SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), aktualnie pozostajesz bez zatrudnienia, posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, posiadasz znajomoś
2024-04-25 12:14:43Fundacja Aktywizacja 4,0SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia, posiadasz bardzo dobrą znajomość programów MS Office, posiada
2024-04-25 12:14:22Fundacja Aktywizacja 4,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Jako rekruter jesteś łącznikiem holenderskiego rynku pracy z kandydatami z Polski - Podchodzisz do kandydatów w sposób profesjonalny - Kreatywnie i skutecznie dokonujesz rekrutacji i selekcji - W oparciu o profil kandydata i rozm
2024-04-11 07:30:31AbJobService PolskaBoguchwała, Przemysłowa 1 woj. podkarpackie
2024-04-26 16:43:02RossmannZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Udział w badaniach Wykonawcy robót dokonywanych w terenie; - Pomoc w weryfikacji dokumentów i materiałów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych; - Sporządzanie dokumentacji fotograficznej oraz materiałów filmowych z post
2024-04-26 15:30:26PROMOST CONSULTING sp. z o.o. sp. kOferujemy: pracę w prestiżowym salonie mody męskiej dla marki segmentu premium, krótki proces rekrutacyjny odbywający się online, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, uczestnictwo w szkoleniach i
2024-04-26 15:20:45Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa spraw administracyjnych,, Ewidencjonowanie tradycyjnej korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa elektronicznej korespondencji biurowej,, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie,,..
2024-04-26 14:40:39Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Biura Zarządu oraz realizacja zadań administracyjno-organizacyjnych,, Rejestracja korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej (tradycyjnej, elektronicznej), Zarządzanie obiegiem dokumentów, segregacja i..
2024-04-26 09:40:38Zakres obowiązków:WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: WWW.RZESZOW.SO.GOV.PLWymagania względem kandydatów:1. posiadanie obywatelstwa Rzeczpospolitej Polskiej i korzystanie z pełni
2024-04-25 18:41:43Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, średnie zawodowe, ekonomiczneUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Of
2024-04-25 18:41:43Grupa Kapitałowa 'SPECJAŁ' Ogólnopolski dystrybutor artykułów spożywczych wiodących producentów krajowych i zagranicznych zatrudnia! Poszukujemy Asystentki w Biurze Zarządu Asystentka w Bi
2024-04-25 18:37:13PPHU Specjał Sp. z o. oZakres obowiązków:Opracowywanie projektów aktów normatywnych, okólników, rozporządzeń i instrukcji; Przygotowywanie projektów umów zawieranych z innymi jednostkami i organizacyjnymi; interpretowanie prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących prze
2024-04-24 18:41:28Zakres obowiązków:Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; Archiwizowanie dowodów księgowych oraz innych dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Z
2024-04-24 18:41:28Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją pocztową i e-mailową wewnętrzną i zewnętrzną (poczta, kurierzy, e-maile)., Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i biurowe., Organizacja wydarzeń firmowych, podróży służbowych ( rezerwacja..
2024-04-24 17:40:28Twój zakres obowiązków, opracowywanie dokumentacji projektowej budowy sieci telekomunikacyjnych światłowodowych (projekty wykonawcze i budowlane);, opracowywanie zakresów rzeczowych inwestycji;, pozyskiwanie uzgodnień dla realizowanych projektów;,..
2024-04-24 11:40:43Zakres obowiązków:Wprowadzanie dokumentów. Praca na programie Optima Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneInne wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne-rachunkowość i finanseznajomość programu optima
2024-04-23 18:41:27Zakres obowiązków:- udział przy sporządzaniu projektów wykonawczych i budowlanych- prowadzenie uzgodnień projektowych- udział przy sporządzaniu analiz techniczno-ekonomicznych- opracowywanie ekspertyz technicznych Wymagania:Wymagania konieczne: Wyksz
2024-04-23 18:41:27Twój zakres obowiązków, przygotowywanie niezbędnych dokumentów, pism, raportów i korespondencji dla doradcy;, obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów;, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;, marketing ofert;,..
2024-04-23 14:40:40Twój zakres obowiązków, Udział przy sporządzaniu projektów wykonawczych i budowlanych, Prowadzenie uzgodnień projektowych, Udział przy sporządzaniu analiz techniczno-ekonomicznych, Opracowywanie ekspertyz technicznych..
2024-04-23 10:40:33W związku z planowanym otwarciem nowych marketów Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent w Dziale Zakupów (praca na terenie Krosna) Opis stanowiska pracy. Na proponowanym..
2024-04-23 09:33:20Merkury MarketOpis zadań:według programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w
2024-04-22 18:41:26Zakres obowiązków:-WSPÓŁPRACA Z BIUREM RACHUNKOWYM-PRZYJMOWANIE, GROMADZENIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWO-KADROWEJ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: KSIĘGOWOŚĆ, KADRYInne wymagania: WYMAGANE DOŚWIADCZENIE
2024-04-22 18:41:26Witam bardzo serdecznie szukam bardzo atrakcyjnej asystentki na Targi Motoryzacje.Wymagania; atrakcyjna
2024-04-22 08:50:02Rzeszów, Rejtana 65 woj. podkarpackie
2024-04-19 16:43:01RossmannPraca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Jabłońskiego 2/4 w Rzeszowie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,umawianie Pacjentów..
2024-04-19 16:10:41LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa opieka nad Klientami serwisu mechanicznego,, Terminowe i zgodne ze standardem producenta rozliczenia zleceń serwisowych,, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta,,..
2024-04-19 13:40:36Twój zakres obowiązków, udział w projektowaniu konstrukcji stalowych, tworzenie modeli 3D projektowanych konstrukcji, tworzenie dokumentacji technicznej;dokumentacji warsztatowej; rysunków montażowych, rozwiązywanie zadań i problemów technicznych..
2024-04-18 11:40:40Firma z długoletnim stażem o profilu transport międzynarodowy poszukuje Asystentki m/k do pracy stacjonarnej w biurze w Rzeszowie. Zakres obowiązków : Prace administracyjne i biurowe Wsparcie zespołu w prostej pracy administracyjnej Wsparcie Prezesa
2024-04-17 13:45:39Jeśli szukasz wyzwań, nie lubisz monotonii i chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, a poza tym, masz talent do poznawania ludzi i odkrywania ich ukrytego potencjału- ta oferta jest dla Ciebie.Jako rekruter jesteś łącznikiem holenderskiego rynk
2024-04-17 11:53:57Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowan
2024-04-17 05:25:38Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość, średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: rachunkowośćUprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagania dodatkowe: Wykształceni
2024-04-16 18:41:22Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech...
2024-04-10 15:12:11Merkury MarketZakres obowiązków:- opracowywanie dokumentacji projektowych na etapie koncepcji, projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego;- przygotowywanie materiałów do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji potrzebnych do uruchomienia produkcji;- wykonywanie
2024-03-28 18:41:35Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie Asystent do spraw księgowościObowiązki Segregacja dokumentacji pod względem ich rodzaju Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowy
2024-03-22 11:00:30PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...