SFD S.A.

9 ocen
Krzysztof Bassek
24 lipiec 2023 22:19
Obsługa klienta to kpina w tej firmie.

Złożyłem zamówienie, dotarło kolejnego dnia roboczego, paczka w stanie bardzo dobrym, nie nosiła żadnych śladów uszkodzeń.

Niestety kolejnego dnia przy otwieraniu kremu Kizzers, okazało się, że folia pod wieczkiem jest uszkodzona. Złożyłem reklamację i przesłałem zdjęcia uszkodzonego produktu.

Niestety firma nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za wysłanie uszkodzonego i niepełnowartościowego produktu, a nijaki Pan Rafał P. Biura Obsługi Klienta twierdzi, że: " mogło dojść do zniekształcenia membrany podczas odkręcania wieczka.

Przy tak wysokich temperaturach jakie są w kabinie samochodów kurierskich dochodzi do sklejenia się zewnętrznej części membrany z wieczkiem.

Produkt nadaje się jak najbardziej do spożycia." Finalnie odmówiono wymiany produktu na pełnowartościowy i nadający się do spożycia. Nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować temu Panu profesjonalizmu i odpowiedzialnego podejścia do zdrowia klientów...
pokaż więcej...
Daniel Rzadkowski
14 czerwiec 2023 22:43
pokaż więcej...
Klaudiusz
14 maj 2023 16:24
Kupuję od paru lat i nigdy nie miałem problemów. Polecam
pokaż więcej...
Aga Ci
07 marzec 2023 20:02
Przesyłka kompletna i szybko.
pokaż więcej...
Ariel Pluchi
22 luty 2023 13:28
ceny z kosmosu naprawdę! A zamówienia przez internet zamiast paczka w 3 dni to idzie cały tydzień zamówiłem paczkę w pon o 14 dziś środa 14 i Pani mówi że dopiero pakują.
pokaż więcej...
Agnieszka Koper
16 styczeń 2023 10:38
Złożyłam zamówienie 8.01 płacąc systemem PayPal. Dostałam 2 meile z informacją że przesylka nie została opłacona, na każdy odpowiedziałam potwierdzeniem wpłaty. Kolejny meil - anulowanie zamówienia. Zero odpowiedzi na wiadomości, po kontakcie telefonicznym z prośbą o kolejne dostarczenie dowodu wpłaty - ciągle brak odpowiedzi. Nawet w złożonym zamówieniu w podsumowaniu jest naliczona opłata za PayPal więc mówienie mi że opłata nie została wykonana jest śmieszne.. Kontakt mailowy żaden (od czwartku wysłałam 3 - brak odpowiedzi) telefoniczny utrudniony bo dodzwonić się ciężko.. mam tylko nadzieję że uda mi się odzyskać pieniądze. Zamawiałam nie raz produkty na waszej stronie ale w tym momencie to jakieś wielkie nieporozumienie..
pokaż więcej...
Mateusz Szyszkowski
03 grudzień 2022 19:54
Nr partii L223711. Ciasteczka bardzo smaczne ale ktoś chyba na produkcji mi zjadł zanim zapakował więc mieszane uczucia. Chyba że specjalnie macie większe opakowania żeby nabrać klientów. Dołączam zdj dowodu, na którym widać że folia nie naruszona
pokaż więcej...
K S
30 listopad 2022 10:00
"Wysyłka nawet w 15 minut" - informacja na stronie internetowej :) w praktyce, potrzebują kilku dni roboczych, żeby nadać paczkę, a więc umyślne wprowadzanie klienta w błąd.
pokaż więcej...
Mateusz Deroń
16 wrzesień 2022 09:54
W dobie dzisiejszego e-commerce paczki są wysyłane w 24h. Złożyłem zamówienie o 11:00 w tą środę a Pani wczoraj mówi na infolinii, że kurier InPost wieczorem paczki odbiera i że będzie dziś u mnie w Kielcach. U nas w mieście są dwie placówki partnerskie SFD ale ceny sobie podbijają w stosunku do sklepu internetowego. Nie dostałem, żadnego powiadomienia wieczorem ani a tzn że Pani na infolinii kłamała. Białko macie dobre w smaku ale to czekanie tyle czasu na produkt to za długo. W tym samym czasie zamówiłem w środę inny suplement z innego sklepu i doszedł na drugi dzień.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o SFD S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SFD S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości