Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Requirements: Minimum 5 years of experience as a Business Analyst Strong analytical skills Excellent communication abilities Very good command of English, both spoken and written Willingness to work on-site: 3 days per week in the Frankfurt offi
2025-12-12 10:25:14UpvantaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wspieranie rozwoju poznawczego podopiecznych poprzez prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych dla dzieci i młodzieży, zapewnianie pomocy w nauce szkolnej podczas zajęć w świetlicy - Organizacja czasu wolnego dzieciom (za
2025-12-08 11:30:13Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w PolsceWykształcenie techniczne (preferowane kierunki: mechatronika, elektrotechnika, automatyka, elektryka), umiejętność czytania schematów elektrycznych i dokumentacji technicznej, doświadczenie w pracy przy montażu lub utrzymaniu systemów automatyki
2025-12-08 10:25:12Grela Group Sp. z o. oWykształcenie techniczne Sumienność, dokładność i dyspozycyjność Umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pomiarowymi (w tym kluczem dynamometrycznym) Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym Znajomość pakietu MS Office komunikatyw
2025-12-08 10:25:12Grela Group Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, W zależności od Twojego doświadczenia, do Twoich zadań może należeć m.in.:, Księgowanie dokumentów finansowych i operacyjnych, Współpraca z działem księgowym oraz przygotowywanie zestawień finansowych, Tworzenie analiz..
2025-12-03 13:41:19Zakres obowiązków:✅ Planowanie finansowe i przygotowanie budżetów opracowywanie planów rocznych i wieloletnich przygotowywanie miesięcznych i kwartalnych prognoz finansowych ✅ Raportowanie i analiza dany
2025-12-01 15:00:02Twój zakres obowiązków, Czynny udział w procesie raportowania i budżetowania, Wsparcie zarządzania procesem przepływu finansowego, Zapewnienie wsparcia w tworzeniu planów i analiz finansowych, Zapewnienie właściwej kontroli i monitoring kosztów
2025-11-26 08:40:34Opis stanowiska obsługa klientów utrzymywanie dobrych relacji z klientami realizacja celów sprzedażowych dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm
2025-12-12 15:29:44ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomia - Uprawnienia: obsługa programu MS Excel - Inne wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku. Bard
2025-12-11 07:31:24ASAJ Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia - Inne wymagania: procedura konkursowa- szczegóły ogłoszenia: https://www.bip.powiatsiedlecki.pl/pl
2025-12-04 07:31:21Starostwo powiatowe w siedlcchTwój zakres obowiązków, Analiza budżetu produkcyjnego pod kątem czasu, zasobów oraz postępów realizacji projektów,, Przygotowanie i codzienne raportowanie wskaźników monitorujących jakość, terminowość i wydajność,, Przygotowywanie comiesięczny
2025-12-03 09:41:17Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur korygujących zakup towarów, Spinanie dokumentów magazynowych do faktur zakupu, Rozliczanie wyciągów bankowych, Wykonywanie przelewów, obsługa banków, Księgowanie dokumentów sprzedaży, Monitoring..
2025-11-26 10:41:36ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne - Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS Office) - Inne wymagania: mile widziana obsługa programów OPTIMA i WF-GANG, sumi
2025-11-26 07:31:38Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w...Twój zakres obowiązków, Księgowanie faktur zakupowych krajowych i zagranicznych,, Weryfikacja poprawności danych,, Wyjaśnianie niezgodności,, Weryfikacja faktur pod kątem podatku VAT,, Bezpośredni kontakt z dostawcami...
2025-11-24 13:41:24Twój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do systemu,, sprawdzanie poprawności merytorycznej i rachunkowej dokumentów księgowych,, kontrola obiegu dokumentów i tworzenie raportów,, dokonywanie przelewów,, rozliczanie delegacji,, windykacja..
2025-11-20 13:42:57Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i nadzorowanie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami , Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych , Kontrola poprawności dokumentów księgowych i nadzór nad obiegiem..
2025-11-12 09:40:43Samodzielna Księgowa / Samodzielny KsięgowyTwój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki produkcyjno-handlowo-usługowej; samodzielne rejestrowanie wszystkich zdarzeń na kontach księgowych (przede wszystkim faktury kosztowe, faktur
2025-10-14 06:59:43MKL BAU Sp. z o. oWymaganiaWyższe wykształcenie z rachunkowości lub finansów.Minimum 3 lata doświadczenia w księgowości.Bardzo dobra znajomość MS Excel i przepisów Ustawy
2025-08-17 19:05:51Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego... 4,5Twój zakres obowiązków, Organiczny rozwój naszej Grupy, otwieranie nowych lokalizacji jak i nabycia przedsiębiorstw powodują, że powiększamy zespół księgowy o kolejny wakat. Tym razem poszukujemy Księgowego/-ą / Specjalisty/-kę ds. rozliczeń,..
2025-12-12 08:40:32ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN - System wynagrodzen
2025-12-12 07:31:48Twój zakres obowiązków, Udział w rozliczeniach podatków VAT i CIT, Kalkulacja podatku odroczonego, Sporządzanie raportów i sprawozdań dla GUS i NBP, Księgowanie listy płac, uzgadnianie rozrachunków publiczno-prawnych, Księgowanie rezerw, odpisów
2025-12-11 14:41:19Twój zakres obowiązków, skuteczne kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego i profesjonalną obsługę portfela klientów zamożnych w kanale zdalnym, wdrożenie i rozwój nowego modelu zdalnej współpracy z Klientami Zamożnymi, dbałość o osiągan
2025-12-09 14:41:36Twój zakres obowiązków, sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale Banku, głównie poprzez kontakt telefoniczny,, aktywnym pozyskiwaniu Klientów Indywidualnych i nawiązywaniu z nimi długofalowych relacji,, kompleksowej obsłudze
2025-11-27 14:41:26Cykliczne spisy konkretnych informacji na wskazanej hali z artykułami spożywczymi. Zajęcie w jednym, określonym dniu tygodnia. Elastyczne godziny pracy. Należności płacone na czas. Transparentne zasady. Studenci mile widziani
2025-12-12 21:05:29Zatrudnimy osobę do cotygodniowego spisu danych. Oferta skierowana do bywalców/bywalczyń hal typu Cash & Carry. Elastyczne godziny pracy. Dobre warunki finansowe. Poszukujemy osoby dokładnej, rzetelnej, punktualnej. Gotowej do pracy przez kilka
2025-12-12 21:05:29Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-12 15:24:10ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu, - praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej, - praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio
2025-12-09 07:31:21Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 5,0Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: administracyjno-biurowych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach ul. Piłsu
2025-12-08 08:00:01Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 5,0Twój zakres obowiązków, Czynności związane z rozpoczęciem, realizacją i zakończeniem inwestycji, w szczególności nadzór nad realizacją prac w terenie i uczestnictwo w odbiorach technicznych., Obsługa przyłączanych kontrahentów: bezpośrednia,..
2025-11-28 15:41:53