Złożyłem zamówienie, dotarło kolejnego dnia roboczego, paczka w stanie bardzo dobrym, nie nosiła żadnych śladów uszkodzeń.
Niestety kolejnego dnia przy otwieraniu kremu Kizzers, okazało się, że folia pod wieczkiem jest uszkodzona. Złożyłem reklamację i przesłałem zdjęcia uszkodzonego produktu.
Niestety firma nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za wysłanie uszkodzonego i niepełnowartościowego produktu, a nijaki Pan Rafał P. Biura Obsługi Klienta twierdzi, że: " mogło dojść do zniekształcenia membrany podczas odkręcania wieczka.
Przy tak wysokich temperaturach jakie są w kabinie samochodów kurierskich dochodzi do sklejenia się zewnętrznej części membrany z wieczkiem.
Produkt nadaje się jak najbardziej do spożycia." Finalnie odmówiono wymiany produktu na pełnowartościowy i nadający się do spożycia. Nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować temu Panu profesjonalizmu i odpowiedzialnego podejścia do zdrowia klientów...
ceny z kosmosu naprawdę! A zamówienia przez internet zamiast paczka w 3 dni to idzie cały tydzień zamówiłem paczkę w pon o 14 dziś środa 14 i Pani mówi że dopiero pakują.
Złożyłam zamówienie 8.01 płacąc systemem PayPal. Dostałam 2 meile z informacją że przesylka nie została opłacona, na każdy odpowiedziałam potwierdzeniem wpłaty. Kolejny meil - anulowanie zamówienia. Zero odpowiedzi na wiadomości, po kontakcie telefonicznym z prośbą o kolejne dostarczenie dowodu wpłaty - ciągle brak odpowiedzi. Nawet w złożonym zamówieniu w podsumowaniu jest naliczona opłata za PayPal więc mówienie mi że opłata nie została wykonana jest śmieszne.. Kontakt mailowy żaden (od czwartku wysłałam 3 - brak odpowiedzi) telefoniczny utrudniony bo dodzwonić się ciężko.. mam tylko nadzieję że uda mi się odzyskać pieniądze. Zamawiałam nie raz produkty na waszej stronie ale w tym momencie to jakieś wielkie nieporozumienie..
Nr partii L223711. Ciasteczka bardzo smaczne ale ktoś chyba na produkcji mi zjadł zanim zapakował więc mieszane uczucia. Chyba że specjalnie macie większe opakowania żeby nabrać klientów. Dołączam zdj dowodu, na którym widać że folia nie naruszona
"Wysyłka nawet w 15 minut" - informacja na stronie internetowej :) w praktyce, potrzebują kilku dni roboczych, żeby nadać paczkę, a więc umyślne wprowadzanie klienta w błąd.
W dobie dzisiejszego e-commerce paczki są wysyłane w 24h. Złożyłem zamówienie o 11:00 w tą środę a Pani wczoraj mówi na infolinii, że kurier InPost wieczorem paczki odbiera i że będzie dziś u mnie w Kielcach. U nas w mieście są dwie placówki partnerskie SFD ale ceny sobie podbijają w stosunku do sklepu internetowego. Nie dostałem, żadnego powiadomienia wieczorem ani a tzn że Pani na infolinii kłamała. Białko macie dobre w smaku ale to czekanie tyle czasu na produkt to za długo. W tym samym czasie zamówiłem w środę inny suplement z innego sklepu i doszedł na drugi dzień.