Jakiś czas temu zamówiłem zegarek Suunto 5, paczka dotarła jednak okazało się, że zegarek który mi dostarczono był używany, pudełko nosiło ślady otwarcia, zegarek był brudny, brak foli na wyświetlaczu. Skontaktowałem się z firmą, Pan wyraził zdziwienie oraz zapewnienie że sprawa zostanie wyjasniona. Zegarek został zwrocony, pomimo kilkukrotnej próby kontaktu i prośby o odpowiedź nikt do tej pory nie skontaktował się ze mna. Zegarek został zwrócony, niestety pieniędzy za odesłanie przesyłki pomimo zapewnienie konsultanta, że zostaną zwrócone, nie ma do dzis...ogólnie takie Januszowanie że strony firmy.
Gwarancja od nich to oszustwo, ponad miesiąc czekam na rozpatrzenie reklamacji, buty rozpadły się po półtora miesiąca. Infolinia nieosiągalna, tylko się czeka. Telefon spółki - włącza siepoczta. Na maile nie odpowiadają. Odradzam. Never again.
Firma w bardzo otwarty i przyjazny sposób odpowiedziała na moją nietypową i wymagającą dodatkowej pracy potrzebę. Zakupiony sprzęt jest bardzo wysokiej jakości, serdecznie polecam!
Kupiłem u nich narty skiturowe i chciałem żeby mi ściągnęli i zamówili wiązania i foki do tych nart z ich magazynu. Oczywiście się nie da. Musisz zapłacić za narty zabrać je do domu . I w domu zamówić wiązania i foki w przez komputer w internecie bo sprzedawca nie chce przyjąć zamiówienia w sklepie nawet jak byś zapłacił. Nawet nie da się nart zostawić skoro i tak będą wszytko montować . Średnio ….
Pozytywnie oceniam sprzedawcę. Kilka zamówień w ostatnim kwartale bez zastrzeżeń. Szybka dostawa. Jakość produktów nie odbiegała od oczekiwań. Nie było najmniejszych problemów z kontaktem z pracownikami. Nie ma do czego się przyczepić.
Niestety ale z przykrością zmuszona jestem dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Parafrazując poprzednika, gwarancja kończy się po zakupie. Buty Dynafit, zakupione za całkiem konkretne pieniądze, uległy przetarciu po niespełna pięciu miesiącach biegania. Reklamacja oddalona, brak merytorycznego uzasadnienia. Na podstawie tak skonstruowanej opinii pracownika sklepu można zakwestionować w zasadzie każde zgłoszenie reklamacyjne. Oczywiście brak jakiejkolwiek reakcji na podejmowaną przeze mnie próbę kontaktu. Telefon milczy. Należy pamiętać, że zakup towaru niepełnowartościowego nie stanowi elementu dyskwalifikującego firmę pod warunkiem, że jakość świadczonych usług gwarancyjnych jest rzetelna, podejście do zgłoszeń indywidualne a nie tendencyjne. Zapowiadało się profesjonalnie, wyszło co najmniej kiepsko. Proponuję zweryfikować politykę posprzedażową firmy i szanować pieniądze klientów