Nie polecam zdecydowanie. Nikt w tym sądzie nie wie kiedy zwracają pieniądze za paliwo. Pani odbierająca telefon w sekretariacie twierdzi że nawet ludzie czekają do pół roku. Żenada totalna nie sąd. Zastanawiam się na co idą nasze podatki ! Jedna gwiazdka to za dużo. A parking 1h 5zł śmiech na sali!
Rozprawa wrzesień 2021, sprawa od razu zakończona. Brak zwrotu kosztów dojazdu do teraz tj. sierpień 2022 dramat, paliwo podrożało znacznie, a wartość tej kwoty znacznie spadła przez inflacje. Według mnie pieniądze podatników wyrzucane w błoto, nikt nad tym nie ma kontroli mogą sobie robić co chcą za nasze pieniądze tak trzeba żyć ale nie w instytucjach państwowych gdzie obywatel za swoje wysokie podatki jakie płaci nie może nic załatwić! Omijać szeroki łukiem pseudo sąd!
Jak ja nie cierpię instytucji państwowych. Ale tu od wejscia nie było tak źle. W miarę przyjemni pracownicy ochrony. Nie chamscy, nie natarczywi, tylko niestety mało profesjonalni. Nie cierpię słuchać osobistych spraw postronnych od ludzi którzy nie zwracają uwagi, że właśnie przyszedł petent do tak ważnej instytucji jakim jest sąd. Wogóle gdziekolwiek ale czego można wymagać od ludzi, ochraniarzy którzy zatrudniani są z łapanek, bez jakiejkolwiek selekcji ale najważniejsze, że posiadają grupę niepełnosprawności bo wtedy można liczyć na mniejsze podatki. Jest to żenujące i nie dziwię dię, że ludzie mają w głębokim poważaniu pracowników ochrony. Ale oni sobie na to sami zapracowują. I nie muszą się zbytnio wysilać. Ok. Next one. Ja korzystałem tylko z czytelni akt. I tu miły pan w okienku potraktował mnie tak jakbym sobie tego życzył.
Tragedia! Oczekiwanie na wpis do księgi 9 czy 10 mcy, żeby uzyskać informację trzeba dzwonić i zanim odpowiednia osoba podejdzie do telefonu mija czas. Panie zamiast dokonywać wpisów odpowiadają na pytania dzwoniących za każdym razem tak samo tzn. "proszę czekać na decyzję Pani przewodniczącej, jutro Pani zadzwoni się dowiedzieć czy coś wiadomo", "nie wiem, kiedy Pani wpis będzie dokonany". Pani Przewodnicząc pozbawiona jakiejkolwiek empatii i umiejętności rozmawiania z klientami, w ogóle nie widzi problemu w organizacji pracy Wydziału. Jak ktoś może to omijać szerokim łukiem