Hotel generalnie wymaga remontu, jeśli ma to być 5 gwiazdek.
Aktualny stan to 3-4 gwiazdki
Bardzo miła obsługa.
Śniadanie w standardzie 3 gwiazdek. Czerstwe pieczywo , dania na ciepło słaba jakość - próbowaliśmy jajek po benedyktyńsku, grzanki z awokado, a crogue monsieur to już żart, biorąc pod uwagę , że to niby francuski hotel.
Spełnione marzenie mojej żony. Pobyt w w Sofitel Grand Hotelu. Wrażenia? przede wszystkim zachwyt obsługa. Pani Karolina i Pan Michael ujęli nas za serce. Pomimo krótkiego pobytu poczuliśmy rodzinną atmosferę i dbałość o komfort pobytu. Aki będzie już codziennie nam przypominać ten cudowny pobyt w domu Sofitel Grand Sopot. Już wiemy dlaczego w nazwie nie ma hotel. To dugi dom.
W hotelu spedzilismy 5 nocy.Ogromnym plusem hotelu jest jego obsluga - pracownicy recepcji oraz osoby obslugujace sniadanie (dziekujemy za Panstwa usmiech i idealny serwis) Swietny Concierge - Pan Jedrzej Krol-przepieknie opowiedziana historia hotelu.Wrocimy nie tylko ze wzgledu na piekny hotel,ale rowniez ze wzgledu na ludzi,pelnych pasji,ktorzy je tworza! Dziekujemy! Bravo!
WOW. bez 2zdan 9x z rzędu byłam. Cudowny hotel z pięknym widokiem, ze wspaniala obsługa. Warto tu być.... a śniadania pełno warzyw owoców sokow ryb MEGA MEGA. Parking obok , extra płatny, ale to normalne, niemniej wygoda. Powiem więcej siedzisz na wielkim tarasie, morze masz pod stopami....... siedzisz i słuchasz ten cudowny szum morza...... hotel to klasa +6 na rynku europejskim. Warto za każdą cene, nawet tylko 3 dni. Odpocznij ,poczuj, wróć. Grand forU.