Tak sumiennych i życzliwych pracowników serwisu przełożeni powinni nagradzać premiami a kierowcy tacy jak ja: serdecznymi podziękowaniami i ukłonami w uznaniu Ich pracy, co oczywiście uczyniłem . Będąc 300km od domu i 30 km przed celem podróży autobus Iveco 30 , którym kierowałem uległ awarii na trasie A1 . Mistrz zmiany P. Bartosz profesjonalnie wykonując swoją pracę pomógł mi w ściągnięciu Iveco do serwisu w Skoczowie wysyłając po mnie pomoc drogową, gdyż awaria uniemożliwiała dalszą jazdę. Następnie p. Bartosz zadbał i zabezpieczył części zamienne konieczne do usunięcia awarii i skierował mechanika wraz z pomocnikami do naprawy auta. Nadmieniam, że awaria nastąpiła po godz 16ej, ok godz 19ej Iveco było już w serwisie, a w chwilę przed godz 21.00 wyjeżdżałem naprawionym autem z warsztatu. Wielkie Slowa Uznania dla operatywności mistrza zmiany p. Bartosza oraz kunsztu mechanika jego zespołu zasługują oni bowiem na uznanie premią pieniężną przez kierownictwo firmy . Udzielenie mi pomocy zasługuje na miano: ogromnej życzliwości i profesjonalizmu w wykonanej pracy. Jeszcze raz Serdecznie Dziękuję i przedstawiam Panów, jako Wzór do naśladowania w Waszym i innych Serwisach, nie tylko w Iveco.....