Odebraliśmy nową zmywarkę, po miesiącu użytkowania zaczęła sie pojawiać rdza w środku. Technicy na infolini odrzucili zgłoszenie reklamacyjne, chociaż pojawiająca sie rdza jest ewidentnie z powodu wady fabrycznej.
Bardzo nie polecam samsunga, kupilismy wybrakowany produkt a firma umywa od tego rece!
Tragedia kontakt jak z debilami nikt nie chce pomóc telefon kupiony 18.01.24 przesylka nawet nie wysłana do dziś 09.02.24. Gdzie deklarowana wysyłka była do 05.02.... przesyłki niestety nie odbiorę bo wyjeżdżam po zwrocie środków chyba będzie czas przejść na iphone zobaczyć co daje konkurencja.
Mam bardzo źle doświadczenie z zamówieniem z samsung.pl i z firmą zadbano. Ogólnie to, nie mam pralki ani pieniędzy. Pralka przyjechała uszkodzoną (mechanicznie, mocno uderzona) i od tego momentu zaczął się cyrk. Nie wiadomo co będzie dalej, zadbano i samsung mówią coś innego. Samsung nowej pralki nie wyślę, o czy nie informuje, bo po co. Dopiero na infolinii dowiedziałem się, że będzie zwrot płatności. Kiedy, nie wiadomo? A zadbano robi cyrk, ze statusami i chce ode mnie odebrać coś czego nie mam, a samsung pieniędzy nie zwróci, bo nie ma swojej rozwalonej pralki.
Finalnie ja nie mam zwrotu pieniędzy, Samsung zwala wine na Zadbano.
Leci temat do UOKiK. Ja mam was dość i nigdy więcej sprzętu samsunga.
Pralkę kupiłem innej marki która ma 100 razy lepsza obsługę klienta.
Brawo Samsung! Brak części zamiennych do 8 letniego tv, który w swoim czasie był wysokim modelem. Żenada. Nie wspomnę o tym jak mnie potraktowano jak intruza na infolinii. "Kup se Pan nowy sprzęt"... tak kupie, ale Sony albo LG.
W warszawskim Samsung Poland R&D Center – największym po Korei, centrum rozwoju i badań – firma tworzy nowe standardy innowacyjności i dba, by rozwiązania tworzone przez polskich inżynierów były wykorzystywane do produkcji flagowych urządzeń marki dostępnych na wszystkich kontynentach. W nowoczesnej fabryce Samsung Electronics Poland Manufacturing we Wronkach, codziennie produkowane są pralki i lodówki, trafiające do domów w całej Europie. Samsung jest nie tylko jednym z najchętniej wybieranych producentów na rynku, lecz także cenionym pracodawcą, zatrudniającym w Polsce blisko 5 tysięcy osób.
Lodówka wyświetla serie błędów, dzwonię na infolinię, mówią żebym dzwonił do autoryzowanego serwisu, dzwonię... od tygodnia i nikt nie odbiera, na infolinii wysyłają monity do serwisu, nadal nic. Proszę się o pomoc i nic. Obsługa posprzedażna na tragicznym poziomie.
Sposób w jaki traktujecie klienta to jest po prostu dno. Zero profesjonalizmu, pomimo informacji zwrotnych, że się skontaktujecie nikt się nie kontaktuje. Dotyczy zgłoszenia nr#129943256.
3 tygodnie temu do serwisu zabrano moją lodówkę na gwarancji, ponieważ przewieziono mi poobijaną. Do dnia dzisiejszego nie dostałam nowej i musiałam zakupić nowa w sklepie. Samsung poinformował, że zwróci mi pieniądze na konto. Niestety minęło ponad 10 dni i nie otrzymałam formularza żeby podać konto. Ponadto, dzisiaj otrzymałam informację, że nie zwrócą mi pieniędzy za leki, które trzeba trzymać w lodówce np. Ozempic za 400 zł. ponieważ w lodówce nie można trzymać leków ich zdaniem! W instrukcji do lodówki tej informacji nie ma, natomiast jest w zaleceniach przy lekach! Żenada! Przestrzegam przed zakupami w samsungu czyli w szajsungu! Na infolinii też nikt przez 2 tygodnie nie umiał nic zrobić!
Kolejny raz zawiodłem się na produktach marki Samsung. Zakupiłem telefon w przedsprzedaży do którego powinienem dostać darmowe słuchawki, niestety firma Samsung znalazła furtkę by nie wydać mi gratisu. To kolejna sytuacja w której firma ucieka od odpowiedzialności. Byłem zwolennikiem coraz bardziej staję się przeciwnikiem - i nie chodzi tu o produkt a podejście do klienta.
Ostrzegam wszystkich w razie wady samsung będzie uciekał przed odpowiedzialnością tak jak to było w przypadku mojego galaxy S23 z zepsutym aparatem (wada fabryczna). Serwis tłumaczy że nie może go naprawić bo producent blokuje naprawę a samsung twierdzi że serwis blokuje. Nie dajcie się wpakować w to bagno.
Wydawałoby się, że Samsung będący potentatem w branży, powinien bezproblemowo rozwiązywać problemy reklamacyjne. Niestety, po mojej ostatniej reklamacji telefonu i absurdalnych moim zdaniem argumentach serwisu dotyczących odmowy naprawy, nigdy więcej produktów tej marki. 4 telefony wywalam do elektrośmieci, a telewizor psu do budy.
Po niecałym roku użytkowania popsuła się płyta główna w lodówce - sprzęt na gwarancji. Kontakt z serwisantem w piątek. Piąteczek, piątunio, czyli "daj pan spokój". Pan łaskawca zgodził się uprzejmie dopiero przyjechać we wtorek.
cały czas nie ma paneli w beżu do lodówki bespoke. jedyne, co zostało: kupić inny kolor i pomalować proszkowo. a jest to dodatkowy wydatek. samsung oszukał. dodam, że od początku nie chciałam nic samsunga, bo ufam bardziej zachodnim markom, ale dałam się nabrać na koncept wymiennych paneli i stąd pomysł na zakup lodówki samsunga. ech. porażka!
Nigdy więcej!!! Ostatnio dokonałem zakupu Samsunga S23 w promocji ze słuchawkami BUDS 2 PRO. O promocji zostałem poinformowany w salonie sprzedaży samsung. Powiedziano mi, że po zakupie /do 5.05.2023/ wystarczy zarejestrować się do promocji i słuchawki zostaną wysłane. Niestety w salonie nie posiadali wersji 256GB a był już 4.03.2023 więc nie było szans na zakup do zakończenia obowiązywania promocji. Udało mi się jednak kupić telefon na stronie jednego z elektromarketów. Zakup zarejestrowałem i pozostało czekać. ...właśnie /po upływie ponad miesiąca/ otrzymałem informację, że nie jestem objęty promocją, bo telefon zakupiłem na Sp. z o.o.. Szkoda, że sprzedawcy nie informują o takich wykluczeniach podczas namawiania do zakupu bo mogłem również kupić na jednoosobową działalność lub jako osoba prywatna. Oczywiście, w regulaminie można taką informację wyszukać więc SAMSUNG ma czyste sumienie :-) Niesmak pozostanie
Samsung jest najgorszą firma z jaką miałem do czynienia gwarancji nie przyjmują argumentując uszkodzenie mechaniczne w zgięciu ekranu telefonu flip 3 gdzie ekran się składa mechanicznie brak słów człowiek płaci kilka tys. za telefon po czym firma wypina się bo dobrze wiedzą z jakimi problemami się borykają brak słów