Snap Outdoor Sp. z o.o.

10 ocen
Piotr Ślęczkowski
25 maj 2023 15:52
Jakiś czas temu zamówiłem zegarek Suunto 5, paczka dotarła jednak okazało się, że zegarek który mi dostarczono był używany, pudełko nosiło ślady otwarcia, zegarek był brudny, brak foli na wyświetlaczu. Skontaktowałem się z firmą, Pan wyraził zdziwienie oraz zapewnienie że sprawa zostanie wyjasniona. Zegarek został zwrocony, pomimo kilkukrotnej próby kontaktu i prośby o odpowiedź nikt do tej pory nie skontaktował się ze mna. Zegarek został zwrócony, niestety pieniędzy za odesłanie przesyłki pomimo zapewnienie konsultanta, że zostaną zwrócone, nie ma do dzis...ogólnie takie Januszowanie że strony firmy.
pokaż więcej...
Jacek Wróblewicz
23 marzec 2023 08:14
Rozpatrzyli pozytywnie reklamację, ale kasę nie zwracają (czekam około półtora miesiąca).

Nikt nie odpowiada na maile, telefon milczy. UOKiK przyjął moje zgłoszenie, mam nadzieję, że szybko zareagują. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem.
pokaż więcej...
Anna Malara
01 luty 2023 07:26
pokaż więcej...
Artist Plastic
18 styczeń 2023 06:25
UWAGA LUDZIE KUPUJĄ W TEJ FIRMIE!!!

NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE!!!!!
pokaż więcej...
Jan Pazdirek
15 styczeń 2023 15:52
pokaż więcej...
Iwona M. Olszewska
21 grudzień 2022 13:04
Gwarancja od nich to oszustwo, ponad miesiąc czekam na rozpatrzenie reklamacji, buty rozpadły się po półtora miesiąca. Infolinia nieosiągalna, tylko się czeka. Telefon spółki - włącza siepoczta. Na maile nie odpowiadają. Odradzam. Never again.
pokaż więcej...
Marek Lepianka
25 maj 2022 13:36
Firma w bardzo otwarty i przyjazny sposób odpowiedziała na moją nietypową i wymagającą dodatkowej pracy potrzebę. Zakupiony sprzęt jest bardzo wysokiej jakości, serdecznie polecam!
pokaż więcej...
Dawid Koziołek
02 marzec 2022 17:41
Kupiłem u nich narty skiturowe i chciałem żeby mi ściągnęli i zamówili wiązania i foki do tych nart z ich magazynu. Oczywiście się nie da. Musisz zapłacić za narty zabrać je do domu . I w domu zamówić wiązania i foki w przez komputer w internecie bo sprzedawca nie chce przyjąć zamiówienia w sklepie nawet jak byś zapłacił. Nawet nie da się nart zostawić skoro i tak będą wszytko montować . Średnio ….
pokaż więcej...
S Wski
29 lipiec 2021 09:35
Pozytywnie oceniam sprzedawcę. Kilka zamówień w ostatnim kwartale bez zastrzeżeń. Szybka dostawa. Jakość produktów nie odbiegała od oczekiwań. Nie było najmniejszych problemów z kontaktem z pracownikami. Nie ma do czego się przyczepić.
pokaż więcej...
Aleksander Czuchaj
30 kwiecień 2021 15:48
Niestety ale z przykrością zmuszona jestem dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Parafrazując poprzednika, gwarancja kończy się po zakupie. Buty Dynafit, zakupione za całkiem konkretne pieniądze, uległy przetarciu po niespełna pięciu miesiącach biegania. Reklamacja oddalona, brak merytorycznego uzasadnienia. Na podstawie tak skonstruowanej opinii pracownika sklepu można zakwestionować w zasadzie każde zgłoszenie reklamacyjne. Oczywiście brak jakiejkolwiek reakcji na podejmowaną przeze mnie próbę kontaktu. Telefon milczy. Należy pamiętać, że zakup towaru niepełnowartościowego nie stanowi elementu dyskwalifikującego firmę pod warunkiem, że jakość świadczonych usług gwarancyjnych jest rzetelna, podejście do zgłoszeń indywidualne a nie tendencyjne. Zapowiadało się profesjonalnie, wyszło co najmniej kiepsko. Proponuję zweryfikować politykę posprzedażową firmy i szanować pieniądze klientów
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Snap Outdoor Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Snap Outdoor Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości