwonie 28.09 na informację do Tauron. Pan dyspozytor 1wszej zmiany w sposób niegrzeczny mówi iż NIE udzieli mi informacji, ponieważ nie jestem zarządem ani administracją, i dla niego nie jestem jego klientem i on nie będzie ze mną rozmawiał.. ....Fajnie, tylko że to ja płacę temu panu A nie zarząd, ani moja moja spółdzielnia...29.09.2020 nadal kaloryfery zimne. Od tygodnia w dzień 10 stopni A w nocy kilka...Ja naprawdę nie chce nic za darmo, ja za to płacę i to duże pieniądze. Pomijam fakt iż powinnam w dowolnym momencie mieć możliwość skorzystania z CO , a trzeba się prosić nawet w sezonie grzewczym o dostarczenie ciepła....I w dodatku wręcz skrajnie niegrzeczna rozmowa Pana na informacji. Tauron zaskoczony i nieprzygotowany, że we wrześniu trzeba rozpocząć sezon grzewczy..
Modernizacja? Zima? Serio? W wolnym tłumaczeniu: nasz infrastruktura to żart, rozpada się gdy tylko zima zaatakuje znienacka (grudzień, styczeń-kto by się spodziewal?) zamiast zająć się faktyczną modernizacja w lato wolimy poczekać aż cos rozwali się zima, bo zima nikt przecież nie potrezbuje ciepłej wody, trzeba się hartować.
A tak całkiem serio to już nawet nie jestem. W stanie policzyć który raz nie ma ogrzewania i ciepłej wody. Płaci się chyba nie tylko za zużycie ale i za gotowość cieplna?
Katowice Ligota, 5.12.2018r strona Tauron Ciepło informuje o awarii w godzinach od 7 do 19. O 19:30 dostaje informacje że awaria jeszcze potrwa do 21 i tak w ogóle to podawany czas awarii jest orientacyjny. O 21 informują mnie że że nie są w stanie podać mi kiedy skończy się awaria.