Wydział gospodarki wodnej pierwsza klasa, informacje i pomoc, a także doradztwo w każdej sprawie. Wydział komunikacji....kolejki....ale panie sympatyczne i udzielające wszystkich informacji zarówno na miejscu jak i telefonicznie. Troszkę muszę stanąć w ich obronie, gdyż niektórzy ludzie są strasznie niemili i roszczeniowi, a sama byłam świadkiem sytuacji, jak pan nie zostawił na paniach "suchej nitki" zanim wszedł, a jak wszedł.....to okazało się że nie ma wypełnionych formularzy i jeszcze próbował "atakować" a pani spokojnie mu tłumaczyła i miała uwierzcie mi duuużo cierpliwości. Innym problem jest tam kwestia handlarzy autami, którzy wchodzą z kilkoma tablicami i niestety to bardzo wydłuża kolejki. Rozwiązania się tam biletowe nie sprawdzają więc uważam, że wystarczy wyznaczenie jednego dnia kiedy będą tylko handlarze i nie będzie kłopotu. Wydział geodezji też miałam przyjemność, bez kłopotu. Nie rozumiem tylko dlaczego wydział do niepełnosprawnych jest na samej górze a ostatnio nie działała winda ...... troche to pewnie kłopotliwe dla osób które mają choćby kłopoty z poruszaniem.
Chciałem bardzo podziękować Panu Damianowi z Wydziału Gospodarki Nieruchomościami za miłe przypomnienie o upływającym terminie płatności, oraz ,a może przede wszystkim za ludzkie zachowanie .