Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizowanie pracy zespołu;, Obsługa klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży;, Odpowiedzialność za dostępność oraz odpowiednią ekspozycję towaru i prawidłowe funkcjonowanie sklepu;, Realizacja..
2025-11-20 11:43:05Obowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - promowanie określonej grupy preparatów wśród lekarzy pediatrów i gastroenterologów na wyznaczonym terenie - prowadzenie spotkań promocyjnych oraz prezentacji produktowych dla środowiska medycznego - realizacja założonych pla
2025-11-26 15:30:12Ewopharma AG Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Aktywna sprzedaż leków weterynaryjnych i suplementów diety dla zwierząt. - Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami (lekarze weterynarii, dystrybutorzy). - Prezentacje produktowe, udział w targach i konferencjach branżo
2025-11-07 11:30:13SCANVET POLAND sp. z o.oO Tobie: Chcesz być swoim szefem i rozwijać lokalny biznes. Masz łatwość w budowaniu relacji – z klientami oraz z osobami, z którymi współpracujesz. Jesteś otwarty na rozwój osobisty i chcesz zdobywać nowe umiejętności menedżerskie. Jesteś zaang
2025-11-06 10:25:18Żabka Polska Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Zarządzanie podległym Zespołem, Kompleksowa organizacja pracy Sklepu, Aktywna obsługa Klienta zgodnie ze standardami Firmy, Realizacja planów sprzedażowych, Analiza raportów sprzedażowych, Wykonywanie zadań związanych z.
2025-12-03 11:41:50Radlin Zastępca Kierownika Sklepu Biedronka I Nowy sklep I Radlin - Świę
2025-11-27 17:05:11BiedronkaZastępca Kierownika Sklepu I Warszawa ul. Targowa 24 (Praga-Północ)1146751855Obowiązki Planowanie i organizowanie pracy zespołu; Profesjonalna obsługa klienta przy kasie i na sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy; Odpowiedzialność za dost
2025-12-02 06:59:45JERONIMO MARTINS BIEDRONKAZastępca Kierownika Sklepu I ul. Zwycięzców 40 (Praga-Południe)1148554155Obowiązki Planowanie i organizowanie pracy zespołu; Profesjonalna obsługa klienta przy kasie i na sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy; Odpowiedzialność za dostępno
2025-12-02 06:59:41JERONIMO MARTINS BIEDRONKAAl. Wojska Polskiego 610
2025-12-05 16:59:07ActionTwój zakres obowiązków, Organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży, Utrzymywanie obsługi Klienta na jak najwyższym poziomie, Sprawowanie kontroli nad stanem magazynowym, Zarządzanie Zespołem podczas nieobecności..
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych i ilościowych, Zarządzanie zespołem, Aktywny udział w procesie sprzedaży, Analiza i raportowanie wyników sprzedaży, Rozwój kompetencji zespołu, Działania wspierające..
2025-12-05 11:41:49GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU organizacja, koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z bieżącym utrzymaniem technicznym nieruchomości, w tym przeglądy okresowe, usuwanie awarii i konserwacje, prowadzenie i nadzór nad Książkami Obiektów Budowlan
2025-12-05 09:42:23Twój zakres obowiązków, kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego terminową i profesjonalną obsługę posprzedażową w kanale telefon,, dbałość o wiedzę merytoryczną podległych pracowników,, utrzymanie wysokiej jakości obsługi świadczonej..
2025-12-05 15:41:49Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem
2025-12-05 13:40:03Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wys
2025-12-04 10:00:02Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie f
2025-12-03 13:40:04Bezpośredni kontakt z klientami w salonie Orangeaktywna sprzedaż i promowanie produktów oraz usług oferowanych przez naszą firmęrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowychpomoc w wyborze produktów i usług Orangeprezentowanie najwyższych standard
2025-12-02 21:25:15???? Szukamy uśmiechu na kasę! ????Drogeria kosmetyczna poszukuje osoby, która lubi ludzi, potrafi się uśmiechać nawet w poniedziałek i nie boi się pracy z kosmetykami wszelkiego rodzaju.Co będziesz robić?Obsługiwać kasę i terminal płatniczy (sp
2025-12-02 11:53:44Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie Prowadzenie statystyk Przygo
2025-12-02 10:00:03Doradca Klienta / HandlowiecTwój zakres obowiązków Doradztwo oraz aktywna sprzedaż bezkonkurencyjnego na rynku kompleksowego pakietu rozwiązań optymalizacji kosztów dla biznesu składającego się z: fotowoltaiki, najlepszego na rynku ogrzewania, e
2025-12-02 06:59:50EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄApteka Słoneczna w Starachowicach (Radomska) zatrudni ASYSTENTA FARMACEUTYCZNEGO Wymagania: • dobra organizacja pracy • umiejętność pracy w zespole • umiejętność obsługi komputera Ob
2025-12-01 13:10:01Twój zakres obowiązków, Realizacja strategii sprzedażowej produktów i usług M.A.S., Rozwój relacji z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientami, mających na celu..
2025-11-28 12:41:44Zatrudnimy Magistra farmacji do apteki w Starachowicach Oferujemy stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Dodatkowo pracując z nami otrzymasz: Atrakc
2025-11-25 17:10:01Bankowość detaliczna
2025-11-25 08:20:00PKO Bank PolskiNr ref.: KM/KASA/STARACHOWICE/10
2025-11-24 14:18:03FALLWORK Sp. Z O. OOpis stanowiska kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi, obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja), zarządzanie umowami, współpraca z innymi działami firmy, np. marketing
2025-11-23 13:34:02Opis stanowiska Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie info
2025-11-22 09:53:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nie dotyczy WYMAGANIA: - Uprawnienia: sumienność ,dyspozycyjność - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: 2 755,10 PLN
2025-11-21 07:32:44